Logisch dat je gefrustreerd bent en snel je nieuwe laptop wilt hebben, maar die webshop moet natuurlijk ook de tijd krijgen om dit verhaal uit te zoeken. Zij zijn ook weer afhankelijk van PostNL en de resultaten van hun onderzoek. Ik ben wel heel benieuwd wat hier nou uit komt, want dat verhaal van die bezorger is wel heel bijzonder.lars1991 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:31:
Waarom ik niets meer bij de webshop koop? Ik bel meerdere keren met de klantenservice en ik krijg iedere keer een ander verhaal te horen. Ik wil graag een oplossing, ik kan er tenslotte niets aan doen dat mijn pakketje aan iemand anders wordt meegegeven. En ja ik vind het ook een heel bijzonder verhaal, gelukkig heb ik als bewijs dat er een foutieve handtekening in de postNL app staat. Tegelijkertijd vind ik het ook een beetje eng. Maar wie weet heeft de dief gespiekt in de open bus? Misschien liegt de bezorger? Ik weet het niet.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA