zoals de titel zegt, kan dit, of liever gezegd: welke pin(nen) moet je daar voor hebben op je cpu of fcpga converterkaartje ?
Verwijderd
dat gaat evengoed als bij de Pentium III en de Pentium IV
m.a.w. dat kan niet.. helaas... dan zou je toch bij de AMD Duron/T-Bird moeten wezen
m.a.w. dat kan niet.. helaas... dan zou je toch bij de AMD Duron/T-Bird moeten wezen
D8 dat het niet mogelijk was..
Misschien dat er al wat topics over zijn geweest ?
Misschien dat er al wat topics over zijn geweest ?
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Nee is niet mogelijk - door Intel gelockt
I'm partial to your abracadabra
nee gaat niet lukken
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
hmmmz als het dus echt niet kan is dat wel jammer, immers het moet een of meer pinnen op de cpu zijn die de MP doorgeven.. alleen welke ?
Verwijderd
Waarom zou je dat willen, wees blij dat die multiplyers gelocked zijn, daardoor is de oplichterij (dmv een overklokte pc als een sneller type verkopen) in de pcbranche een stuk minder geworden! En al;s je zelf wilt overklokken ,verhoog je toch gewoon je FSB, bij de meeste borden kan je die in kleine stapjes van 100 tot vaak wel 150 Mhz regelen.
Nope.. De MP zit gewoon ingebakken in de chip.. De pinnen kunnen hooguit aan het mobo doorgeven welke mp er in de chip zit!Op woensdag 29 augustus 2001 21:14 schreef MadCat het volgende:
hmmmz als het dus echt niet kan is dat wel jammer, immers het moet een of meer pinnen op de cpu zijn die de MP doorgeven.. alleen welke ?
Use the search !!!!! MadCatOp woensdag 29 augustus 2001 21:00 schreef MadCat het volgende:
zoals de titel zegt, kan dit, of liever gezegd: welke pin(nen) moet je daar voor hebben op je cpu of fcpga converterkaartje ?
Je zoekactie naar 'celeron unlocken' leverde 51 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
hmmz oke.. dan leef ik er maar mee. Voorlopig maar eens wachten op echt GOEDE mobo's en dan zien we wel weer verder, anders tot die tijd nog een Celly 8xx @ 12xx ofzoiets 
tot slot als reactie op eelcoz: Celly II 566 @ 912 is 8.5x107, wat ik liever zou hebben is 6x150 maar 8.5x150 trekt deze cpu niet (vrij logisch)..
edit: ShadowBumble, 51 resultaten, maar slechts een paar over Celerons of P2's maar weer niet die Celeron II die toch wel wezenlijk verschilt.. bovendien: wat men in het verleden niet kon, had vandaag wel mogelijk geweest
Maar wees niet bang: ik weet hoe de search werkt
Tnx voor de reacties, wat mij betreft kan deze wel op slot dan.. tenzij iemand em unlockt, met die Celly II erbij
tot slot als reactie op eelcoz: Celly II 566 @ 912 is 8.5x107, wat ik liever zou hebben is 6x150 maar 8.5x150 trekt deze cpu niet (vrij logisch)..
edit: ShadowBumble, 51 resultaten, maar slechts een paar over Celerons of P2's maar weer niet die Celeron II die toch wel wezenlijk verschilt.. bovendien: wat men in het verleden niet kon, had vandaag wel mogelijk geweest
Maar wees niet bang: ik weet hoe de search werkt
Tnx voor de reacties, wat mij betreft kan deze wel op slot dan.. tenzij iemand em unlockt, met die Celly II erbij
Pagina: 1