Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tuya account

Pagina: 1
Acties:

• Woppie1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-11 21:23
Hi all,

Ik heb sinds 4 november een Tuya account + IoT account aangemaakt om een aantal van mijn Wifi lampen in HA op te nemen. Ik heb helaas nog geen andere manier gevonden om dit te kunnen doen. De lampen zitten gelukkig ook nog in mijn Google home maar dan via de Hombli en Smart Life intergratie welke HA niet ondersteund, ook niet met HACS.

Sinds 4 december zag ik dat een aantal routines niet meer werkte. Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat mijn IoT account maar 1 maand geldig was in de vorm van trial. Ik kon het verlengen voor 25K of 50K euro?!? Ik ben er uiteindelijk via diverse fora achtergekomen dat ik mijn ( trial ) kon verlengen met 6 maanden. Hier moest ik wel een webformulier voor invullen en een soort van businesscase in hangen. Deze is reviewed en ik heb nu uiteindelijk met veel pijn en moeite mijn 6 maanden erbij gekregen.

Nu is de hamvraag:
* Hoe gaan jullie hiermee om? Iedereen heeft het over Tuya intergrations maar ik zie niemand hierover klagen. Behalve de mensen die hier tegen de muur aanlopen en eigenlijk nooit echt een antwoord krijgen op dezelfde fora, Tweakers included.

Als je elke keer je account moet verlengen dan is er weinig automation aan als je het mij vraagt.

Greetz,
Ronald