Philips Brilliance 150p2 vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33965

Topicstarter
Hallo

Ik had een paar vraagjes
Ik ben sinds gisteren de gelukkig bezitter van een Philips Brilliance 150p2

Deze flatpanel heeft ook een dvi ingang
Welke videokaart kan ik nu het beste bij dit scherm kopen voor de beste prestatie

Ook ben ik van plan om een usb hub te kopen voor bij dit scherm
Weet iemand de prijs en waar ik zo'n ding kan halen??

Ook ondersteunt dit beeldscherm Pivot (Pivot is een programma om het beeld om te draaien.
Maar dat is alleen een 30 dagen probeer versie

Heeft iemand hier de hele versie van ???

m.vr.g

Mike van Vliet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30978

Gewoon ff proberen met de kaart die je nu hebt.
Enne wat betreft de hele versie --> buy one B-)
Of ga op zoek naar een goede zoekmachine >:)

edit:

typo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33965

Topicstarter
Ga toch niet zo'n programma kopen wat ik 2 keer per maand gebruik in een werkstuk ofzo

Maar is er al iemand in het bezit van zo'n scherm en hoe zijn de bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebfoto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 07:07
Ik heb v.w.b. de videokaart hetzelfde probleem en heb van iemand het volgende mogen ontvangen:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

First off, there is not a MAJOR difference between HD-15 and DVI connectivity. Normal everyday shoppers won't be able to tell a difference between digital and analog connections, unless they know exactly what they're looking for. 2D and 3D image quality seemed very comparable between DVI and HD-15.
After more and more testing, the digital connection really started to grow on us. Colors definitely seemed to be more vibrant with better contrast. This makes it easier to distinguish low contrast differences (i.e. black text on a gray background). Everything just seems.. "sharper" with a digital connection. Having never used a DVI LCD on a long-term basis before this review, I now wouldn't think of purchasing an LCD monitor if it didn't have DVI capabilities. Since many higher-end video cards support DVI, if you're in the market for a new LCD monitor, it's worth trying to get a DVI enabled monitor to maximize image quality. Even if you don't go the DVI route, it may be something worth considering for future upgrades.

--------------------------------------------------------------------------------

Heb zelf helaas geen DVI maar mischien heb je hier iets aan.
Ik denk dat NV based DVI kaarten een prima 2D beeldkwaliteit leveren. Aangezien enkele fabrikanten kans zien om uit een NV chip goed beeld te krijgen zouden de problemen verderop (PCB) kunnen liggen (denk daarbij aan de RF filters)
OCZ, Hercules en Asus hebben geforce kaarten met een DVI aansluiting.

Asus V7100/DVI

Hercules 3D Prophet DDR

Hercules 3D prohpet 2 GTS

OCZ Geforce kaarten 2/3

Zo maar een paar.
Voor de rest moet je kijken naar ATI en Matrox (G550)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30978

Op woensdag 29 augustus 2001 21:20 schreef mikevanvliet19 het volgende:
Ga toch niet zo'n programma kopen wat ik 2 keer per maand gebruik in een werkstuk ofzo
Zoals ik al eerder melde ga op zoek naar een goede zoekmachine. Versie 5? 8-)