Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voornamelijk gamen mijn nieuwe systeem. De spellen die ik ga spelen zijn, Call of Duty MW2 (warzone2.0), Destiny 2, World of Warcraft en GTA 5 (FiveM Roleplay). Graag zou ik de spellen op 1080p 144HZ medium/high willen spelen. Het liefst natuurlijk zoveel mogelijk FPS 120+. Eventueel wil ik later ooit een 2k monitor halen maar dat is nu niet echt van toepassing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf al een toetsenbord, muis en een G-Sync beeldscherm. Merk is Acer Predator XB241H.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf een RTX 3070 nodig te hebben en 32GB RAM. Voor de rest vind ik 1 TB SSD voor nu genoeg. Heb zelf namelijk nog een SSD van mijn oude PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De videokaart wil ik graag Nvidia hebben puur omdat ik altijd al een Nvidia kaart heb gehad en dus een G-sync monitor heb! Voor de rest ben ik heel erg aan het twijfelen tussen een Intel of AMD. Ik heb zelf altijd Intel gehad en nooit echt problemen gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
GPU wil ik het liefst Nvidia houden omdat ik dus een G-Sync scherm heb.
Ga je overklokken?
Ik wil niet gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou heel graag van jullie willen weten of ik mijn setup die ik hier zelf heb samen gesteld goed is en goed compatible is. Ook zou ik heel graag van jullie willen weten of ik voor een Intel of AMD cpu moet gaan. Zat te twijfelen tussen de ryzen 7 5800x, I5 12400, I7 12400F of de I7 12700 (een stuk prijziger). Ik hoor veel verhalen dat de AMD 5800x heel heet kan worden.
Hieronder de specs:
Ik ga voornamelijk gamen mijn nieuwe systeem. De spellen die ik ga spelen zijn, Call of Duty MW2 (warzone2.0), Destiny 2, World of Warcraft en GTA 5 (FiveM Roleplay). Graag zou ik de spellen op 1080p 144HZ medium/high willen spelen. Het liefst natuurlijk zoveel mogelijk FPS 120+. Eventueel wil ik later ooit een 2k monitor halen maar dat is nu niet echt van toepassing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf al een toetsenbord, muis en een G-Sync beeldscherm. Merk is Acer Predator XB241H.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf een RTX 3070 nodig te hebben en 32GB RAM. Voor de rest vind ik 1 TB SSD voor nu genoeg. Heb zelf namelijk nog een SSD van mijn oude PC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De videokaart wil ik graag Nvidia hebben puur omdat ik altijd al een Nvidia kaart heb gehad en dus een G-sync monitor heb! Voor de rest ben ik heel erg aan het twijfelen tussen een Intel of AMD. Ik heb zelf altijd Intel gehad en nooit echt problemen gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
GPU wil ik het liefst Nvidia houden omdat ik dus een G-Sync scherm heb.
Ga je overklokken?
Ik wil niet gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou heel graag van jullie willen weten of ik mijn setup die ik hier zelf heb samen gesteld goed is en goed compatible is. Ook zou ik heel graag van jullie willen weten of ik voor een Intel of AMD cpu moet gaan. Zat te twijfelen tussen de ryzen 7 5800x, I5 12400, I7 12400F of de I7 12700 (een stuk prijziger). Ik hoor veel verhalen dat de AMD 5800x heel heet kan worden.
Hieronder de specs:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 257,85 | € 257,85 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 143,- | € 143,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Plus 8G OC LHR | € 619,95 | € 619,95 |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Flow Zwart | € 93,95 | € 93,95 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zilver | € 34,90 | € 34,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Voedingen | EVGA SuperNova 750 GT | € 122,34 | € 122,34 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 141,70 | € 141,70 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.513,59 |
[ Voor 13% gewijzigd door masterjeff op 06-12-2022 20:07 ]