Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Geburik van photoshop, soepel gamen van nieuwe games
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, fotobewerking (photoshop), mailen, en gewoon lekker uptodate zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget van €200 (liever minder)
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€290
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
- Videokaart is denk ik nu kapot. Ik zie alleen maar groene spiggeltjes op het scherm, mijn videokaart doet het niet (meer)
- extra geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Voorkeur Geforce videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
tevreden met standaard, wat is het voordeel van overlokken.?
Ik heb dit nog nooit gedaan?
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies zodat ik weer lekker vooruit kan met nieuwe games :-)
Huidig systeem[i]
Moederbord: ASUSTeK COMPUTER INC. PRIME X470-PRO
Processor: AMD Ryzen 7 2700X Eight-Core Processor @ 3.70 GHz
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti
CT240BX500SSD1 SSD 223 GB 4 Ok
ADATA SP900 SSD 119 GB 1 Ok
Microsoft Storage Space Device 499 GB 1 Ok
Microsoft Storage Space Device 599 GB
Windos11 (licentie)
Geburik van photoshop, soepel gamen van nieuwe games
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, fotobewerking (photoshop), mailen, en gewoon lekker uptodate zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget van €200 (liever minder)
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€290
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
- Videokaart is denk ik nu kapot. Ik zie alleen maar groene spiggeltjes op het scherm, mijn videokaart doet het niet (meer)
- extra geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Voorkeur Geforce videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
tevreden met standaard, wat is het voordeel van overlokken.?
Ik heb dit nog nooit gedaan?
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies zodat ik weer lekker vooruit kan met nieuwe games :-)
Huidig systeem[i]
Moederbord: ASUSTeK COMPUTER INC. PRIME X470-PRO
Processor: AMD Ryzen 7 2700X Eight-Core Processor @ 3.70 GHz
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti
CT240BX500SSD1 SSD 223 GB 4 Ok
ADATA SP900 SSD 119 GB 1 Ok
Microsoft Storage Space Device 499 GB 1 Ok
Microsoft Storage Space Device 599 GB
Windos11 (licentie)
[ Voor 12% gewijzigd door Baass op 08-12-2022 14:02 ]