24V SPST type B relais gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 09:36
Ik zoek een relais
Na enig uitzoekwerk denk ik een 24V SPST type B relais nodig te hebben. Ik heb weinig verstand van electrische componenten, als ik hier op zoek vind ik van alles maar geen idee of het de juiste is.

Mijn Doorbird smart deurbel stuurt via geofencing een relais aan. Deze relais opent de electrische poort. Soms triggered de geofencing te laat en open ik de poort met een zender. Terwijl ik half met de auto door de poort rij triggered soms ineens wel de geofence en sluit de poort weer.

Nu wil ik dus het circuit tussen de Doorbird en poort onderbreken indien de poort reeds bezig is met openen.

De poort heeft nog een vrije uitgang welke 24V (Max 3W) levert indien de poort bezig is met openen / sluiten / of open staat. Deze vrije uitgang wil ik dus gebruiken om een relais te activeren die het circuit tussen Doorbird en poort onderbreekt.

Naast de poort heb ik een weerbestendige doos waar nog wel een relais en paar draadjes bij passen.

Wat is je budget?
Moet lukken voor een paar tientjes lijkt mij.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk. Kwaliteit moet goed zijn.

Ik wil niet solderen, op Google kom ik relais tegen met pootjes waar je een stekkertje aan kan zetten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:03

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik zou op conrad zoeken. gewoon een hulp relaistje dat 24VAC/DC lust met een enkel contact. Je kan er een nemen dat in een voetje past waarbij je de draden met schroef of veerklemmen vast zet.

Conrad doet momenteel moeilijk voor me en kan geen resltate ngeven

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag