Toon posts:

amazon prime duitsland nog steeds niet terug gezet.

Pagina: 1
Acties:

• ikkezelf1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-01 17:02
@Hayte https://tweakers.net/nieu...de=nested&page=1#reacties

Het is bijna een jaar later en nog steeds zeggen ze bij amazon hiermee bezig te zijn.
Mijn account is nog steeds niet teruggezet.

Is het een mogelijkheid hier nog eens aandacht aan te besteden zodat de sociale druk iets opgevoerd wordt?

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@ikkezelf1, het is 2x onder de aandacht gebracht op de FP van Tweakers;

1) nieuws: Amazon zet Duitse Prime-abonnementen ongevraagd over naar Nederlandse...

2) nieuws: Amazon draait omzetting van Duitse Prime-abonnementen naar Amazon NL ...

In het Amazon Prime topic is ook terug te zien dat het merendeel van de klanten weer is teruggezet naar het Duitse Prime. MikeKiller in "Amazon Prime in Nederland"

Diversen mogelijk niet en voor een enkeling is dat soms wel verklaarbaar, maar ook niet altijd. Geen idee of je nu nog deel uitmaakt van een grotere groep, ik meen gelezen te hebben dat iemand later nog is teruggezet. Mogelijk kun je uit het lopende topic nog wat zinnige info halen om het alsnog voor elkaar te krijgen.

Testing, one, two ...

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

Hayte

Nieuwsredacteur
ikkezelf1 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:52:
@Hayte https://tweakers.net/nieu...de=nested&page=1#reacties

Het is bijna een jaar later en nog steeds zeggen ze bij amazon hiermee bezig te zijn.
Mijn account is nog steeds niet teruggezet.

Is het een mogelijkheid hier nog eens aandacht aan te besteden zodat de sociale druk iets opgevoerd wordt?
Jammer dat je hier nog steeds last van hebt. Ik vind het wat lastig om in te schatten hoe groot dit probleem nu is, weet je of er andere abonnees zijn die nog niet zijn overgezet? Wanneer heb je voor het laatst contact gehad met Amazon hierover? Je mag me ook DM'en als je dat liever hebt :)

• ikkezelf1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-01 17:02
Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe groot het probleem nog is op het moment.
In totaal heb ik minimaal 9 keer contact opgenomen en steeds kriujg ik het antwoord dat ze er nog mee bezig zijn.
1 maal hebben ze gevraagd mijn betaal methode te verwijderen en weer opnieuw toe te voegen.
Voor de rest krijg ik er geen vinger achter waarom zoiets zo lang moet duren.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee