Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lont1994
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07-12-2022
Mijn vraag
Mijn Laptop Acer swift 5 (met touchscreen) is laatst gevallen, daarbij heb ik mijn beeldscherm moeten dichtdrukken/klikken, zonder problemen, en niks geks verder. wat te doen?

soms krijg ik wel is een licht schokje, maar dat voelt vooral als statisch, buiten de deur heb ik daar namelijk ook last van, maar toch baart het me ergens zorgen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Core i7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoveel mogelijk geprobeerd, en er lijkt niks stuk.

overigens weinig verstand van moeilijke pc termen, als het kan simpele reacties, alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:12
Misschien verstandig om er mee naar een speciaalzaak te gaan. Wellicht dat iets toch dat schokje veroorzaakt en mogelijk wel schade kan veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Lont1994 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:03:
Mijn vraag
Mijn Laptop Acer swift 5 (met touchscreen) is laatst gevallen, daarbij heb ik mijn beeldscherm moeten dichtdrukken/klikken, zonder problemen, en niks geks verder. wat te doen?

soms krijg ik wel is een licht schokje, maar dat voelt vooral als statisch, buiten de deur heb ik daar namelijk ook last van, maar toch baart het me ergens zorgen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Core i7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoveel mogelijk geprobeerd, en er lijkt niks stuk.

overigens weinig verstand van moeilijke pc termen, als het kan simpele reacties, alvast bedankt!
Neem contact op met Acer zou ik zeggen. Die zullen vast wel kunnen adviseren.

https://www.acer.com/nl-n...tact-acer/service-contact

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
Als ik je goed begrijp dan werkt alles nog. En heb je alleen de behuizing hoeven dicht te klikken nadat die opengesprongen was. Zou zeggen dat je niks hoeft te doen, de laptop heb je al gerepareerd.

Begrijp uit je verdere verhaal dat je je zorgen maakt over statische elektriciteit. Dit is alleen een potentieel probleem als je echt aan de interne componenten zit. De behuizing mag je gewoon aanraken.