Apples zelfrijdende auto krijgt toch een ontwerp met stuur..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:55
@Koekiemonsterr over nieuws: 'Apples zelfrijdende auto krijgt toch een ontwerp met stuur en pedalen'
Paar serieuze slordigheidsfoutjes:
"Dat betekent niet alleen dat een stuurwiel en padelen afwezig zullen zijn, maar ook dat de volledig autonome capaciteiten enkel ondersteund worden op snelwegen. "
...moet, denk ik, zijn:
"Dat betekent niet alleen dat een stuurwiel en pedalen aanwezig zullen zijn, maar ook dat de volledig autonome capaciteiten enkel ondersteund worden op snelwegen."

En:
"dat is het hoogste niveau en is eigenlijk nog niet buiten bereik van autofabrikanten."
...moet, denk ik, zijn:
"dat is het hoogste niveau en is eigenlijk nog niet buiten bereik van autofabrikanten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:55
...en, los van dit topic, ben ik benieuwd: wordt er eigenlijk op de redactie gebruik gemaakt van een spellingschecker voor het posten?

Ik heb namelijk de indruk van niet, want anders zou denk ik 'padelen' niet in het artikel voorgekomen zijn...toch? (al zou 'padelen' ook het werkwoord voor die nieuwe racketsport kunnen zijn...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Die foutjes had ik al vrij snel gecorrigeerd en ook voordat deze post hier verscheen, maar goed, dat neemt niet weg dat het tikkie slordig was.

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-12-2022 08:13 ]