Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelB96
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-06 11:36
Ik ben opzoek naar een telefoon die uitermate geschikt is voor het kijken van films/video's.
Dus een goed beeldscherm, krachtige batterij met lange levensduur.

Op het moment heb ik een iPhone 12, dus ik wil een beeldscherm die net zo groot, of iets groter is. Maar zeker niet kleiner.
Ik hoef echter niet per se opnieuw een iPhone, dus alle suggesties zijn welkom.

Het budget is er niet echt, om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de mogelijkheden die er zijn.

Ik weet echter niet precies wat nog meer belangrijk is aan een telefoon om te voldoen aan de eisen die ik gesteld heb, vandaar dat ik hier jullie hulp zoek.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:17

heuveltje

KoelkastFilosoof

Beste telefoon om youtube op te kijken is een ipad met simkaart :?

Maar afgezien daarvan, wat mis je nu dan aan die iphone 12 ?
Ik zou zeggen dat dat meer dan voldoende moet zijn

* heuveltje kijkt liever gewoon op zijn tv

[ Voor 46% gewijzigd door heuveltje op 07-12-2022 10:26 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelB96
Mijn iPhone 12 is bezig aan zijn laatste dagen, vandaar dat ik vast opzoek ga naar iets nieuws.
In bed liggen met een tablet vind ik niet zo prettig, en kijk toch het liefste op mijn telefoon, dan op de tv.
Vraag me niet waarom 😅.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 13:08
ROG 6 is waar ik dan aan zou denken, mooi groot scherm, goede accu duur en erg goede front facing stereo speakers en 3.5mm.

Dat is het toestel wat ik zelf zou kiezen als ik deze eisen had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:11
Sony Xperia 1 IV heeft een ietwat afwijkende beeldverhouding waardoor bioscoop formaat mogelijk is, en ze hebben goede stereo audio, ondersteuning voor codecs en enigste high end met nog 3.5mm aansluiting:
uitvoering: Sony Xperia 1 IV Zwart
https://www.sony.nl/electronics/smartphones/xperia-1m4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelB96
@swhnld @Mizgala28

Via Tele2 (waar mijn abonnement loopt) zou ik ook kunnen verlengen. Dit zijn een paar keuzes die ze aanbieden. Zouden dit telefoons zijn doe goed aansluiten bij mijn wensen? En welke heeft jullie voorkeur?

https://www.phonearena.co.../phones/11764,11907,11762

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is niet echt de manier waarop we je kunnen helpen. De vraag "is dit goed" is te algemeen, en bovendien te persoonlijk. Begin allereerst in de Pricewatch, selecteer een aantal toestellen die aan je eisen voldoen, en ga daar reviews van lezen, en lees ook eventueel de ervaringentopics op GoT door. Mocht je dan nog specifieke vragen hebben over toestellen, dan kun je die stellen. Dit kleine beetje eigen initiatief verwachten we van je.

Op dit moment kunnen we er echter niets mee, en doe ik dit topic op slot. Zoals gezegd, als je eenmaal wat verder bent in je zoektocht kun je altijd een nieuw topic openen met specifieke vragen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.