MINISFORUM mini pc's - verzending naar België.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsds9
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-05 11:04
Hallo!
Een tijdje geleden zag ik een artikel over een mini pc van Miniforum verschijnen. Dit leek me wel interessant, mijn huidige desktop is namelijk wel aan vervanging toe. Aangezien ik enkel werk heb voor mijn studie en in heel uitzonderlijke gevallen (1x om de paar maand) maar Photoshop opendoe, denk ik dat ik wel uit de voeten kan met een mini-pc. Ik heb eens rondgekeken en zou volgend model willen kopen:
Miniforum
Echter weet ik niet goed of ik nog invoertaksen of dergelijke zou moeten betalen? De prijs lijkt relatief laag te liggen. (Ik ben me er echter wel van bewust dat er nog geen Windows bij zit). Ik ben van plan om verzending vanuit Duitsland te nemen, en ik woon in België.

Als er iemand al ervaring heeft met dit merk mag je dat ook altijd laten weten, kan wel interessant zijn :) .

Bedankt al!

Edit: blijkbaar staat Windows al voorgeïnstalleerd?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:17
Een heel verhaal, maar wat is nu jouw vraag? De enige vraag die ik lees is of je invoertaks moet betalen, maar dat is uiteraard niet van toepassing bij EU-landen.

[ Voor 6% gewijzigd door upje op 05-12-2022 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-05 18:57
Windows staat inderdaad al geïnstalleerd op de SSD als je een niet-barebones koopt. Vanuit Duitsland betaal je inderdaad geen inklaring of extra belasting.

Ik heb zelf een u820 (i5 8279u met 16 GB ram) en die functioneert prima. Als je concretere vragen hebt hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsds9
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-05 11:04
Top, dat was mijn vraag, ik wou zeker zijn. Bedankt alvast! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Hallo oma, ben je al geslaagd?

Ik heb net een UM350 aangeschaft via Amazon, hier zat W11 op geinstalleerd. Prijs uit de EU geleverd is incl btw. komt het uit China, dan btw + inklaring.
Wel heb ik deze direct uit de doos vervangen voor Linux (wel eerst opgestart om drivers en updates te checken ed).
Ik wilde nog een review schrijven voor deze Minisforum, die komt binnenkort (heb hem net 2 weken).
Leuk ding, ik speel geen games en heb een gigamaster met een 750W voeding en een i5 1ste gen ingebouwd, dus ik ga er heel wat op vooruit.
Nvme is supersnel en ik heb een SSD erbij geprikt. Kan voorlopig weer 5 jr vooruit.
Mocht je nog bepaalde dingen willen weten..

O je hebt/wilt een UM560 zie ik nu, mocht je nu nog niets aangeschaft hebben, dan is dat zeker een goede keus. Die is iets beter dan de 350, ik zat nog te twijfelen maar ik kon deze krijgen voor minder dan de helft, want was de laatste toevallig.

[ Voor 15% gewijzigd door hdpaddy op 19-01-2023 20:28 . Reden: aanvulling ]

Just frame, wheels and engine