Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Gezonde aders zitten er wel in die handen van u...
Verwijderd
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
over dat met m'n hoofd draaien ... m'n monitor staat links van m'n case; ik it dus eigenlijk al schuin tegen die zijkant aan te kijken ... zit op een perfecte plek dus

(nog ff een brakke webcam pic)
als ik 't allemaal heb ingebouwd maak ik tuurlijk weer wat pics; hopelijk van 't weekend (ben nu bezig m'n waterkoeling in elkaar aan het prutsen; daarna testen ... daarna rest van systeem inbouwen)
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Want nu is dat gat toch een stuk groter dan je lcd? of zie ik dat verkeerd?
dan kan m'n zijkant ook nog gewoon open (scharniert aan achterkant) en ik hoef dan niet te klooien met bedrading ofzo (die kan ik nu mooi gaan wegwerken)
lcd moet trouwens nog even opnieuw worden gesoldeerd; dit had ik ff snel in mekaar geflanst om te kijken of ie werkte en wat proggies te testen
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
is dat niet een beetje hoog ? past ie zo nog wel ?Op woensdag 29 augustus 2001 22:17 schreef Kroetsjov het volgende:
Vandaag een beetje aan het knutselen geweest.
Ik heb een (heel) klein raampje in m'n zijkant gemaakt en daar achter zal mijn lcd komen
(dit is m'n 3de poging om te posten ... dus geen langer verhaaltje meer (code55 sucks)
[afbeelding]
[afbeelding]
h-profiel dus...Op woensdag 29 augustus 2001 23:34 schreef Kroetsjov het volgende:
't is gemaakt met het h-profiel van pcmods ...
www.leerlezenin10eenvoudigestappen.nl
¯\_(ツ)_/¯
en waar kan je dat spul krijgen dan ??
¯\_(ツ)_/¯
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Geinig! Moet je een of andere simpele laptop kopen, linux erop pleuren en mp3's erop, schermpie ervoor en op de stereo ermee! Ziet volgens mij supervet uit, Xamp gebruikt dezelfde toesten als winamp, dus ff de 6 (vooruit), de 4 (achteruit) en enter (play) doorlussen naar knopjes en je hebt een echter mp3 player voor je stereo! VET
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
lcd zit gewoon achter het raampje ... ik snap niet wat je met te hoog bedoelds dat niet een beetje hoog ? past ie zo nog wel ?
ik heb een schema gebruikt wat alleen je paralelle (wat een k*t woord) gebruikt (en 5V vanaf voeding). Met een multimedia keyboard heb je die knoppies niet nodig trouwensheb ff gegluurd op die LCD site, maar hoe sluit je dat ding aan dan, omdat ik zo ff snel zie dat je 'm op de gameport (?) en de para port aan moet sluiten, ik wil ook zo'n ding!
't zit allemaal net ingebouwd; maar ik ben m'n webcam vergeten
ik weet nog niet of ik iets 'over' het lcdtje ga plakken (een stukje zwart karton ofzo, zodat je alleen het gedeelte met de letters ziet ... misschien laat ik 't zo (even afwachten hoeveel licht erdoor komt als ik m'n ccfl aan die kant inbouw

Gaaf kastje ...Op vrijdag 31 augustus 2001 22:30 schreef Kroetsjov het volgende:
hieronder het resultaat
ik weet nog niet of ik iets 'over' het lcdtje ga plakken (een stukje zwart karton ofzo, zodat je alleen het gedeelte met de letters ziet ... misschien laat ik 't zo (even afwachten hoeveel licht erdoor komt als ik m'n ccfl aan die kant inbouw
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welk proggie gebruik je op die pic's ?
Verwijderd
maak dat metaal lang die lcd zwart (schilderen/zwarte tape)
en maak van dat glaasje een donker glaasje.. met een beetje geluk is dat licht sterk genoeg om er doorgeen te komen..
ziet het er ook cool uit..
just my 2 eurocents
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site