Melding dat ik een gestolen Steam account gebruik

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardman_s
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 10-12-2022
Beste Allen

Ik heb het afgelopen voorjaar een Gaming PC van iemand over gekocht zo ook zijn Steamaccount, heb destijds gewoon in zijn bijzijn het email adres en wachtwoord aangepast. tot dusver geen problemen.

Tot twee weken geleden, kreeg ik een privébericht van iemand dat het zijn account was die ik gebruikte en dat hij melding zou doen bij Steam, gisteren stuurde hij een bericht dat hij volgende week zijn accoount terug zou hebben en dat hij bewijs heeft dat het zijn account is.

Niks van Steam zelf gehoord, is dit een scam?

Alvast bedankt.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-05 22:38

Jorissie87

No diggity

Kwam dit topic tegen en vroeg me af hoe het afgelopen is?

Ik denk overigens dat je geen poot hebt om op te staan aangezien het doorgeven/doorverkopen van een Steam account niet is toegestaan. Dat gezegdhebbende klinkt het alsof je gescamd wordt. Of door de persoon van wie je de pc+account hebt gekocht OF door de persoon die nu bij jou aanklopt.

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1