Toon posts:

Monitor online kopen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een LG 915FT+ te kopen, maar nu zat ik of te denken in de winkel voor 1275,- of op internet voor ongeveer 100 piek goedkoper!
Alleen hoe zit het met de garanties als je een monitor online koopt... wat als hij kapot is, hoe kan men hem dan terugbrengen of wordt hij soms opgehaald??
En ligt dit per winkel weer anders? Dan zou ik graag een goeie/goedkope online winkel willen weten :)
ben verder niet bekend met het online kopen van dit soort spullen! Zou iemand er iets meer over kunnen vertellen kwa garantie! Thanx already!!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb zelf mijn philips 107p20 via internet gekocht en voor de garantie: dan moet ik naar philips zelf. bedrijven sturen vaak ook de monitor naar de fabrikant terug dus nu sla ik gewoon een schakel over.. moet geen problemen zijn (bij mijn monitor scheelde het me 300,- dus dan twijfel je niet over internet)

edit:
ik heb trouwens mijn monitor bij perfect-systems gekocht, voor goeie zaken kijk in de pricewatch van tweakers!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:12
Koop je toch een Iiyama ofzo, dan komen ze van Iiyama zelf een vervangende brengen en repareren ze de jouwe...

Online kopen is echt niet gevaarlijk ofzo hoor, gewoon doen, hoef je ook niet te slepen...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 21:37 schreef Escobar het volgende:
Koop je toch een Iiyama ofzo, dan komen ze van Iiyama zelf een vervangende brengen en repareren ze de jouwe...

Online kopen is echt niet gevaarlijk ofzo hoor, gewoon doen, hoef je ook niet te slepen...
Dat niet slepen lijkt me ook wel makkelijk :)
Maar als de monitor niet goed is moet je hem toch terug sturen naar de fabriek en dat lijkt me ook weer een probleem eigenlijk! Moet je toch mee naar het Postkantoor en rembourskosten betalen lijkt me!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op woensdag 29 augustus 2001 21:40 schreef Tubbietje het volgende:

[..]

Dat niet slepen lijkt me ook wel makkelijk :)
Maar als de monitor niet goed is moet je hem toch terug sturen naar de fabriek en dat lijkt me ook weer een probleem eigenlijk! Moet je toch mee naar het Postkantoor en rembourskosten betalen lijkt me!
je kan hem ook laten ophalen door de ptt/tnt :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 21:43 schreef chucky666 het volgende:

[..]

je kan hem ook laten ophalen door de ptt/tnt :)
Maar dan lijkt het me makkelijker als je in de winkel staat met zo'n ding! Ik wil hem waarschijnlijk morgenavond kopen en ga met mijn vader als ik hem in de shop koop... mag hij hem lekker slepen :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
kijk naar de voorwaarden van de online site, daar zie je alles over garantie en dergelijke....

Verwijderd

Voor monitors zal ik online gaan kopen, alle monitors die on-site garantie hebben, gaan de fabrikanten bij jouw thuis de monitor ophalen, repareren en terug bij jouw thuis neerzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of die LG 915FT+ ok onsite garantie hebben? Volgens mij niet hé?? :(

Verwijderd

De LG915FT heeft 3 jaar on-site garantie. Dit kan overigens wel eens verschillen per winkel (omdat er verschillende leveranciers zijn van LG)

Verwijderd

Pc Vergelijk en Informatique leveren beide 3 jaar on-site garantie.

Verwijderd

Topicstarter
ok... bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu eigenljk op http://www.ascoautomatisering.nl te kijken omdat ie daar het goedkoopst is, maar die site ziet er wel erg onproffesioneel uit :( Misschien toch maar effe verder kijken voor een monitor of heeft iemand goeie ervaringen met dit bedrijf?

Ohh... ik zie hem nu ook bij pcvergelijk staan die er wel wat beter uitziet en ook niet duur is :)
Pagina: 1