Algemeen
Leeftijd: 26
Regio: Zuid-Holland
Opleiding: WO Master Finance
Financiële Positie: Onafhankelijk
Profiel
Richting: Front-End Developer
Hoe: Udemy Courses
Wat: HTML, CSS en JS
Tijdsduur: 5 maanden
Niveau: Junior
Plan
Ik zoek een part-time baan van maximaal 16 uur waar ik een ondersteunende rol kan hebben binnen een front-end team.
Het liefst richting de UX kant. Mijn harde eis hierbij is een minimum van 8 uur tot een maximum van 16 uur per week.
Ik ben bereid hiervoor te accepteren:
- Minimum loon
- Geen reiskosten
- 0 extra's (Laptop van de zaak, etc)
Geld/Doorgroeimogelijkheden zijn hier niet belangrijk in.
Motivatie
Simpel gezegd puur omdat ik het leuk vind om te doen en hopelijk er iets van leer.
Ik heb geen eerdere werkervaring in dit vakgebied.
Nu is mijn vraag of iemand hier zelf in een soort gelijke situatie zit of iemand kent die hetzelfde doet.
Ik zie namelijk geen vacatures voor 8-16 uur, zou het een idee zijn om simpel weg te bellen met recruiters en mijn verhaal voor te leggen?
Leeftijd: 26
Regio: Zuid-Holland
Opleiding: WO Master Finance
Financiële Positie: Onafhankelijk
Profiel
Richting: Front-End Developer
Hoe: Udemy Courses
Wat: HTML, CSS en JS
Tijdsduur: 5 maanden
Niveau: Junior
Plan
Ik zoek een part-time baan van maximaal 16 uur waar ik een ondersteunende rol kan hebben binnen een front-end team.
Het liefst richting de UX kant. Mijn harde eis hierbij is een minimum van 8 uur tot een maximum van 16 uur per week.
Ik ben bereid hiervoor te accepteren:
- Minimum loon
- Geen reiskosten
- 0 extra's (Laptop van de zaak, etc)
Geld/Doorgroeimogelijkheden zijn hier niet belangrijk in.
Motivatie
Simpel gezegd puur omdat ik het leuk vind om te doen en hopelijk er iets van leer.
Ik heb geen eerdere werkervaring in dit vakgebied.
Nu is mijn vraag of iemand hier zelf in een soort gelijke situatie zit of iemand kent die hetzelfde doet.
Ik zie namelijk geen vacatures voor 8-16 uur, zou het een idee zijn om simpel weg te bellen met recruiters en mijn verhaal voor te leggen?