Dag iedereen.
ik zou graag een nieuwe gaming computer samenstellen,
want ik merk dat mijn huidige build [GTX 1070, Intel Core i5-7600 ,16gb ram] niet echt meer "mee kan", in de nieuwere game titels.
Ik speel voornamelijk de arma series (2,3 en de toekomstige 4), escape from tarkov, war thunder.
Graag had ik een computer samengesteld waar ik toch een tijdje mee weg kan en misschien het potentieel om in de toekomst nog te upgraden.
ik heb een budget van rond de 1700€, maar wetende dat de prijzen niet meer zijn wat ze 5 jaar geleden waren kan ik daar indien nodig wel nog wat bijdoen.
nu is het wel al enkele jaren geleden dat ik een computer heb samengesteld en ik merk dat ik niet echt meer "up to date" ben met bepaalde kennis in bepaalde zaken.
Overclocken ben ik niet van plan
Voor de grafische kaart kies ik zoiezo voor nvidia, wegens slechte ervaringen met amd in het verleden.
Als het op de cpu aankomt sta ik eigenlijk nog open voor eender welke.
Moederbord en ram: in mijn selectie gekozen voor ddr4, maar bij online discussies zie ik de laatste tijd toch meer mensen kiezen voor ddr5, graag had ik jullie mening eens geweten
SSD: Denk dat dit wel een OK keuze is?
Voeding en koeling: geen idee of dit een juiste keuze is
Behuizing: Geen flauw idee, hoeft niets speciaal te zijn of rgb toestanden.
Momenteel gebruik ik een lg monitor met een resolutie van 1920x1080 , 60hz. een nieuwe staat op het verlanglijstje maar nog niet voor het eerste half jaar.
Graag had ik eens jullie meningen en suggesties geweten.
Alvast bedankt!
ik zou graag een nieuwe gaming computer samenstellen,
want ik merk dat mijn huidige build [GTX 1070, Intel Core i5-7600 ,16gb ram] niet echt meer "mee kan", in de nieuwere game titels.
Ik speel voornamelijk de arma series (2,3 en de toekomstige 4), escape from tarkov, war thunder.
Graag had ik een computer samengesteld waar ik toch een tijdje mee weg kan en misschien het potentieel om in de toekomst nog te upgraden.
ik heb een budget van rond de 1700€, maar wetende dat de prijzen niet meer zijn wat ze 5 jaar geleden waren kan ik daar indien nodig wel nog wat bijdoen.
nu is het wel al enkele jaren geleden dat ik een computer heb samengesteld en ik merk dat ik niet echt meer "up to date" ben met bepaalde kennis in bepaalde zaken.
Overclocken ben ik niet van plan
Voor de grafische kaart kies ik zoiezo voor nvidia, wegens slechte ervaringen met amd in het verleden.
Als het op de cpu aankomt sta ik eigenlijk nog open voor eender welke.
Moederbord en ram: in mijn selectie gekozen voor ddr4, maar bij online discussies zie ik de laatste tijd toch meer mensen kiezen voor ddr5, graag had ik jullie mening eens geweten

SSD: Denk dat dit wel een OK keuze is?
Voeding en koeling: geen idee of dit een juiste keuze is

Behuizing: Geen flauw idee, hoeft niets speciaal te zijn of rgb toestanden.
Momenteel gebruik ik een lg monitor met een resolutie van 1920x1080 , 60hz. een nieuwe staat op het verlanglijstje maar nog niet voor het eerste half jaar.
Graag had ik eens jullie meningen en suggesties geweten.
Alvast bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 371,85 | € 371,85 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z690 UD AX DDR4 (rev. 1.0) | € 229,90 | € 229,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G (rev. 2.0, LHR) | € 599,- | € 599,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 83,89 | € 83,89 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zilver | € 34,90 | € 34,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 184,- | € 184,- |
Totaal | € 1.723,34 |