Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintin116
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11-2023
Goedendag,

Sinds juni in bezit van een DJi 3 pro Drone. Meteen merkte ik op bij het terug kijken van mijn beelden dat het beeld soms even bleef hangen, ik dacht dat dit lag aan het overbrengen van de beelden naar mijn Iphone.

Enkele weken geleden ging ik na het vliegen met een vriend de beelden van de micro kaartje in de Drone overzetten met een Cardreader naar de Macbook. Nu zagen wij ook beelden soms even haperen, hat lag dus niet aan het overbrengen/downloaden naar de Iphone. Al vanaf het eerste drone vlucht heeft hij dit probleem dus gehad.

Nu naar BCC gegaan en de drone ingeleverd voor garantie, en gevraagd of ze de allereerste beelden willen hebben voor een check, maar dan hoefte ze niet. Ps de drone is nooit gevallen, geen enkele beschadiging aan de drone, zeer weinig meegevlogen, helaas!
inmiddels 4weken verder en geen enkel bericht gehad van BCC
.
Nu staat er in de email het volgende:"

""Binnen de aansprakelijkheidsperiode , als er sprake is van non-conformiteit ( een gebrek aan het product zelf) dan heeft het reparatiecentrum de mogelijkheid om het product te repareren in maximaal 15 werkdagen.""

Wat is ijn recht, want het duurt maar en het duurt maar... de 15 werkdagen zijn allang voorbij.

Graag advies.

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Heb je al opnieuw contact opgenomen met de winkel om te kijken wat de status is? Of heb je de drone ingeleverd voor reparatie en ben je vervolgens op je handen gaan zitten?

En, nu beetje mosterd na de maaltijd, maar heb je ook een ander MicroSD-kaartje geprobeerd? Of direct de conclusie getrokken dat je drone kapot was?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintin116
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik stel een vraag, dan verwacht ik ook normaal antwoord, heb je vragen stel ze....Maar de opmerking " ben je vervolgens op je handen gaat zitten" had je ook anders kunnen doen!!!

3 x contact gehad maar ze kunnen niks aangeven hoe het ermee staat. Ligt nog in het reparatie centrum!
Ja , ook een andere Card geprobeert, had ik vergeten te melden in mijn bericht.

Waar het mij om gaat..... 15 werkdagen zijn allang voorbij, is het nu niet zo dat als ik na 15 werkdagen iets kan eisen..... een nieuwe misschien.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou eerst eens een belletje doen om te vragen wat de status is. Netjes is het niet dat je niets hoort binnen die 15 dagen, maar vraag het eerst even na, zodat je weet wat je zou kunnen eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
tintin116 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:03:
Ik stel een vraag, dan verwacht ik ook normaal antwoord, heb je vragen stel ze....Maar de opmerking " ben je vervolgens op je handen gaat zitten" had je ook anders kunnen doen!!!

3 x contact gehad maar ze kunnen niks aangeven hoe het ermee staat. Ligt nog in het reparatie centrum!
Ja , ook een andere Card geprobeert, had ik vergeten te melden in mijn bericht.
Ik had het anders kunnen brengen, en jij had het er al gelijk bij kunnen vermelden, zodat ik de vraag niet hoefde te stellen. Ik bracht het wat lullig, omdat dit niet de eerste keer is dat je veel (belangrijke) informatie weglaat in topics die je start. Hoe meer informatie jij geeft, hoe minder moeite anderen hoeven te doen en hoe sneller je een goed antwoord hebt.
Waar het mij om gaat..... 15 werkdagen zijn allang voorbij, is het nu niet zo dat als ik na 15 werkdagen iets kan eisen..... een nieuwe misschien.?
Sowieso kan je geen nieuwe eisen, het bedrijf moet eerst de mogelijkheid krijgen om te repareren. En 15 werkdagen is wat zij zelf aangeven, en jammer dat ze dat niet halen, maar volgens mij staat in de wet dat reparatie in 6 tot 8 weken moet plaatsvinden (mogelijk langer, lijkt me goed als je dat opzoekt).

3 weken is in ieder geval geen hele lange periode voor een reparatie, dus je zal minimaal nog een paar weken geduld moeten hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 07-12-2022 15:21 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-05 18:58
Wat zijn de algemene reparatievoorwaarden die BCC hanteert?
BCC is aangesloten bij de brancheorganisatie Techniek Nederland. Dit betekent dat we ons conformeren aan de algemene reparatievoorwaarden die door deze organisatie zijn opgesteld. Download hier de algemene reparatievoorwaarden van Techniek Nederland.
https://webbackend.cdn.bc...tenservice/ARC%202017.pdf
Geschillen tussen de consument en het bedrijf over de totstandkoming of uitvoering van de overeenkomst met betrekking tot
de door het bedrijf te leveren of geleverde diensten of zaken,
kunnen zowel door de consument als door het bedrijf aanhangig
worden gemaakt bij de Geschillencommissie Elektro.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:29

qless

...vraag maar...

Heb je al een ander sd kaartje geprobeerd? Je moet een flink snel kaartje hebben.

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voldoet het SD kaartje aan de specificaties die gelden volgens de resolutie etc in de manual. Anders gezegd als je alles op max zet en een kaartje met min specs dan werkt het niet zo goed.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Pagina: 1