Gelieve mijn moderatie weer in te schakelen.

Pagina: 1
Acties:
  • 584 views

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tvdaXD
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-05 10:17
Beste PowerMods,

Ik kan geen score meer geven aan reacties. Dit in een recentelijk artikel van Cyberpunk, waar de top reactie was: "Is ie al af dan?"
Dit is overduidelijk een comment die niet relevant is aan het artikel, en zelfs als flamebait of ongewenst gezien kan worden. (Gezien de staat van de betreffende game nu al helemaal)
Zodra ik deze dan ook met -1 heb gemodereerd word mijn moderatie geblokkeerd... Dat slaat uiteraard nergens op.
Mijn verzoek is dus de moderatie weer in te schakelen, of misschien beter de regels te beschrijven want ik heb niets anders gedaan dan deze opgevolgd.

Met vriendelijke groet,

tvdaXD

[ Voor 4% gewijzigd door tvdaXD op 08-12-2022 07:23 . Reden: Beter Nederlands ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je hebt op 1 december een notificatie ontvangen vanwege moderatie misbruik. In dit bericht worden ook een aantal berichten weergegeven waar je er echt te veel naast zit. Je hebt ook op dat bericht gereageerd dus dit kan geen verrassing zijn. Je hebt geeft rond een bepaald topic kritische opmerkingen -1 en positieve berichten +3 waardoor duidelijk wordt dat je puur subjectief op mening modereert. Dat is niet de bedoeling van het moderatiesysteem. Reacties horen zo objectief mogelijk te worden beoordeeld op toegevoegde waarde en kwaliteit.

Gezien de behoorlijke afwijking gaan we de moderatierechten op dit moment niet weer inschakelen. Voor dit soort vragen is er trouwens een eigen plek: Het Moderatiestatus loket

Ik ga het topic sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.