Toon posts:

Game/dev/hacking PC.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• XanderTheDev
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09-12-2022
Wat is jullie advies voor alle computeronderdelen als we praten over max 690€ (het liefst rond de 650 euro max). Ik zou de computer gebruiken voor 3d/2d game development (3d vooral), een klein beetje A.I development, software development, 3d modelling en voor gaming (max settings op 1080p en 4K medium of low op 30fps al mogelijk) willen hebben. Ik zou het ook fijn vinden dat ik de mogelijkheid heb om RTX (Nvidia) of DXR (AMD) te gebruiken voor games te spelen en ook in mijn eigen games te gebruiken waar ik minimaal 20 fps wil op 90% van games (hoeft niet op max settings te zijn). De grootte van de PC maakt niet echt uit. Ik zou WiFI fijn vinden om erbij te hebben en Bluetooth voor Ethical Hacking op Kali Linux (om daar meer van te leren). Eigenlijk moet de computer heel veelzijdig zijn, want ik wil best veel dingen kunnen doen.

Als je nog extra vragen hebt mag je die gewoon stellen. Ik zou ze proberen z.s.m. te beantwoorden.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden! _/-\o_

Alle reacties

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-01 08:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mijn advies is, je lijkt enthousiast over computers en alles wat daarond hangt. Zoek wat uit en kom met een voorstel. Dat is een interessante hoop informatie die je te verwerken krijgt. Als je specifieke vragen hebt ben je hier altijd welkom.

Android developer & dürüm-liefhebber

• XanderTheDev
@jack zomer dat is outdated met nu dus daarom vraag ik het opnieuw. Of kan ik hem heropenen op een of andere manier?

• XanderTheDev
.

[Voor 98% gewijzigd door XanderTheDev op 08-12-2022 14:49. Reden: niet meer nodig]

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:53
Nee dat was mijn subtiele manier je te vertellen dat je even het stukje van de moderator moet doorlezen en toepassen.

Misschien was ik te subtiel.. sorry.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1502267

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• XanderTheDev
@jack zomer @Mavamaarten (En andere mensen die dit lezen) . Ik heb een voorstel nu. Ik vind het alleen wel moeilijk om het bij de 690€ max te houden. Ik weet ook niet echt wat ik moet verminderen en als de dingen die ik gekozen heb vertrouwbaar zijn. Maar dit is mijn voorstel:

CPU: AMD Ryzen 5 5600X Boxed: 179€

GPU: AMD Radeon RX 6600 8GB GDDR6: 292,36€

OPSLAG: Samsung 980 1TB: 84,15€

VOEDING: Seasonic Focus GX-550: 69,90€

MOEDERBORD: ASUS TUF Gaming B550-PLUS WIFI II: 149,90€

BEHUIZING: Aerocool Wave (1x 120mm fan): 40€

TOTAAL (voor nu, wat ik dus veel lager wil hebben): 815,31€

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• chemist13
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 11:20
Tweedehands kijken, mob met B450 kan naar ca 80-100 en videokaart 200-250. Scheelt toch weer.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee