Toon posts:

Wie is hier nou een echte AMD fan.

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier dus niet om INTEL!!!!! dus wil het ook totaal niet horen , alleen AMD hiero. dus geen FLAME.
--------

Ik heb al vanaf de 386 een AMD Processor , namelijk de AMD 386 DX 33 MHZ , ik heb eigenlijk altijd AMD gehad omdat ik het gewoon een goed bedrijf vind , vooral in prijs/kwaliteitverhouding , heb zelf dus nooit echt een Intel gehad , ja me pa een PII 300 , maar ik zelf nie.

Ik heb dus AMD ook niet echt gesteund omdat het met de Athlon zo goeie tweakers processor maakte , maar puur omdat ik AMD al langer goed vond , heb paar jaar geleden , toen ik nog een K6-2 had heel veel op AMDZone Forums gezeten , daar zaten we toen echt als een knus groepje bij elkaar , elkaar helpen met problemen enzo. dat was eigenlijk wel tof want de meeste vonden AMD toen niet aantrekkelijk. Nu worden Durons en Athlons veel meer verkocht en hebben ook veel meer mensen AMD processoren.

Ik vind het goed dat AMD deels verbetert , ik heb het al zien aankomen en heb ook altijd gezegd dat de Athlon een goeie proc werd , toen nog op Slot A .
In Begin 1998 zwerfde er zelf een hele grote presentatie rond op het internet , met alle schema's van de processor , toen nog onder de codenaam K7.
Toen al hield ik het al in de gaten , jammer genoeg werd ik vaak door mensen en verkopers van peecees afgezeken , omdat ik geintereseert was in een nieuw product van een onbekende leverancier in hun ogen. Ze zeiden altijd INTEL INTEL INTEL. maar ik wou dus iets anders.

Toen de Slot A K7 werd gelanceerd , en mondjesmaat op de amerikaanse markt kwam , heb ik Funprice gebeld wanneer ze de Athlon gingen leveren. De Athlon zou dan binnen een paar weken op de nederlandse markt terechtkomen. De Telefoniste bij Funprice zij toen tegen mij , wat voor produkt is het ? ik zei : ja een processor , de nieuwe van AMD. telefoniste : wij weten daar niks van , we kennen geen Athlon. en 4 weken later stonden ze gewoon in hun prijslijst. |:(.

Maarja ik heb AMD eigenlijk al een hele tijd gevolgd , en koop zoiezo weer een AMD processor , ookal zijn die net zoals vroeger iets slechter dan de Intels . wat op dit moment niet het geval is , want de Athlon roelt 8-)

Veel mensen kunnen het denk ik niet begrijpen , maar het is het gevoel , het AMD gevoel. , ik mis soms wel het oude Super Socket 7 tijd , met een AMD proc.

Maar zou het niet willen ruilen tegen me A7V met Athlon 1.4 :D

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Ik heb nooit een Intel gehad :P

Eerst een AMD 486, daarna een K6 233, K6-3 450 en nu een Duron 800. Ze werken allemaal nog, alleen die 486 heb ik verkocht :)

Dus jah je zou me een AMD fan kunnen noemen. Ik was ook best wel blij met de casebadges :P Maar verder ach...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 21:23 schreef rb338 het volgende:
Ik heb nooit een Intel gehad :P

Eerst een AMD 486, daarna een K6 233, K6-3 450 en nu een Duron 800. Ze werken allemaal nog, alleen die 486 heb ik verkocht :)

Dus jah je zou me een AMD fan kunnen noemen. Ik was ook best wel blij met de casebadges :P Maar verder ach...
Nou ik kom niet zo vaak op GoT , maar vroeger kwam ik dus heel vaak op AMDZones Forums , en als je toen een k6-2 en k6-3 had was het gewoon lachen , lui die zelf tweaks maken , voor een select groepje. echt lachuh.

Maarja nu is het weer een stuk beter , wel massaler , maar wel betere support , zoals in directx enzo.. :D

Verwijderd

Ik heb ook nooit een Intel gehad.

Wel een cyrix :( Wat een zooi.
Toen een AMD K6 2 350mHz
Daarna een AMD K6 2 500mHz
Daarna een Duron 600
En nu een TB 1200 :)

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Ik heb zowel AMD als Intel
Ben dus een echte fan van Amd en Intel :)

I'm partial to your abracadabra

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Ik ben noch "fan" van Intel noch van AMD, als ik een proc koop beslis ik gewoon op basis van de noden van de klant. Momenteel is dat AMD, vroeger was dat Intel. Morgen kan het Crusoe zijn. 8-)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:10
Ben geen fan van processoren, mag dat ook?

Het enige waar ik fan van ben is één speciaal type chipset en videokaart

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Ben gebruiker van processoren, geen fan, maar als je je er beter bij voelt, ik heb 2 AMD's in mijn kast hangen....

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02
oke jullie zijn al langer AMD 'fan' als mij

mijn eerste was een 900 :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:00
Precies, ben geen fan. Koop gewoon wat goed, snel en goedkoop is. Ten tijde van de eerste P3's was er geen alternatief dus Intel, latere 2 waren Athlon's maar als Intel over een jaar met een goedkoop snel ding komt koop ik gewoon een Intel.

Flickr | Lego collectie

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
vroeger een tijdje zo'n AMD 486 gehad
daarna een hele tijd intel
en nu weer amd

Verwijderd

Ik ben er dus totaal geen fan van, want een grotere rotzooi dan mijn Slot-A ben ik nog nooit tegengekomen.

(trouwens, 'Athlon roels' klopt niet, de P4 is met 2Ghz enzo veel sneller)

• Access
  • Laatst online: 06-08 19:54
Ik heb allebei intel en amd gehad. Mn amd was een 486 40 Mhz. T was echt wel een leuk dingetje. Maarja toen amd geen snellere proc's dan de Pentium III (katmai) had. heb ik dus toch een Petium III 450 gekocht. (en geen k6-3). Nu zit ik toch erg te twijfelen over wat mijn nieuwe proc wordt. Maar het zal waarschijnlijk toch wel weer een intel worden. (tsjah wat de boer niet kent vreet ie niet he).

• Bluezy
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Toch is het zo dat de huidige amd processoren het niet lang volhouden zonder fan :)

I'm partial to your abracadabra

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:55

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hmmm....

eerst een i8088 (XT'tje ja!) :)Een originele IBM!
toen een i8086 (ook een XT'je! :) )
toen een i286, Een AT'tje, ook origineel IBM
Olivetti pcs286 12 mHz,
i386 SX 16 mHz,
AMD K2 386 SX 16 mHz(?),
i486 SX 25mHz,
i486 DX 40mHz,
i486 DX2 50mHz,
AMD K4 486 33mHz,
i486 DX4 100mHz,
AMD K4 486 DX2 66mHz,
intel P1 75 mHz,
IDT WinChip C4 200 mHz mmx-compl.
AMD K5 166 mHz
AMD K6 233 mHz
AMD K6-2 350 mHz
AMD K6-2 450 mHz en ja ppl, deze heb ik nog! :) :7 ;) )

Duzz, vanalles door elkaar!
Ik heb ook nog een Cyrix gehad, maar ik weet niet meer wat dat was... ;)

edit:

Sorry vergeten:

Over het algemeen ben ik toch wel voor AMD, al was het alleen al om de prijs! :7

Ik was in het begin zelfs bang om een P1 te kopen omdat daar van beweerd werd dat deze zichzelf verbeterde en aanpaste aan de eisen en wensen van de gebruiker, een soort Knightrider achting iets.... brrr. HAL (2001... )

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Sterker nog, ik heb een Intel, en daar heb de fan vanaf gehaald!

(en te laat gepost....)

• Access
  • Laatst online: 06-08 19:54
Ja, maar wat voor intel zonder fan ? een Pentium 100 ofzo ? of je p4 ?

• Chello200
  • Laatst online: 20-05 19:00
Shame on me, ik heb eerst een P133 gehad. Maar hey ik was een vette n00b toen.
Nu heb ik een Athlon 1,2 gig en ik er zeer blij mee *D

If u used AMD once, u never go back :P

dikzak

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ja hoor, ik ben een AMD fan. Ik draai heel de dag rond en verspreid zo veel mogelijk warmte. Was toch liever een Intel fan in dit weer maar met de winter zit ik er in ieder geval warmpjes bij.

MechWarrior || Monsters Game

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op woensdag 29 augustus 2001 21:32 schreef abbadon het volgende:
Ben geen fan van processoren, mag dat ook?

Het enige waar ik fan van ben is één speciaal type chipset en videokaart
ik sluit bij jou aan...

• SG
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

eerste cPU z80

eerste intel 386S 25Mhz

eerste AMD k6 233

Eerste k7 TB 1,2G unlocked

laaste AMD TB 1,4G

laaste intel PIII 450

beide TB vervangden Cellies 'n 366 dcellie en Dual 400Cellie

IK gebruik nu AMD vanwege de prijs vooral met behoorlijke performance.

f365,- voor 'n TB 1,4C die presteerd bijna als 'n P4 1,8 en in 3DSMax het snellste is en in UT zelfs de P4 2G achter zich laat

voor Flask,Quake heeft de P4 betere kaarten op de prijs na.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

AMD - Intel, nVidia - 3dfx, Ajax - Feyenoord ;)

Ik kan me nog voorstellen dat je een fan bent van bijvoorbeeld een voetbalclub. Dan heb je tenminste nog mensen waarmee je je kunt identificeren. Maar hoe kun je nou in godsnaam fan zijn van een bedrijf :?

En al helemaal niet als je er zelf niet eens werkt....

De mensen die zeggen dat ze gewoon kopen wat op dat moment in hun ogen het beste/snelste is hebben nog het meeste besef. Het ergste zijn de mensen die doen alsof ze "fan" zijn van een bepaald bedrijf, maar als het wat minder gaat naar het "andere kamp" overstappen. Ik ken iemand die vroeger altijd een enorme fan was van 3dfx. Alles wat dat bedrijf maakte werd opgehemeld en nVidia werd de grond ingeboord.
Toen de rollen omdraaiden draaide meneer 180 graden mee en werd vrolijk "fan" van nVidia. Daar :r ik op dus....

Stel dat Intel morgen een 10 GHz CPU uitbrengt die 100x sneller is dan een 1.4 GHz Athlon en ook nog eens net zo goedkoop. (het kan natuurlijk ook andersom...) Dan ben ik benieuwd hoeveel "fans" er over blijven... :) Ik bedoel maar: een echte fan steunt zijn merk ook in mindere dagen.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Als iemand zou zeggen dat hij fan van ALI was zou hij
kompleet worden uitgelachen.....

Verwijderd

Ik kies voor de CPU die het beste is voor de knaken. Simpel.

Verwijderd

Ik heb nu een Intel, mag jij raden waarom ik binnenkort een AMD heb (of twee) :)

• ProCal
  • Laatst online: 31-08-2023
Hehe... eerst hadden we een AMD 386DX33, daarna kocht mn pa een Pentium 60 (BLAH, met fp. error! :)) toen een héééle tijd daarna kocht ik mijn eigen eerste pctje, een AMD K6-2 300, daarna een 350 en daarna een 500. binnenkort hoop ik een athlon te kopen... als k geld heb :)

Verwijderd

Ik heb een AMD 486, ThunderBird-800, daarnaast nog wat intelshit, vroeger zeggen de winkels altijd, dure intel goede intel, AMD cheap slecht?

Sinds de Athlons in de winkels liggen, beginnen ze door te hebben dat er ook een wereld bestaat naast intel intel intel.

Verwijderd

Ik ben begonnen met een intel :( maar die werkte niet echt lekker. :?
Heb sindsdien altijd allen maar AMD gehad :) endat werkte altijd super! :)

• Gamer
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

AMD K6-2 450 @ 525
duron 600
duron 800 @ 1 ghz
Tbird 1.2 @ 1.43 ghz 8-) 8-)

nu nog wachten tot die palomino verkrijgbaar is.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Pagina: 1