Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:29
Sinds een paar weken werkt de YouFone databundel niet meer op mijn telefoon. Ik heb dus geen internet meer ondanks dat ik meer dan genoeg tegoed heb (hooguit een paar procent verbruikt).

Ik heb een SIM only abonnement met 6GB data en onbeperkt bellen. Mijn telefoon is een Motorola One P30 release 2018-10-01 met Android 10.

Ik heb de telefoon getest door er een andere SIM kaart van Lebara in te zetten en daar 4GB aan data op te zetten. Dan werkt alles prima. Daarna nieuwe SIM kaart besteld bij YouFone maar helaas. Geen 4G. Sterker nog, ik kan nu alleen kiezen tussen 2G en 3G. De helpdesk van YouFone kan weinig voor me doen behalve KPN het een en ander laten uitzoeken. Dat heb ik nog niet laten doen.

Gaat een factory reset soelaas bieden? Lijkt me niet dat het aan de hardware ligt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:29
Ik zie dat ik niet goed gekeken heb waar dit topic moet staan. Kan een moderator dit verplaatsen?

Schopje naar TEL :)

[ Voor 14% gewijzigd door Septillion op 07-12-2022 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
Je zou kunnen proberen wat er gebeurd als je de SIM van YouFone in een ander toestel zet. Maar ik verwacht dat het dan ook niet werkt. Hiervoor moet je simpelweg bij YouFone zijn, zij zijn de enige die dit op kunnen (laten) lossen.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik zou de APN settings van je telefoon nog eens nalopen en/of een keer verwijderen en resetten. De FairPhone 2 van mijn vriendin heeft elke update ook dat het internet niet werkt tot ik de APN opnieuw toevoeg (ondanks dat ze er juist in staan).