Macbook kwijtgeraakt door PostNL

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-05 16:40
lars1991 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:31:
Waarom ik niets meer bij de webshop koop? Ik bel meerdere keren met de klantenservice en ik krijg iedere keer een ander verhaal te horen. Ik wil graag een oplossing, ik kan er tenslotte niets aan doen dat mijn pakketje aan iemand anders wordt meegegeven. En ja ik vind het ook een heel bijzonder verhaal, gelukkig heb ik als bewijs dat er een foutieve handtekening in de postNL app staat. Tegelijkertijd vind ik het ook een beetje eng. Maar wie weet heeft de dief gespiekt in de open bus? Misschien liegt de bezorger? Ik weet het niet.
Logisch dat je gefrustreerd bent en snel je nieuwe laptop wilt hebben, maar die webshop moet natuurlijk ook de tijd krijgen om dit verhaal uit te zoeken. Zij zijn ook weer afhankelijk van PostNL en de resultaten van hun onderzoek. Ik ben wel heel benieuwd wat hier nou uit komt, want dat verhaal van die bezorger is wel heel bijzonder.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:09

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Bushie schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:30:
[...]

Ik zou me persoonlijk nog meer zorgen maken om het feit dat iemand zoveel van je bestelling en jouw gegevens weet, dan dat die laptop kwijt is.
Ik zou die PostNL bezorger en zijn of haar collega's vooral niet op hun blauwe ogen geloven dat het verhaal van die persoon die zei TS te zijn klopt. Dus ik zou me daar even geen zorgen over maken. Eerst die MacBook of geld terug.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik geloof het verhaal niet.

Ik geloof best dat ts een laptop heeft besteld, en dat deze niet is aangekomen.

Maar daarna geloof ik het niet. Ik kan me niet voorstellen dat een bezorger even in zijn bus naar een pakketje gaat zoeken voor 2 straten verder. Ik heb ze er nog nooit toe bereid gevonden, zelfs als het 100 van mijn straat was. Tijd is geld. En zoeken kost meer tijd dan op route pakken.

Dat gezegd, het is een probleem tussen jou en de winkel...
Jij bent niks voor de PostNL, hun opdrachtgever is de winkel.
Ik zou zeggen, geef ze tot volgende week vrijdag.

En bij niks kom je uit op aansprakelijk stellen, civielrechtelijk maken.
En bij een goede uitkomst je pc krijgen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik heb nog steeds niet gelezen hoe TS betaald heeft voor de laptop. Als dat via PayPal of een kredietkaart is, dan is dit een non-issue.

Als het via iDeal was... waarom, voor zo'n dure en jatgevoelige aankoop?!

[ Voor 22% gewijzigd door The Zep Man op 08-12-2022 13:58 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1991
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19-05 21:36
Als het hadden is, dan is hebben te laat. Ik ben zo stom geweest door gebruik te maken van Ideal...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit is geen PostNL-ervaringentopic. Eigen ervaringen mogen dan ook verder achterwege blijven in dit topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
lars1991 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:02:
Ik ben zo stom geweest door gebruik te maken van Ideal...
Dat is helemaal niet stom, waarom zou dat? De winkel heeft nu een leveringsplicht. Jij hebt immers aan jouw deel van de afspraak (verkoop van laptop) voldaan, nu de winkel nog. Wanneer ze dit niet vrijwillig doen is het zaak om de boel te escaleren, wees daarin niet te bang maar vooral wél duidelijk met de stappen die je gaat nemen. Alleen doen wanneer de webwinkel z'n verplichtingen niet zomaar nakomt.

Dus:
* Aangetekend schrijven of mail met daarin wat de situatie is en wat je verwacht: Binnen X dagen leveren en dat je ze daar aan houdt. Indien geen actie ga je opschalen en ga je een procedure beginnen.
* Bij niet leveren of geld retour ga je opschalen en ga je een dagvaarding betekenen. Laat ze maar aan de rechter uitleggen waarom zij denken dat zij niet hoeven te leveren maar jij wel moet betalen.

Uiteraard zitten hier nog de nodige stappen tussen, die moet je even opzoeken (ik ken ze niet uit m'n hoofd). Je moet je vooral niet laten afschepen met "maar er staat dat die bezorgd/afgegeven is". De laptop is niet bij jou en dus is de levering technisch gezien niet voldaan. Wat daar de reden van is maakt voor jou niet zoveel uit.

Dus je hebt wat te doen... En ja, leg alles vast wat je verstuurt zodat je zelf ook een dossier hebt wanneer het er op aankomt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 20:45
jack zomer schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:46:

Maar daarna geloof ik het niet. Ik kan me niet voorstellen dat een bezorger even in zijn bus naar een pakketje gaat zoeken voor 2 straten verder. Ik heb ze er nog nooit toe bereid gevonden, zelfs als het 100 van mijn straat was. Tijd is geld. En zoeken kost meer tijd dan op route pakken.

Het ligt aan hoe betrouwbaar je overkomt op de PostNL medewerker, hoe goed je de PostNL medewerker kent en hoe meewerkend hij is.
Wij hebben wel eens voor een pakje van vrienden een paar straten verderop gevraagd (omdat ze niet thuis waren).
Wij kennen de PostNL man goed en door precies aan te geven wat het was, waar vandaan het kwam en wat de geadresseerde was kregen wij het gewoon mee :)
Het mag officieel natuurlijk niet, maar het kan dus wel degelijk :Y

Voor de TS is het een kwestie van de webwinkel in gebreke stellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05 15:22
Dit zijn hele vervelende zaken.

1) Verzender is verantwoordelijk dat het product bij de juiste persoon terecht komt
2) Dat is volgens de vervoerder gebeurd
3) jij kan aantonen dat het niett ouw handtekenign is, volgens mij moeten ze toch ook laatste 3 cijfers BSN noteren of is dat al passé ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-05 09:44

Eagle Creek

Breathing security

De betreffende webwinkel (waarom is die verwijderd trouwens?) schriftelijk in gebreke stellen.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:47

Arjan A

Cenosillicafoob

Eagle Creek schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:27:
[..](waarom is die verwijderd trouwens?) [..]
Mogelijke schandpaal, missen van inkomsten door T.net, een van die twee redenen of beide msschien.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:08
Eagle Creek schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:27:
De betreffende webwinkel (waarom is die verwijderd trouwens?) schriftelijk in gebreke stellen.
die wordt verwijderd omdat men niet wil dat topics worden gebruikt als breekijzer. Wel mag er natuurlijk zodra de aankoop is afgerond een shop review worden geschreven.

Dat staat ook gewoon in de SF handleiding Shopping Forum Beleid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

lars1991 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:01:
Beste allemaal,

Ik zit met de handen in het haar en ik weet niet meer wat ik moet doen. 10 dagen geleden heb ik een macbook aangeschaft bij de [Mbr]*knip* Webwinkel[/]. Vorige week dinsdag 29-11-2022 om 14:02 kreeg ik een berichtje in de postNL app dat ik mijn pakketje(macbook) zou hebben ontvangen. In de app stond een handtekening die niet van mij is. Rond 16:00 zag ik de pakketbezorger in de straat en ik liep direct naar hem toe. Hij vertelde mij dat hij twee straten verderop mijn macbook heeft meegegeven aan iemand die zei dat hij mij was, hij wist ook mijn adres. Zonder te vragen om legitimatiebewijs heeft deze bezorger de macbook meegegeven. Kortom mijn macbook van 1888 euro is gesloten.

Hierop volgend heb ik direct PostNL en de [Mbr]*knip* Webwinkel[/] gebeld, daarnaast heb ik aangifte gedaan. [Mbr]*knip* Webwinkel[/] beloofde mij het uit te zoeken en als mijn verhaal zou kloppen ik een nieuwe laptop zou krijgen. Inmiddels is het 8-12 en ik heb iedere dag gebeld of er al een oplossing was. Iedere keer krijg ik een ander antwoord met als toppunt gisteren. De meneer van de klantenservice vertelde mij dat het proces rond was en dat ik afgelopen nacht/deze ochtend een track and trace kon verwachten. Ik heb echter nog niets ontvangen dus heb ik weer met de klantenservice gebeld. Deze vertelde mij dat ze de track and trace opnieuw naar mij zou mailen en dat ik die binnen een kwartier zou kunnen ontvangen. Na een half uur had ik nog niets, dus ik weer bellen. Deze dame vertelde mij dat het verhaal van gisteren helemaal niet klopte en dat het systeem nog steeds wacht op een antwoord van postNL. Kortom ik weet niet meer wat ik kan doen, er zijn inmiddels meer dan 7 werkdagen verstreken en de [Mbr]*knip* Webwinkel[/] lost het gewoon niet op. Het gaat om een hoop geld en ik heb de laptop hard nodig voor mijn werk. Weet iemand wat voor vervolg stappen ik kan ondernemen? Ik weet in ieder geval zeker dat ik bij de [Mbr]*knip* Webwinkel[/] niets meer koop en ook zeker niet kan aanraden.

Bedankt voor jullie tijd.

Groet,
Lars
Dure dingen koop ik zvm in de winkel.
Verder heeft de verkoper een leverplicht, en een overeenkomst tot leveren met de verzendpartij. Zij zijn verantwoordelijk om het gekochte goed in goede staat bij jou te bezorgen. alle info omtrent vermissing heb jij niks mee te maken, de verkoper kan een onderzoek instellen. Deze eigen inzet van jou kan alleen vage communicatie en wantrouwen veroorzaken. Niet doen !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dennism
Jeroenneman schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:32:

Enige "oplossing" is om PostNL te blijven bestoken, in de hoop dat er iemand ooit de bezorger op z'n flikker geeft of die gast ontslaat.
PostNL bestoken heeft niet zoveel zin, jij bent als ontvanger immers geen klant.
Beter bestook je de opdrachtgever voor de zending (vaak de webwinkel) als de bezorgen de afspraken met de verzender niet nakomt, die kunnen dat als klant van PostNL veel simpeler met PostNL opnemen, zeker als ze wat groter zijn en een direct contact hebben.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:30

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Beste allemaal,

Ik zit met de handen in het haar en ik weet niet meer wat ik moet doen. 10 dagen geleden heb ik een macbook aangeschaft bij de [Mbr]*knip* Webwinkel[/]. Vorige week dinsdag 29-11-2022 om 14:02 kreeg ik een berichtje in de postNL app dat ik mijn pakketje(macbook) zou hebben ontvangen. In de app stond een handtekening die niet van mij is. Rond 16:00 zag ik de pakketbezorger in de straat en ik liep direct naar hem toe. Hij vertelde mij dat hij twee straten verderop mijn macbook heeft meegegeven aan iemand die zei dat hij mij was, hij wist ook mijn adres. Zonder te vragen om legitimatiebewijs heeft deze bezorger de macbook meegegeven. Kortom mijn macbook van 1888 euro is gesloten.

Hierop volgend heb ik direct PostNL en de [Mbr]*knip* Webwinkel[/] gebeld, daarnaast heb ik aangifte gedaan. [Mbr]*knip* Webwinkel[/] beloofde mij het uit te zoeken en als mijn verhaal zou kloppen ik een nieuwe laptop zou krijgen. Inmiddels is het 8-12 en ik heb iedere dag gebeld of er al een oplossing was. Iedere keer krijg ik een ander antwoord met als toppunt gisteren. De meneer van de klantenservice vertelde mij dat het proces rond was en dat ik afgelopen nacht/deze ochtend een track and trace kon verwachten. Ik heb echter nog niets ontvangen dus heb ik weer met de klantenservice gebeld. Deze vertelde mij dat ze de track and trace opnieuw naar mij zou mailen en dat ik die binnen een kwartier zou kunnen ontvangen. Na een half uur had ik nog niets, dus ik weer bellen. Deze dame vertelde mij dat het verhaal van gisteren helemaal niet klopte en dat het systeem nog steeds wacht op een antwoord van postNL. Kortom ik weet niet meer wat ik kan doen, er zijn inmiddels meer dan 7 werkdagen verstreken en de [Mbr]*knip* Webwinkel[/] lost het gewoon niet op. Het gaat om een hoop geld en ik heb de laptop hard nodig voor mijn werk. Weet iemand wat voor vervolg stappen ik kan ondernemen? Ik weet in ieder geval zeker dat ik bij de [Mbr]*knip* Webwinkel[/] niets meer koop en ook zeker niet kan aanraden.

Groet,
Lars
Je dient even onderscheid maken in de feiten die er toe doen, dat jij je bestelling niet hebt gehad.

Het verhaal van de postbode en PostNL is allemaal ruis.

aanvalsplan:
https://www.bnnvara.nl/ka...tje-kwijt-dit-kun-je-doen

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bronco99
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 22:53
PostNL moet de pakketbezorger identificeren en dan zijn verhaal aanhoren. Zo krijg je ook te weten in welke straat hij dat pakket heeft overhandigd en dan kan je eventueel naar die straat toe gaan en kijken of er mensen zijn die camera's of deurbellen hebben met camera's. Zo kan je zijn verhaal checken. Tegenwoordig hebben veel mensen camera's hangen. Misschien heeft hij het aan iemand gegeven maar die zit dan ook in het complot. Succes met het terugvinden van je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Bronco99 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:18:
PostNL moet de pakketbezorger identificeren en dan zijn verhaal aanhoren. Zo krijg je ook te weten in welke straat hij dat pakket heeft overhandigd en dan kan je eventueel naar die straat toe gaan en kijken of er mensen zijn die camera's of deurbellen hebben met camera's. Zo kan je zijn verhaal checken. Tegenwoordig hebben veel mensen camera's hangen. Misschien heeft hij het aan iemand gegeven maar die zit dan ook in het complot. Succes met het terugvinden van je laptop.
Die gegevens ga je waarschijnlijk niet van PostNL krijgen maar het is zeker even het proberen waard. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:09

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Ook ruis: voor TS doet het ertoe dat hij zijn pakket niet heeft ontvangen.

Dat PostNL dit -zeker bij herhaling van dit soort meldingen rondom één bezorger- t.z.t. oppakt met de lokale Politie en die daarna camera's in de buurt afgaan om het verhaal sluitend te krijgen, lijkt mij geen taak voor TS. Natuurlijk kan het de zaak wel helpen.

Wel is juist het voor de afwikkeling irrelevante deel van dit verhaal het meest sappig. _O- Welke zichzelf respecterende pakketbezorger overhandigt nou een laptop(sized doos) aan een willekeurig (want blijkbaar niet geïdentificeerd) persoon die hem lastigvalt en vraagt of zijn pakket toevallig in de bus ligt? :')

[ Voor 6% gewijzigd door Goudvis op 08-12-2022 15:28 ]

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 22:43
*knip* Offtopic. Dit is geen ervaringentopic.

[ Voor 91% gewijzigd door Yorinn op 08-12-2022 16:14 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lars1991
Bedankt alvast voor de vele reacties. Ik heb inmiddels PostNL gesproken en die zeggen dat het onderzoek nog gaande is en dat ze weer reactie afwachten van de *knip* webwinkel . Inmiddels wel een klacht ingediend bij thuiswinkel.org

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 08-12-2022 16:13 . Reden: Naam winkel weggehaald volgens beleid. ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Stuur hen een aangetekende ingebrekestelling en per e-mail. hierin vorder je de levering van bestelde binnen 5 werkdagen na ontvangst. bij verlopen van termijn, en uitblijven van gewenste oplossing je over gaat tot dagvaarden. (jij hoeft geen dupe te worden van het onderzoek, dat is een geschil van verkoper met verzendpartij)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Meteen een leermoment: koop met dit soort zaken enkel iets met kopersbescherming.

Niets ontvangen? Geschil openen, eventueel aangeleverd incompleet bewijs van de tegenpartij met minimale antwoorden beantwoorden ('dat is mijn handtekening niet'), geld terug ontvangen, en weer door. Zo heb je niets te maken met de reden waarom het niet is bezorgd (boeit je niet), de bezorger, PostNL, de politie, de plaatselijke dorpsgek, thuiswinkel.org, Pipo de Clown, ...

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 08-12-2022 16:23 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:18
Wat een slap verhaal. Denk dat de bezorger zelf een MacBook rijker is.

Maar zoals meerdere mensen al hebb n aangekaart, de webshop moet dit oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17:19
Kortom mijn macbook van 1888 euro is gesloten niet geleverd.
Lijkt me een dingetje tussen die winkel en de post.

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Dennism schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:55:
[...]

die wordt verwijderd omdat men niet wil dat topics worden gebruikt als breekijzer. Wel mag er natuurlijk zodra de aankoop is afgerond een shop review worden geschreven.

Dat staat ook gewoon in de SF handleiding Shopping Forum Beleid
offtopic:
Het mag gewoon genoemd worden, mits het in mo-tags komt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 16:23
Beltoni schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:21:

Maar dan zou je zeggen dat hij/zij meerdere dozen zou moeten openen.
Hang misschien van winkel/levarancier af. Maar als wij Appel spul krijgen, zit het altijd in een ongemarkeerde doos. Soms zelf in dubbele.

@lars1991

Heb je rechtsbijstand, misschien die nog extra kunnen helpen

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:53

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou je deze alvast kunnen benaderen voor advies. Zij hebben vaker met dit bijltje gehakt en kunnen jou vertellen wat handig is in vervolgstappen. En vooral ook wat niet handig is, bijvoorbeeld voor een ultimatum. Dan zijn zij gelijk alvast op de hoogte voor als het echt escaleert en je er niet uit komt met de webwinkel.
Jij hebt een overeenkomst met de webwinkel, dat webwinkel een externe koeriersdienst inschakelt is niet jouw verantwoording.

Overigens, is een rechtsbijstandverzekering ook een hefboom: een procedure kost de webwinkel méér dan de laptop. Grote kans dat ze enkel om die reden al, overgaan tot het verzenden van een nieuwe voordat de boel escaleert.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
True schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:35:
[...]

offtopic:
Het mag gewoon genoemd worden, mits het in mo-tags komt.
Klopt, echter wel alleen wanneer het van belang is voor de discussie (zie ook mijn link), wat het vaak niet is (vaak zorgt het noemen van een naam zelfs voor ongewenste extra discussies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Nimflix schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:39:

Als ik nu een pakketje heb dan laat ik het bezorgen bij de lokale supermarkt...
Dat was ook mijn gedachte. Maar ook daar verknallen ze gewoon hun basisproces. Wacht al 9 dagen op pakketje waar de T&T dagelijks zegt dat het nu toch echt bezorgd wordt bij de supermarkt en dan einde dag: toch niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sylvester79
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:15
lars1991 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:49:
Bedankt alvast voor de vele reacties. Ik heb inmiddels PostNL gesproken en die zeggen dat het onderzoek nog gaande is en dat ze weer reactie afwachten van de [Mbr] *knip* webwinkel[/] . Inmiddels wel een klacht ingediend bij thuiswinkel.org
Lijkt me erg voorbarig. De webwinkel heeft een onderzoek bij PostNL gestart, immers melden zij dat je hebt getekend voor de ontvangst maar zegt de bezorger wat anders, z'n onderzoek kost tijd en je bent niet het enige onderzoek. Volgens mij staat er minimaal 5 werkdagen en je zit pas net op dag 6.

Het gaat voor jouw om veel geld maar omgekeerd is dit natuurlijk ook zo, dus een gedegen onderzoek afwachten lijkt me zeer logische. Klachten indienen, dagvaardingen sturen kun je altijd nog ondernemen als PostNL niet met een juiste uitkomst komt of de webwinkel deze niet overneemt. Nu zorg je enkel voor ruis.

Ook als je via bijvoorbeeld Paypal of Creditcard had betaald was dit niet binnen enkele dagen afgehandeld en zo zwart/wit dat je dan altijd je geld terug krijgt is het zeker niet. De webwinkel is bereikbaar alleen communiceren ze niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:43
The Zep Man schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:07:
Meteen een leermoment: koop met dit soort zaken enkel iets met kopersbescherming.

Niets ontvangen? Geschil openen, eventueel aangeleverd incompleet bewijs van de tegenpartij met minimale antwoorden beantwoorden ('dat is mijn handtekening niet'), geld terug ontvangen, en weer door. Zo heb je niets te maken met de reden waarom het niet is bezorgd (boeit je niet), de bezorger, PostNL, de politie, de plaatselijke dorpsgek, thuiswinkel.org, Pipo de Clown, ...
Geloof je het zelf dat het zo makkelijk gaat? :+
Ja het gaat zeker helpen en het is minder gedoe, maar die partijen maken niet 1888 euro over op basis van een vragenlijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Mother_lepard schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:54:
Geloof je het zelf dat het zo makkelijk gaat? :+
Gebaseerd op mijn ervaringen met PayPal's kopersbescherming, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

*knip* Offtopic.

[ Voor 94% gewijzigd door Yorinn op 08-12-2022 21:34 ]

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Discussie rondom het (plaatselijke) Shopping Forum beleid mag in Shopping Forum - Feedbacktopic worden gevoerd. Dan kunnen we hier weer door met het probleem van TS.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:53
TS je hebt geen overeenkomst met PostNL en ze contacteren heeft geen zin, je hebt een overeenkomst gesloten met de webwinkel, hoe de laptop bij jouw komt is aan de webwinkel of ze dat per boot, fiets, post, koerier etc doen.
De webwinkel zorgt voor de afhandeling, zolang het product niet aangenomen is door jouw is het niet jouw probleem.

Maak een aangetekende brief en stel de webwinkel in gebreke, geef ze een redelijke termijn om het op te lossen of anders ga je de koop ontbinden.

Heeft de webwinkel het aangetekend verstuurd dan had de bezorger om legitimatie moeten vragen, aangetekend mag ook nooit bij de buren.

We praten over amper 8 werkdagen, geef ze even de kans...

[ Voor 33% gewijzigd door mr_evil08 op 08-12-2022 21:44 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 21:34

Ik geloof het verhaal wel. Want ik heb het zelf meegemaakt. Lag namelijk gewoon op de bijrijdersstoel te wachten en hij was later en ik moest daarom weg. En kreeg hem ook zo mee zonder enige vorm van idee Naam en straat en huisnummer was voldoende voor hem. Dus het kan zeker wel zo makkelijk gaan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:53

Is hier ook wel eens gebeurd, bezorger aangehouden omdat ik hem zag rijden, gevraagd om het pakketje en kreeg hem gewoon maar dat was niet aangetekend, hier deed de bezorger wel een kleine check door te vragen wie de afzender was maar verder geen ID check.

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
The Zep Man schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:57:
Ik heb nog steeds niet gelezen hoe TS betaald heeft voor de laptop. Als dat via PayPal of een kredietkaart is, dan is dit een non-issue.
Wel verstuurd, maar niet geleverd is niet claimbaar bij PayPal. Zij gaan namelijk uit van de status die de track en trace pagina van de vervoerder aangeeft bij een claim. Staat ook ergens diep in de PayPal voorwaarden verstopt.

Een credit card biedt in dat opzicht meer zekerheid.

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 21:34
The Zep Man schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:07:

PayPal gaat je hier ook geen gelijk in geven hoor. Die kijken naar T&T die zegt bezorgd dan is het zo klaar als een klontje voor PP. Misschien dat je via een CC nog iets voor elkaar krijgt maar die gaan ook niet zomaar Chargeback van enkele enkele honderden euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Laatst online: 21:53
loki504 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 22:08:
[...]

PayPal gaat je hier ook geen gelijk in geven hoor. Die kijken naar T&T die zegt bezorgd dan is het zo klaar als een klontje voor PP. Misschien dat je via een CC nog iets voor elkaar krijgt maar die gaan ook niet zomaar Chargeback van enkele enkele honderden euro's.
Meeste CC dekken ook diefstal en schade. Had je dit met een CC gekocht dan hadden ze je echt wel geholpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:56

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

(Web) winkel is verantwoordelijk voor feitelijke levering:
https://uitspraken.rechts...d=ECLI:NL:RBMNE:2019:4491

Die nu niet plaatsgevonden heeft. Jij moet je pijlen dus richten op de winkel, totdat ze daadwerkelijk leveren.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 18:17
*knip* Offtopic. Dit is geen ervaringentopic.

[ Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 09-12-2022 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 18:17
*knip*, dit mag via een DM/TR of het feedback topic :)

[ Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 09-12-2022 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:43
The Zep Man schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:57:

Als het via iDeal was... waarom, voor zo'n dure en jatgevoelige aankoop?!
alwind schreef op donderdag 8 december 2022 @ 22:10:
[...]

Meeste CC dekken ook diefstal en schade. Had je dit met een CC gekocht dan hadden ze je echt wel geholpen.
Ik neem aan dat jullie begrijpen dat niet iedereen een CC heeft?
Nee want TS heeft niets met PostNL te maken en zal geen gegevens ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Laatst online: 22-05 16:39

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik weet niet of PostNL ook werkt met GPS gegevens van de wagens, maar als die aantonen nooit bij jou in de straat geweest te zijn sta je misschien sterker. UPS/DHL hebben wel zo'n systeem (waardoor je voerigens ook stop-go acties per adres kan krijgen maar dat terzijde).

Enorm frustrerend verhaal want je staat echt machteloos, want een 'bezorgd' status in de T&T wordt altijd geloofd, ookal is niet aan alle voorwaarden voldaan (handtekening, registratie ID etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Gadgeteer schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:05:
Ik neem aan dat je begrijpt dat je voor PayPal (met kopersbescherming) geen kredietkaart nodig hebt?

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 13-12-2022 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Laatst online: 21:53
Gadgeteer schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:05:

Ik begrijp dat niet iedereen een creditcard heeft, maar dat betekent niet dat mijn antwoord onjuist is. Mijn antwoord is gebaseerd op de informatie die ik heb en ik blijf ervan overtuigd dat het juist is, ondanks het feit dat niet iedereen een creditcard heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-05 13:31

PinusRigida

I put the p in pool.

Beltoni schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:21:

Dit....

We weten het natuurlijk niet maar hierop wil ik eens even snel inpikken.

Ik heb het ook gehad vele jaren terug, al was het niet op persoonlijke titel maar op professionele titel, ging over zo'n 800 USB sticks die onder mijn naam "ontvangen" waren, handtekening vervalst en zelfs een gedetailleerde persoonsbeschrijving dat de bezorger van mij kon geven (niet moeilijk want die kerel zag me wekelijks en had wellicht nog wat handtekeningen van mezelf van eerdere leveringen als voorbeeld), USB sticks waren natuurlijk pleite.

Bleek de bezorger te zijn.

(ingekorte versie want dit is dus geen 'ervaringen-topic'). :P

[ Voor 70% gewijzigd door PinusRigida op 13-12-2022 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-05 16:05
Beste allemaal,

Groet,
Lars
Raar verhaal. Neem aan dat de macbook in een doos was verpakt en je aan de buitenkant niet kon zien wat erin zit, hoe wist de persoon in kwestie dat het een macbook was?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lars1991
Kleine update: ik heb de webwinkel gisteren weer gebeld. Ze hadden antwoord van postnl die gaf aan dat mijn verhaal klopte. Ze zeggen dat ik binnen 48 uur een bericht zal moeten ontvangen van de andere afdeling die over het versturen gaat. Ik heb nog niets op de mail ontvangen en vorige week kreeg ik een vergelijkbaar verhaal. Dus ik ben nog even sceptisch, hopelijk is het einde in zicht. Ze gaan in ieder geval uitzoeken of de laptop naar de winkel gestuurd kan worden zodat ik niet weer afhankelijk ben van PostNL. Ik rij liever naar de winkel dan dat ik in de stres zit over het leveren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eonflux
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 09:41
mugenmarco schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:21:
[...]

Raar verhaal. Neem aan dat de macbook in een doos was verpakt en je aan de buitenkant niet kon zien wat erin zit, hoe wist de persoon in kwestie dat het een macbook was?
Via de afzender.

De bezorger heeft hem zelf gehouden of is erbij betrokken. Het is gewoon een lul verhaal natuurlijk.
Het was zeker ook niet jouw vaste pakketbezorger?

De webwinkel is in deze verantwoordelijk tot de koper het product ontvangt. Het is in deze niet eerlijk maar dat is nu eenmaal de wet. De webwinkel start een onderzoek bij PostNL en legt na gevolg van dat onderzoek een claim bij PostNL neer. Als uit het onderzoek blijkt dat het aannemelijk is dat je het pakket wel ontvangen hebt is het eigenlijk gedaan.

Als in jouw geval de webwinkel niet meer reageert, stuur dan eerst zelf nog een aangetekende brief. Met daarin dat de webwinkel verantwoordelijk is en dat je binnen een gestelde termijn een oplossing verwacht. Je geld terug of de bestelling opnieuw versturen. Met daarin ook als ze niet binnen de gestelde termijn reageren je deze procedure zal opvolgen met juridische stappen.

Als ze niet binnen je gestelde termijn reageren neem dan contact op met je rechtsbijstandverzekering. Leg je communicatie over. Ze zullen zelf hoogstwaarschijnlijk nog schrijven maar meestal komt het niet tot een rechtszaak.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Goudvis

Goudvis

lars1991 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:09:
Kleine update: ik heb de webwinkel gisteren weer gebeld. Ze hadden antwoord van postnl die gaf aan dat mijn verhaal klopte. Ze zeggen dat ik binnen 48 uur een bericht zal moeten ontvangen van de andere afdeling die over het versturen gaat. Ik heb nog niets op de mail ontvangen en vorige week kreeg ik een vergelijkbaar verhaal. Dus ik ben nog even sceptisch, hopelijk is het einde in zicht. Ze gaan in ieder geval uitzoeken of de laptop naar de winkel gestuurd kan worden zodat ik niet weer afhankelijk ben van PostNL. Ik rij liever naar de winkel dan dat ik in de stres zit over het leveren.
Ja maar... jij wacht nog steeds op je laptop, toch?

Wat PostNL beweert, zegt en aangeeft is een zorg voor de winkel.
Ik kan ernaast zitten, maar volgens mij is jouw enige zorg als consument binnen deze overeenkomst dat
- OF de laptop alsnog geleverd wordt binnen een redelijke termijn (cq. de winkel hun kant van de overeenkomst nakomt)
- OF jij je geld terugkrijgt (omdat de webwinkel hun kant van de overeenkomst niet kan nakomen)

Wat ik her en der teruglees is dat webwinkels de consument graag betrekken bij dit soort geschillen alsof de kwestie ook de zorg van de consument zou zijn. Terwijl jij ondertussen 1900 euro hebt afgetikt en de weken verstrijken in een periode van 10% inflatie.
Heeft u 'm?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Goudvis schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:14:
[...]

Ja maar... jij wacht nog steeds op je laptop, toch?

Wat PostNL beweert, zegt en aangeeft is een zorg voor de winkel.
Ik kan ernaast zitten, maar volgens mij is jouw enige zorg als consument binnen deze overeenkomst dat
- OF de laptop alsnog geleverd wordt binnen een redelijke termijn (cq. de winkel hun kant van de overeenkomst nakomt)
- OF jij je geld terugkrijgt (omdat de webwinkel hun kant van de overeenkomst niet kan nakomen)

Wat ik her en der teruglees is dat webwinkels de consument graag betrekken bij dit soort geschillen alsof de kwestie ook de zorg van de consument zou zijn. Terwijl jij ondertussen 1900 euro hebt afgetikt en de weken verstrijken in een periode van 10% inflatie.
Heeft u 'm?
Het is natuurlijk wel slim om even vinger aan de pols te houden als je daar gelegenheid voor hebt.

Natuurlijk heb je gelijk.....de webshop moet stoeien met PostNL maar als je zelf ook over informatie beschikt dan merk je het als je door de webshop met een kluitje in het riet gestuurd wordt.

Tenminste....ik zou graag even vinger aan de pols houden in zo'n zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis

Goudvis

Fraggert schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:25:
[...]

Het is natuurlijk wel slim om even vinger aan de pols te houden als je daar gelegenheid voor hebt.

Natuurlijk heb je gelijk.....de webshop moet stoeien met PostNL maar als je zelf ook over informatie beschikt dan merk je het als je door de webshop met een kluitje in het riet gestuurd wordt.

Tenminste....ik zou graag even vinger aan de pols houden in zo'n zaak.
Evengoed fijn om de voortgang te weten. Maar op dit moment is PostNL juridisch gezien _niet_ de laptop van TS kwijt, toch? De laptop zou pas 'TS' laptop' zijn na levering. Nogmaals: correct me if I'm wrong. :P Volgens mij geeft PostNL toe dat bij levering iets is misgegaan.

Waarom zou TS vrijwillig het onderzoek afwachten? (En dus zonder nieuwe laptop werken?)
En waarom zou TS de webshop dan niet (schriftelijk, formeel) verzoeken om één van de twee genoemde opties na te komen?
Als TS het product 'onder rembours' had afgerekend en de centjes waren bij PostNL verdwenen, weet ik zo net niet of de webwinkel óók zo coulant zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lars1991
Ik vind het vooral zelf vervelend dat ik vaak contact moet zoeken en dat er elke keer weer een ander verhaal aan de telefoon wordt verteld zonder dat ik goed op de hoogte wordt gehouden. Ja ik snap dat zowel postNL als de *knip* Webwinkel tijd nodig heeft om het uit te zoeken. Maar eenduidigheid zou fijn zijn en als ze zeggen het binnen 7 werkdagen op te lossen dan worden er toch verwachtingen geschept. Vooral ook omdat de alle eerste medewerker mij vertelde dat het voor het weekend opgelost zou zijn... Nou ja hopelijk is het deze week opgelost. Voortaan zal ik alleen nog pakketjes van deze prijs laten leveren bij een winkel zelf of ik koop het in de winkel. Dit heeft in ieder geval voor de nodige buikpijn gezorgd, daarnaast mis ik nu gewoon een laptop.

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 13-12-2022 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis

Goudvis

lars1991 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:30:
Ik vind het vooral zelf vervelend dat ik vaak contact moet zoeken en dat er elke keer weer een ander verhaal aan de telefoon wordt verteld zonder dat ik goed op de hoogte wordt gehouden. Ja ik snap dat zowel postNL als de knip tijd nodig heeft om het uit te zoeken. Maar eenduidigheid zou fijn zijn en als ze zeggen het binnen 7 werkdagen op te lossen dan worden er toch verwachtingen geschept. Vooral ook omdat de alle eerste medewerker mij vertelde dat het voor het weekend opgelost zou zijn... Nou ja hopelijk is het deze week opgelost. Voortaan zal ik alleen nog pakketjes van deze prijs laten leveren bij een winkel zelf of ik koop het in de winkel. Dit heeft in ieder geval voor de nodige buikpijn gezorgd, daarnaast mis ik nu gewoon een laptop.
Begrijpelijk.. begrijpelijk.. maar waarom reageer je niet op de (volgens mij) best prima vragen? :>
Of heb je die route al bewandelt? :)

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 13-12-2022 15:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Goudvis schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:30:
[...]

Waarom zou TS vrijwillig het onderzoek afwachten? (En dus zonder nieuwe laptop werken?)
En waarom zou TS de webshop dan niet (schriftelijk, formeel) verzoeken om één van de twee genoemde opties na te komen?
Als TS het product 'onder rembours' had afgerekend en de centjes waren bij PostNL verdwenen, weet ik zo net niet of de webwinkel óók zo coulant zou zijn.
Ik heb op de eerste pagina na eenvoudigweg neergeklapt dat alles dat PostNL roept, ruis is. Daarbij geadviseerd de link te volgen. Er stonden inmiddels aardig wat goedbedoelde maar niet ter zake doende verhalen in de reacties.

Verder heb ik het topic daarna op ignore gezet :P want het is het zoveelste knip en plak festijn als elk ander "help ik ben mijn pakje kwijt" topic ;)

Als het een gevalletje rembours was geweest dan had was die laptop nooit gejat geweest natuurlijk, want dat had de postbode niet kunnen verbloemen.

Daarnaast zou ik inderdaad zeker de webshop en PostNL het laten uitvechten.....en vooral de webshop zo kort mogelijk houden met de wettelijke kaders die hiervoor zijn ontworpen.

het is alleen wel handig als je van PostNL weet dat wat er gebeurd sis of hoever e zijn als de webshop gaat zitten liegen dat ze nog niks weten van PostNL et cetera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lars1991
@Goudvis Excuus, het is zeker niet mijn intentie op vragen niet te beantwoorden. Er wordt best wel aardig om mijn draadje gereageerd dus om eerlijk te zijn is het soms overweldigend om op alle vragen antwoord te geven.

Route die ik heb bewandelt: ik heb vaak contact opgenomen met de klantenservice van de webwinkel zodat ik toch een idee zou hebben van wat er plaatsvind. Verder heb ik twee keer contact gehad met PostNL. De eerste keer toen ik geschrokken was en even niet wist wat ik moest doen en de tweede keer omdat ik geen duidelijkheid kreeg van de webwinkel. PostNL vertelde mij dat zij weer een vraag hadden uitgezet naar de webwinkel en dat er urgentie van gemaakt zou worden. Gisteren vertelde de webwinkel mij weer dat ze weer antwoord hadden van PostNL en dat mijn verhaal klopte.

Verder heb ik wel een klacht ingediend bij webwinkel.org. Ook omdat ik steeds wat anders krijg te horen en het duurt al erg lang. Verder ben ik wel blij dat ik dat heb gedaan want ik heb mijn laptop nog niet en ik heb ook nog niet zwart-op-wit wat er mij gisteren verteld is aan de telefoon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

lars1991 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:30:
Ik vind het vooral zelf vervelend dat ik vaak contact moet zoeken en dat er elke keer weer een ander verhaal aan de telefoon wordt verteld zonder dat ik goed op de hoogte wordt gehouden. Ja ik snap dat zowel postNL als de knip tijd nodig heeft om het uit te zoeken. Maar eenduidigheid zou fijn zijn en als ze zeggen het binnen 7 werkdagen op te lossen dan worden er toch verwachtingen geschept. Vooral ook omdat de alle eerste medewerker mij vertelde dat het voor het weekend opgelost zou zijn... Nou ja hopelijk is het deze week opgelost. Voortaan zal ik alleen nog pakketjes van deze prijs laten leveren bij een winkel zelf of ik koop het in de winkel. Dit heeft in ieder geval voor de nodige buikpijn gezorgd, daarnaast mis ik nu gewoon een laptop.
Dit geval is gewoon kut en zuur. Het gaat om barstensveel geld en bijzonder irritant veel hinder door nu geen klapjap te hebben.

Ja, webwinkel moet de tijd krijgen om dit op te lossen maar ik weet wel dat zodra mij dit zou overkomen dan krijgen ze meteen een brief, nog voordat zij of ik PostNL hebben gebeld.

https://www.consuwijzer.n...den/aankoop-niet-geleverd

Tip: laat voortaan leveren bij een pakketjespunt.

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 13-12-2022 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-05 11:16

rCk

Dergelijke aankopen zou ik inderdaad ook bij een pakketpunt leveren.
Ondanks dat het sinds Covid niet meer gebruikelijk is dat er een handtekening gezet wordt, PostNL en dus indirect de webwinkel in kwestie, kan geen bewijs van levering overhandigen.

Zij zullen dus met een sluitend bewijs moeten komen van levering. Dat kunnen ze natuurlijk niet.
Komend uit de logistiek heb je dan wel een punt. Ook ben ik benieuwd welke webwinkel dit is, er zijn een aantal webwinkels waarbij ik bestel en daarbij heb ik dit soort standpunten niet snel ervaren.

Succes met het verloop verder, dit is gewoon enorm zuur voor je. Hoop dat je eruit kan komen.

Edit; ik zie het al wie het is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Bijzonder. Een kennis van mij heeft precies hetzelfde meegemaakt met dezelfde webwinkel. In zijn geval heeft de persoon die het pakket in ontvangst nam bij de bezorger van PostNL zich zelfs gelegitimeerd met een valse ID kaart met de naam van de ontvanger. Heeft er weg van dat er een lek zit ergens in de keten, waardoor de boefjes weten wie en wanneer een waardevol pakket ontvangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lars1991
@wibblemoo ik had mijn verhaal ook gedaan bij kassa. Ook hier lees een vergelijkbaar verhaal. Deze persoon had het weer bij radar gedeeld. Dus het is wel zorgelijk van deze keten.

[ Voor 20% gewijzigd door Yorinn op 13-12-2022 20:09 . Reden: Link naar ander forum met zelfde verhaal incl naam winkel verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Succes met de afhandeling. Uiteindelijk heeft hij van de winkel z'n geld teruggekregen. Blijven pushen en bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-05 13:31

PinusRigida

I put the p in pool.

eonflux schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:13:
[...]

Via de afzender.

De bezorger heeft hem zelf gehouden of is erbij betrokken. Het is gewoon een lul verhaal natuurlijk.
Idd. bovendien; een bezorger die al wat meedraait en al wat spullen van een bepaalde afzender vervoerd heeft, kan vrij 'educated guesses' maken van wat er in een doos zit, ook al is ze ongemarkeerd.

Dit gezegd; het blijft natuurlijk giswerk van ons uit, al lijkt het me op z'n minst aannemelijk. Belangrijkste is dat TS z'n zaak opgelost geraakt want zoiets is kl*te, zeker met duur spul als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
*knip* Dit voegt niets toe aan het topic.

[ Voor 197% gewijzigd door Yorinn op 13-12-2022 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 09:56

Blokker_1999

Full steam ahead

lars1991 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:48:
@Goudvis Excuus, het is zeker niet mijn intentie op vragen niet te beantwoorden. Er wordt best wel aardig om mijn draadje gereageerd dus om eerlijk te zijn is het soms overweldigend om op alle vragen antwoord te geven.

Route die ik heb bewandelt: ik heb vaak contact opgenomen met de klantenservice van de webwinkel zodat ik toch een idee zou hebben van wat er plaatsvind. Verder heb ik twee keer contact gehad met PostNL. De eerste keer toen ik geschrokken was en even niet wist wat ik moest doen en de tweede keer omdat ik geen duidelijkheid kreeg van de webwinkel. PostNL vertelde mij dat zij weer een vraag hadden uitgezet naar de webwinkel en dat er urgentie van gemaakt zou worden. Gisteren vertelde de webwinkel mij weer dat ze weer antwoord hadden van PostNL en dat mijn verhaal klopte.

Verder heb ik wel een klacht ingediend bij webwinkel.org. Ook omdat ik steeds wat anders krijg te horen en het duurt al erg lang. Verder ben ik wel blij dat ik dat heb gedaan want ik heb mijn laptop nog niet en ik heb ook nog niet zwart-op-wit wat er mij gisteren verteld is aan de telefoon.
De winkel moet wachten totdat PostNL je verhaal bevestigd. Als PostNL dat doet is voor hen de zaak ook afgehandeld en weten ze dat jij je bestelde goed nooit in ontvangst hebt genomen. Vanaf dat moment zijn ze pas vrij om een nieuwe te sturen.

Dat je in tussentijd verschillende verhalen krijgt te horen kan vele oorzaken hebben, maar meestal het gevolg van een minder goed georganiseerde klantendienst. Pro tip: vraag aan de eerste met wie je communiceert om je een bevestiging te sturen via email en probeer daarna via de email te communiceren. Ja, je moet langer wachten op een antwoord, maar men kan moeilijk om gedane uitspraken van het verleden heen.

Nu PostNL eindelijk bevestigd heeft, neem ik aan dat de winkel je een nieuwe laptop gaat opsturen, maar dan vraag ik mij af, moet je dat wel willen? Is er geen mogelijkheid om hem ofwel te gaan afhalen danwel te laten versturen naar een afhaalpunt in de buurt? Dat zijn veel veiligere opties. Zelf laat ik nooit nog dure pakketten bij mij thuis afleveren net uit schrik dat het mis gaat. De enige verzendingen die ik nog laat toesturen naar mij thuis zijn goedkope spullen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lars1991
@Blokker_1999 Ik heb gisteren ook nadrukkelijk gevraagd of ik hem niet in een winkel kan afhalen zodat ik niet nog een keer met buikpijn aan het wachten ben en deze ellende opnieuw kan doormaken. Ze zouden binnen 48 uur contact met me opnemen en antwoord geven, dus we wachten weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
*knip* Feedback op individuele moderaties mag per DM naar de betreffende moderator toe.

[ Voor 101% gewijzigd door Yorinn op 13-12-2022 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:43
The Zep Man schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:57:
[...]

Ik neem aan dat je begrijpt dat je voor PayPal (met kopersbescherming) geen kredietkaart nodig hebt?
Ik neem aan dat je weet dat ik niemand heb geadviseerd om Paypal te gebruiken? De kopersbescherming daarvan levert zoveel topics op dat ik er geen vertrouwen in heb. Daarnaast is voor hun een afleverbevestiging genoeg om de claim af te wijzen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gadgeteer op 14-12-2022 07:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Bushie schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:30:
[...]

Ik zou me persoonlijk nog meer zorgen maken om het feit dat iemand zoveel van je bestelling en jouw gegevens weet, dan dat die laptop kwijt is.
Inside job van uit knip-webwinkel? Of de bezorger zelf.... Oude kennis van me werkt bij UPS. Hij heeft zo vaak dure spullen in zijn bus staan. Hij kan gewoon ergens in zijn wijk afspreken met een handlanger er een pakket overhandigen voor iemand die 1 straat verderop woont. Het is echt kinderspel wat dat betreft.

Poosje geleden had hij zijn bus even open laten staan toen hij een pakketje afleverde aan de deur ergens. Komt hij terug, 55" OLED weg. :) Gewoon eruit gegrist en hij had niets gezien. Was een grote doos natuurlijk, dus het viel hem wel op toen hij weer bij zijn bus kwam.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 14-12-2022 08:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lars1991
Ik heb vandaag eindelijk een erg fijne medewerker aan de telefoon gehad. Hij was duidelijk en schepte de juiste verwachtingen. De casus is doorgezet naar de afdeling fraude. Ik moet wel rekening houden met nog 1 a 2 weken wachttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 09:56

Blokker_1999

Full steam ahead

Spijtig van dat de te moeten horen. Veel fraude lijkt mij er niet meer te zijn daar PostNL je verhaal bevestigd heeft dat de bezorger het pakketje in de verkeerde straat heeft afgegeven aan een persoon zonder dat die persoon zich moest legitimeren.

Ik hoop voor je dat het snel opgelost geraakt en dat je met je nieuwe laptop het nieuwe jaar kunt ingaan.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

lars1991 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:22:
Ik heb vandaag eindelijk een erg fijne medewerker aan de telefoon gehad. Hij was duidelijk en schepte de juiste verwachtingen. De casus is doorgezet naar de afdeling fraude. Ik moet wel rekening houden met nog 1 a 2 weken wachttijd.
Dan was dat een goeie. Jou het bos in gestuurd met iets wat niet jouw probleem is en nog een goede indruk achtergelaten ook.

We zijn nu 10 dagen verder. Ik zou dat ding al niet meer hoeven van knip-webwinkel en elders bestellen. Desnoods gaat hij terug via WKOA als ze alsnog gaan leveren.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 18-12-2022 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-05 16:52

Licko

ZVDK

Anoniem: 39993 schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:24:
[...]

Dan was dat een goeie. Jou het bos in gestuurd met iets wat niet jouw probleem is en nog een goede indruk achtergelaten ook.

We zijn nu 10 dagen verder. Ik zou dat ding al niet meer hoeven van knip-webwinkel en elders bestellen. Desnoods gaat hij terug via WKOA als ze alsnog gaan leveren.
Want? De fout bij PostNL is te wijten aan de verkopende partij?

Beetje kort door de bocht om de verkoper/verzender hier op aan te spreken of in de toekomst te mijden. Zij hebben ook geen een procedure te volgen wanneer PostNL een pakket kwijt raakt.

In jouw optiek zou de verkopende partij het onderzoek van PostNL zeker ook niet af hoeven wachten, maar alvast een tweede macbook opsturen? 8)7

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:52

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Licko schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:38:
[...]

Beetje kort door de bocht om de verkoper/verzender hier op aan te spreken of in de toekomst te mijden. Zij hebben ook geen een procedure te volgen wanneer PostNL een pakket kwijt raakt.

In jouw optiek zou de verkopende partij het onderzoek van PostNL zeker ook niet af hoeven wachten, maar alvast een tweede macbook opsturen? 8)7
Ja, want er js geen macbook bkj TS, daarmee is de overeenkomst niet nagekomen?

Hoe de winkel het verzend maakt niet uit, dat is hun risico.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism

In de basis inderdaad wel ja, de verkoper is immers een overeenkomst aan gegaan met TS om een macbook te leveren, dit heeft de verkoper verzuimd. Daarnaast is de verkoper een overeenkomst aangegaan met PostNL om de macbook bij TS te bezorgen.

Met dit laatste heeft TS dus niets mee te maken, ook niet met eventuele onderzoeken. Dat is iets tussen verkoper en PostNL.

De verkoper moet simpelweg de overeenkomt met TS nakomen echter blijft de verkoper dat verzuimen te doen. Dat het pakket kwijt is, in uiteraard niet fijn voor de verkoper en uiteraard kan deze verkoper daar niets aan doen. Dat maakt echter niet dat de verkoper zijn verplichtingen niet hoeft na te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1991
Ja ik hoop ook vooral dat het niet meer te lang duurt. Vandaag is het drie weken geleden en ik heb nog steeds geen laptop. Ik heb wel een nieuwe mail gestuurd naar thuiswaarborg. Ik hoop dat zij me verder kunnen helpen. Het is gewoon zo zuur dat de *knip* Webwinkel eerst alles uitgezocht wil hebben ook intern. PostNL heeft de fout allang toegegeven. Maar ik heb gewoon helemaal niets aan de klantenservice van deze lieftallige firma. Ik heb ze tig keer gebeld maar het lijkt allemaal niet uit te maken. Ik geef ze nog een week en dan ga ik naar de geschillencommissie.

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 20-12-2022 10:50 . Reden: Naam webwinkel weer weggehaald ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

[...]

Het is duidelijk dat er ergens iets goed mis is gegaan toch. Dan kan de webwinkel gewoon een nieuwe sturen en 't verder afhandelen met PostNL, daar hoeven ze TS niet mee lastig te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Koop annuleren. Wel de lusten niet de lasten, altijd hetzelfde verhaal met al die webshop-ondernemers. Verzekeringen zijn allemaal te duur en voor losers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• targaryanwolf
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:05
lars1991 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:42:
Ja ik hoop ook vooral dat het niet meer te lang duurt. Vandaag is het drie weken geleden en ik heb nog steeds geen laptop. Ik heb wel een nieuwe mail gestuurd naar thuiswaarborg. Ik hoop dat zij me verder kunnen helpen. Het is gewoon zo zuur dat de [mbr]*knip* Webwinkel[/] eerst alles uitgezocht wil hebben ook intern. PostNL heeft de fout allang toegegeven. Maar ik heb gewoon helemaal niets aan de klantenservice van deze lieftallige firma. Ik heb ze tig keer gebeld maar het lijkt allemaal niet uit te maken. Ik geef ze nog een week en dan ga ik naar de geschillencommissie.
Zou alvast een aangetekende brief versturen aan de webshop met een ingebrekestelling en hierin een harde eis zetten dat ze per XX de MacBook leveren of het aankoop bedrag terug storten. Het is jou probleem namelijk niet dat de MacBook kwijt is, maar dat van de webshop. Jij hoort gewoon je spullen te krijgen of jou aankoop bedrag terug te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Wildfire

Joy to the world!

lars1991 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:22:
Dat is onzin. Ik begrijp van je dat PostNL al heeft aangegeven dat het bij hun fout is gegaan, de webshop zou jou dan gewoon meteen een nieuwe laptop moeten sturen. De rest kunnen ze dan achter de schermen uitzoeken en daar hoef jij echt niet de dupe van te zijn.

Als ik jou was zou ik er zeer zeker niet mee akkoord gaan om nu nog 1 à 2 weken te moeten wachten. Bij de webshop gewoon duidelijk aangeven dat PostNL al heeft aangegeven dat het bij hun fout is gegaan en dat jij dus inderdaad niets hebt ontvangen, dat is het enige wat de webshop hoeft te weten om jou meteen een nieuwe laptop te kunnen doen toekomen.

[ Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 28-12-2022 15:17 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lars1991
@Wildfire ik word helemaal gestoord van die winkel. We zijn vrijdag inderdaad twee weken verder maar nog steeds geen product. Ik heb de geschillencommissie een brief gestuurd en de klacht ingediend via het thuiswinkel waarborg. Die twee hebben namelijk een samenwerking. De geschillencommissie is nu aan het oordelen of mijn klacht terecht is, dit is standaard procedure. Maar ook deze instanties zijn alweer twee weken aan het nadenken. Volgens mij heeft iedereen vakantie want ik loop overal tegen de muur. Er wordt door verschillende mensen gezegd dat ik de aankoop 123 kan ontbinden. Maar dat gaat allemaal niet zo makkelijk als mensen laten lijken. Ik hoop op een goede uitkomst maar ik heb wel het gevoel dat grote instanties behoorlijk onschendbaar zijn…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:14
lars1991 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 16:44:
Er wordt door verschillende mensen gezegd dat ik de aankoop 123 kan ontbinden. Maar dat gaat allemaal niet zo makkelijk als mensen laten lijken. Ik hoop op een goede uitkomst maar ik heb wel het gevoel dat grote instanties behoorlijk onschendbaar zijn…
Heb je het überhaupt geprobeerd? Want naast wat telefoontjes waar bij je, naar mijn mening op basis van je posts, redelijk makkelijk/snel afgewimpeld wordt, zie ik geen enkele poging daartoe.

Zolang je het vriendelijk en niet juridisch houdt, zullen dit soort zaken bij eerstelijns medewerkers van diverse afdelingen blijven. Ook bij "afdeling fraude".

[ Voor 12% gewijzigd door internetinfo op 29-12-2022 07:06 ]

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

internetinfo schreef op donderdag 29 december 2022 @ 07:05:
[...]

Heb je het überhaupt geprobeerd? Want naast wat telefoontjes waar bij je, naar mijn mening op basis van je posts, redelijk makkelijk/snel afgewimpeld wordt, zie ik geen enkele poging daartoe.

Zolang je het vriendelijk en niet juridisch houdt, zullen dit soort zaken bij eerstelijns medewerkers van diverse afdelingen blijven. Ook bij "afdeling fraude".
Brief sturen per aangetekende brief en gewone brief naar het hoofdkantoor t.a.v. directie van de verkoper waarbij je bewijs toevoegt, zodat ze snel kunnen handelen. Hier heb je een voorbeeldbrief: https://www.consuwijzer.n...er-niet-op-tijd-ontvangen

Het is vrij eenvoudig, jij hebt een "overeenkomst" met de verkoper, niet mer PostNL. Zolang het niet geleverd is, wat er ook tussenkomt, zijn zij niet hun overeenkomst nagekomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 29-12-2022 10:40 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 21:50
Deruxian schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:25:
Koop annuleren. Wel de lusten niet de lasten, altijd hetzelfde verhaal met al die webshop-ondernemers. Verzekeringen zijn allemaal te duur en voor losers.
Dat kan dus niet. Koop kan je alleen ontbinden als je iets gekregen heb. En dit geval is dat het niet.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Dennism
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 29 december 2022 @ 12:29:
[...]

Dat kan dus niet. Koop kan je alleen ontbinden als je iets gekregen heb. En dit geval is dat het niet.
Dat klopt niet, je mag een koop op afstand ook gewoon annuleren voordat je het product hebt ontvangen.

Zie ook het 5de punt: https://www.consuwijzer.n...wanneer-heb-ik-bedenktijd

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:03
[...]

Ik zou denken (maar: ben geen jurist of zo, dus heb je weinig aan) dat je niet de koop, maar de overeenkomst ontbindt. Waarbij de goederen terug gaan naar de winkel (en aangezien de TS ze niet heeft, is dat dus eigenlijk al gebeurd: winkel en bezorgdienst kan je denk ik wel als gezamelijke partij zien) en het geld terug naar de TS gaat.

Het lastigste gaat echter medewerking van de winkel zijn, daadwerkelijk het geld terugkrijgen. Ik gok dat de winkel pas gaat meewerken als er wat juridische plaagstootjes zijn uitgedeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]

Je kunt ontbinden omdat de verkoper de overeenkomst niet nakomt.

Dit schreef ik 8 december al. en bij dagvaarden vraag je de rechter om ontbinding
Hackus schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:56:
Stuur hen een aangetekende ingebrekestelling en per e-mail. hierin vorder je de levering van bestelde binnen 5 werkdagen na ontvangst. bij verlopen van termijn, en uitblijven van gewenste oplossing je over gaat tot dagvaarden. (jij hoeft geen dupe te worden van het onderzoek, dat is een geschil van verkoper met verzendpartij)

[ Voor 47% gewijzigd door Hackus op 29-12-2022 14:07 ]

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:54
Hackus schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:06:
[...]

Je kunt ontbinden omdat de verkoper de overeenkomst niet nakomt.

Dit schreef ik 8 december al. en bij dagvaarden vraag je de rechter om ontbinding

[...]
We zijn inmiddels inderdaad drie weken verder. TS pakt het zelf verkeerd aan en doet niets met de adviezen die worden gegeven.

Thuis winkel waarborg, geschillen commissie, ik vindt het niet gek dat het allemaal niet opschiet.

Tip: @lars1991 volg de adviezen van de specialisten op en ga niet zelf zitten kloten. Je ziet wat er van komt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Blommie01 op 29-12-2022 19:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lars1991
Ik heb eindelijk de verlossende mail. Het geld is onderweg naar me. Ze onderzoeken nog of ik een kortingscode krijg zodat ik het device toch voor de oorspronkelijke prijs nog kan aanschaffen. Bedankt voor de adviezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:01
lars1991 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:17:
Ik heb eindelijk de verlossende mail. Het geld is onderweg naar me. Ze onderzoeken nog of ik een kortingscode krijg zodat ik het device toch voor de oorspronkelijke prijs nog kan aanschaffen. Bedankt voor de adviezen.
Dat zou toch niet meer dan normaal zijn, en dan minimaal 5% extra korting voor het ongemak lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

lars1991 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:17:
en, hebben ze woord gehouden? Heb je je geld?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lars1991
Ik heb het geld uiteindelijk terug gekregen. Ze hadden me nog wel een kortingscode beloofd zodat ik de MacBook kon aanschaffen voor de blackfriday prijs. Deze code heb ik na meerdere telefoontjes nooit gekregen. Uiteindelijk het product elders aangeschaft. Ik koop bij deze winkel in ieder geval nooit meer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

lars1991 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:47:
Uiteindelijk het product elders aangeschaft. Ik koop bij deze winkel in ieder geval nooit meer iets.
lars1991 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:02:
Als het hadden is, dan is hebben te laat. Ik ben zo stom geweest door gebruik te maken van Ideal...
Hoe heb je voor het product elders betaald? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lars1991
@The Zep Man Met de pin in de winkel, boter bij de vis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

lars1991 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:34:
@The Zep Man Met de pin in de winkel, boter bij de vis!
Niets mis mee. Hou wel rekening met de bedenktijd van 14 dagen voor producten die je via internet bestelt, wat voor sommige producten handig is. Uiteraard heb je in de winkel wel het voordeel dat je vaak het product (in demo-opstelling) kan zien. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

The Zep Man schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:36:
[...]

Niets mis mee. Hou wel rekening met de bedenktijd van 14 dagen voor producten die je via internet bestelt, wat voor sommige producten handig is. Uiteraard heb je in de winkel wel het voordeel dat je vaak het product (in demo-opstelling) kan zien. :)
Of online bestellen en kiezen voor afhalen. Heb je nog steeds dezelfde rechten want de overeenkomst is online afgesloten. (dit ter aanvulling)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Gunner schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:37:
Of online bestellen en kiezen voor afhalen. Heb je nog steeds dezelfde rechten want de overeenkomst is online afgesloten. (dit ter aanvulling)
Goed punt. De koop is nog steeds op afstand gedaan in die situatie. Hoe het product fysiek in het bezit komt is irrelevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

lars1991 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:47:
Ik heb het geld uiteindelijk terug gekregen. Ze hadden me nog wel een kortingscode beloofd zodat ik de MacBook kon aanschaffen voor de blackfriday prijs. Deze code heb ik na meerdere telefoontjes nooit gekregen. Uiteindelijk het product elders aangeschaft. Ik koop bij deze winkel in ieder geval nooit meer iets.
Superfijn man d:)b blj voor je dat het goed afgelopen is.
Gunner schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:37:
[...]

Zo heb ik dat laatst ook gedaan, product online besteld, betaald en afgehaald op de locatie.

Ik had voor die paar euro benzine geen zin in gezeik met welke vervoerder dan ook :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P6Oh-4sKzfvYZYSdW4PaqQhXhJo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3wVvFyEWqWGH0IWgWXAG3JTo.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:32

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

*knip* Dit heeft vrij weinig met het probleem van TS te maken.

[ Voor 71% gewijzigd door Yorinn op 24-03-2023 18:32 ]

You are NIJL-ed!

Pagina: 1 2 Laatste