V&A meldingen in notificatiecentrum niet aanklikbaar?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Topicstarter
V&A meldingen zijn alleen te verwijderen uit notificatiecentrum door op "Markeer alles als gelezen" te drukken wat in sommige gevallen niet handig is.

Kan ze niet aanklikken zodat ze verdwijnen ;( Is dit een bug of feature?

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.

Beste antwoord (via Vliegenier04 op 05-12-2022 21:37)

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:19

DaFeliX

Tnet Devver
ah, ja daar is inderdaad geen pagina waar je naar toe kunt "dus" werkt het doorklikken niet. Je kunt die melding wel als 'gelezen' markeren door op het driehook-icoontje te drukken.

Het is niet perse een bug, het werkt nl wel zoals 't bedoelt is. Alleen kan het wel wat gebruiksvriendelijker worden door de notificatie als 'gelezen' te markeren als je er op klikt.

Ik zet dit topic in elk geval in 't MF deel, en heb een ticket gemaakt zodat we hier naar kunnen kijken. Bedankt voor je melding!

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Een notificatie is normaal klikbaar, waarmee het bericht als "gelezen" wordt gemarkeerd en je doorgestuurd word naar de betreffende pagina. Zo kom je op de advertentie terecht als het gaat om een notificatie van een bod, en bij ook bij het reageren op een advertentie werkt dit zo.

Daarnaast kun je notificaties individueel als 'gelezen' of 'ongelezen' markeren door op het euro-icoontje of spraakwolkenicoontje te drukken die voor de bijbehorende avatar staat in de notificatie.

Bij welke specifieke melding werkt dit bij jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Niet online

Vliegenier04

Topicstarter
Voor mij deze melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/94Bsu-tJlZgXkxu0NDy8mspA6UA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kuFAQuVxPIXEUalrR20iWt7a.png?f=user_large

Deze melding leidt ook niet naar een pagina, het is enkel de mededeling zegmaar. De V&A pagina is ook dan verwijderd of staat als "Deze advertentie is niet meer beschikbaar" oid.

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Niet online

Vliegenier04

Topicstarter
Note, dit is zowel op Chrome (Windows 10) als MacOS Ventura -> Safari. Het is dus niet browsergebonden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
ah, ja daar is inderdaad geen pagina waar je naar toe kunt "dus" werkt het doorklikken niet. Je kunt die melding wel als 'gelezen' markeren door op het driehook-icoontje te drukken.

Het is niet perse een bug, het werkt nl wel zoals 't bedoelt is. Alleen kan het wel wat gebruiksvriendelijker worden door de notificatie als 'gelezen' te markeren als je er op klikt.

Ik zet dit topic in elk geval in 't MF deel, en heb een ticket gemaakt zodat we hier naar kunnen kijken. Bedankt voor je melding!