oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Een goede 300Watter kan wel wat meer aan, so don't worry
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik wil geen nieuw topic starten, maar ik zit met een soortgelijk probleem. Voeding = AT 230 watt temp controlled fan. Er zit in de kast:
Adaptec 2940
Realtek 8139
SCSI HP 2,1 GB wordt loeiheet !!
4 × Seagate 30 GB U series 5 5400 rpm
CDR SCSI 6×4
Pentium 180
voor de rest een niet zo al te goede Matrox Millenium 2 MB, 64MB in 4 × 16 MB
Ik ben bang als ik er een Maxtor 80 GB + IDE controller bij wil zetten dat mijn voeding wel eens problemen zou kunnen geven. Oh ja het moet draaien op 24 uurs basis.. en liefst een beetje betrouwbaar.
Blijft dit werken of moet ik kijken naar een extra towerbehuizing ?
Adaptec 2940
Realtek 8139
CDR SCSI 6×4
Pentium 180
Ik ben bang als ik er een Maxtor 80 GB + IDE controller bij wil zetten dat mijn voeding wel eens problemen zou kunnen geven. Oh ja het moet draaien op 24 uurs basis.. en liefst een beetje betrouwbaar.
Verwijderd
Wat heb je aan zoveel F*CK*ING ruimteOp woensdag 29 augustus 2001 22:38 schreef Dweil het volgende:
Ik wil geen nieuw topic starten, maar ik zit met een soortgelijk probleem. Voeding = AT 230 watt temp controlled fan. Er zit in de kast:
Adaptec 2940
Realtek 8139
CDR SCSI 6×4
Pentium 180
mmm, ik neem aan dat niet alle HDD's tegelijk aan het werk moeten gaan want dan heb je aan 230 watt al genoeg (geld voor beide, Atgast en Dweil (d-weil
ow dwijl
) mare je moet maar kijken of hij het 'trekt'
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Dan ga ik ook maar meteen:)
Specs van systeem wat ik ga kopen:
Aopen HQ08 (300 watt)
AMD Thunderbird 1500 MHz
Kingston 256mb DDR
Abit KG7 Raid
Geforcekaart, weet nog niet welke... voorlopig TNT
IBM 60 GB deskstar
da's genoeg denkik?
bvbd
Aopen HQ08 (300 watt)
AMD Thunderbird 1500 MHz
Kingston 256mb DDR
Abit KG7 Raid
IBM 60 GB deskstar
da's genoeg denkik?
bvbd
FTP servertje draaien hè.Op woensdag 29 augustus 2001 23:42 schreef G4s het volgende:
Wat heb je aan zoveel F*CK*ING ruimte![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 30 augustus 2001 00:03 schreef Dweil het volgende:
[..]
FTP servertje draaien hè.
offtopic:
80GB is zelfs ZONDER FTP veeeeels te weinig voor mij. Ik denk dat ik pas echt lekker aan de gang kan met zo'n slordige 500GB
Nee, dit is geen grapje.
Hmm.. toch maar ff doorgaan met 30+8GB
80GB is zelfs ZONDER FTP veeeeels te weinig voor mij. Ik denk dat ik pas echt lekker aan de gang kan met zo'n slordige 500GB
C:\>_
Verwijderd
jep dat trek'ie welDan ga ik ook maar meteen:)
Aopen HQ08 (300 watt)
AMD Thunderbird 1500 MHz
Kingston 256mb DDR
Abit KG7 Raid
IBM 60 GB deskstar
da's genoeg denkik?
bvbd
Verwijderd
M'n eigen systeem wordt NIET getrokken door een 300W: Dit is dus met 3xCDrom, 3x HDD 7200rpm, GF3, Voodoo3 PCI, 4x casefan, Delta HP op proc, TB1450 @ 1.85v etc etc
Alles flinkt o'clocked, dus best veel wattage nodig.
Dit is te merken: Met een 350W of hoger gaat alles prima, met de casefan's afgekoppelt, en de proc op 1Ghz trekt een 300W hem ook
Om even aan te geven:
Tegen de tijd dat een 300W voeding te weinig voor je is, heb je toch wel wat meer dan een standaard systeem nodig
Don't worry met een 300W voeding duzzz...
Alles flinkt o'clocked, dus best veel wattage nodig.
Dit is te merken: Met een 350W of hoger gaat alles prima, met de casefan's afgekoppelt, en de proc op 1Ghz trekt een 300W hem ook
Om even aan te geven:
Tegen de tijd dat een 300W voeding te weinig voor je is, heb je toch wel wat meer dan een standaard systeem nodig
Don't worry met een 300W voeding duzzz...
Verwijderd
Als je goed gelezen had, dan had je kunnuh zien dat die ook nog 4 hd's heeft van 30 gig.Op donderdag 30 augustus 2001 00:48 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
offtopic:
80GB is zelfs ZONDER FTP veeeeels te weinig voor mij. Ik denk dat ik pas echt lekker aan de gang kan met zo'n slordige 500GBNee, dit is geen grapje.
Verwijderd
Zelfs mijn oude 235 watter op een soortgelijk systeempje deed het nog zonder problemen.
Een 300Watt is meer dan genoeg. Dan kun je er zelf nog wel een paar hd's bijhangen ofzo.
Een 300Watt is meer dan genoeg. Dan kun je er zelf nog wel een paar hd's bijhangen ofzo.
30 GB omdat het moederbord BIOS tot 32 GB ondersteund. Voor die 80 GB moet ik dus ook een aparte controller (met BIOS) erin zetten. ik weet nog niet of ik een RAID controller erin ga zetten, als ik later nog een 80 GB erbij zit wordt het misschien handig. (partitie 160 GB? - DivX!)Op donderdag 30 augustus 2001 17:07 schreef Mr_Big_AL het volgende:
Als je goed gelezen had, dan had je kunnuh zien dat die ook nog 4 hd's heeft van 30 gig.Maar ja dat is waarschijnlijk ook te weinig voor je
Pagina: 1