Hallo, ik gebruik een Hue Wall Switch inbouw module om een lamp aan te sturen (Home Assistant met Zigbee2MQTT en een SONOFF Zigbee USB Dongle Plus). De wall switch module zou een batterij moeten hebben die 5 jaar mee gaat (in combinatie met een Hue Bridge). Helaas zit ik ondertussen, na een aantal weken al aan de tweede batterij. Ik heb de batterij een aantal dagen geleden vervangen. Toen stond de batterij op 100%. Ondertussen op 20%... Bij opzoekingen op internet heb ik gevonden dat het nuttig zou kunnen zijn om de dongle firmware te upgraden. Dat heb ik dus gedaan, maar helaas geen oplossing....
Kan iemand mij hiermee verder helpen? Of eventueel een alternatief voorstellen (zigbee module die je kan inbouwen achter een bestaande knop, MAAR waarmee je het lichtpunt dat op die schakelaar zat niet mee wil aansturen)?
Kan iemand mij hiermee verder helpen? Of eventueel een alternatief voorstellen (zigbee module die je kan inbouwen achter een bestaande knop, MAAR waarmee je het lichtpunt dat op die schakelaar zat niet mee wil aansturen)?