Mijn vraag
Ik heb, na lange tijd, eindelijk de stap gemaakt tot het aanschaffen van een Home Cinema set. Nu zie ik veel opties om subwoofer te plaatsen, ik weet alleen niet wat het beste aansluit.
Relevante software en hardware die ik gebruik
De hardware die ik heb aangeschaft:
Receiver: Denon: AVC-X3800H
Subwoofer: SVS: PB-3000
Voorzijde speakers: SVS: Prime Pinnacle (L & R)
Center Speaker: SVS: Ultra
Achterzijde speakers: SVS: Prime Boekenplank (L & R)
De boekenplank speakers worden aan de muur bevestigd met een Vogel-beugel. Dit omdat de achterzijde van de kamer een houten vloer heeft, de voorzijde waar het TV-meubel staat niet. Om onnodige trillingen te voorkomen, is hiervoor gekozen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb momenteel een tweetal afbeeldingen bijgevoegd met de woonkamer afbeelding (schematisch, met afstanden in milimeters).
Ik hoor graag tips welke opstelling beter aansluit t.o.v. de ruimte.
Optie 1
:fill(white):strip_exif()/f/image/widC4ML5RNUpCgB5cMiDbbdT.png?f=user_large)
Optie 2
Ik heb, na lange tijd, eindelijk de stap gemaakt tot het aanschaffen van een Home Cinema set. Nu zie ik veel opties om subwoofer te plaatsen, ik weet alleen niet wat het beste aansluit.
Relevante software en hardware die ik gebruik
De hardware die ik heb aangeschaft:
Receiver: Denon: AVC-X3800H
Subwoofer: SVS: PB-3000
Voorzijde speakers: SVS: Prime Pinnacle (L & R)
Center Speaker: SVS: Ultra
Achterzijde speakers: SVS: Prime Boekenplank (L & R)
De boekenplank speakers worden aan de muur bevestigd met een Vogel-beugel. Dit omdat de achterzijde van de kamer een houten vloer heeft, de voorzijde waar het TV-meubel staat niet. Om onnodige trillingen te voorkomen, is hiervoor gekozen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb momenteel een tweetal afbeeldingen bijgevoegd met de woonkamer afbeelding (schematisch, met afstanden in milimeters).
Ik hoor graag tips welke opstelling beter aansluit t.o.v. de ruimte.
Optie 1
:fill(white):strip_exif()/f/image/widC4ML5RNUpCgB5cMiDbbdT.png?f=user_large)
Optie 2
:fill(white):strip_exif()/f/image/6NvEHrLt0rOuuNx7T9Eq8JKz.png?f=user_large)
[ Voor 44% gewijzigd door 1992Mark op 06-12-2022 14:17 ]