Suggestie Verticale monitor arm/stand 2x 32inch?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-07 17:54
Ik wil graag mijn 2e 32inch monitor bovenop mijn 1ste 32inch kunnen plaatsen.
Gewicht van de monitoren is ongeveer 8kg per stuk en ik ben bereid om eventueel maximaal tot 300 Euro te gaan. (bij voorkeur goedkoper uiteraard)

Zelf heb ik online gekeken naar oplossingen en dan kom je dit soort dingen tegen met voet of bureau-bevestiging:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWPfVaEfwrmg5ythr3byVye2FFI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/04u1HNktEhTfmVgsqzMJ4WP5.jpg?f=fotoalbum_large

Het probleem is dat de meeste van dit soort dingen tot 2x 27inch gaan en er niet heel veel keus lijkt te zijn.
Specificaties zijn soms ook een beetje misleidend, aangezien er in sommige gevallen wordt geadverteerd dat het grote beeldschermen ondersteund, maar dan blijkt het niet boven elkaar te zijn.

Heeft misschien iemand goede ervaringen met een verticale monitor arm voor 2 32" schermen en/of goede suggesties?

Bij voorbaat dank.

Edit:
Volgens mij hoort deze in een subtopic voor vragen.
Kan hem alleen zelf niet verplaatsen.

[ Voor 4% gewijzigd door Donster op 06-12-2022 12:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-07 17:54
Voor andere mensen die een monitor arm zoeken:

Ik heb het halve internet moeten afzoeken want er zijn eigenlijk niet veel opties...
Uiteindelijk ben ik voor een Newstar FPMA-D550DVBLACK gegaan.

Het is volgens mij gewoon exact de Vivo V002T... alleen dan de helft goedkoper in NL.
Als hij toch niet bevalt is de schade iig niet enorm :-)

[ Voor 17% gewijzigd door Donster op 06-12-2022 15:29 ]