Wat is jullie advies voor alle computeronderdelen als we praten over max 690€ (het liefst rond de 650 euro max). Ik zou de computer gebruiken voor 3d/2d game development (3d vooral), een klein beetje A.I development, software development, 3d modelling en voor gaming (max settings op 1080p en 4K medium of low op 30fps al mogelijk) willen hebben. Ik zou het ook fijn vinden dat ik de mogelijkheid heb om RTX (Nvidia) of DXR (AMD) te gebruiken voor games te spelen en ook in mijn eigen games te gebruiken waar ik minimaal 20 fps wil op 90% van games (hoeft niet op max settings te zijn). De grootte van de PC maakt niet echt uit. Ik zou WiFI fijn vinden om erbij te hebben en Bluetooth voor Ethical Hacking op Kali Linux (om daar meer van te leren). Eigenlijk moet de computer heel veelzijdig zijn, want ik wil best veel dingen kunnen doen.
Als je nog extra vragen hebt mag je die gewoon stellen. Ik zou ze proberen z.s.m. te beantwoorden.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Als je nog extra vragen hebt mag je die gewoon stellen. Ik zou ze proberen z.s.m. te beantwoorden.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!