Ik heb laatst mijn hd (quantum firebaall 8400mb) in rook op zien gaan... zomaar zonder enige rede begon me hd te roken en brande een chip op de printplaat van de hd door... dit komt (bijna) zekerweten niet door contact met de kast. er zit alleen wel een mooie brandplek in mijn hddrekje 
zoals verwacht deed ie na het testen dus ook echt niks meer... ik heb deze hd februari vorige jaar gekocht bij funprice. nu zijn mijn vragen:
- zit hier nou nog garantie op?
- heeft iemand dit ook wel eens gehad?
ik dacht dat er 3 jaar garantie op zat... maar ik heb al een keer eerder problemen met deze hd gehad (met het kopieeren van hd naar hd duurde het zo 10000000 minuten) maar toen had funprice het over 1jaar!!!! garantie?!? das toch wel een beetje erug kort of euh??
zoals verwacht deed ie na het testen dus ook echt niks meer... ik heb deze hd februari vorige jaar gekocht bij funprice. nu zijn mijn vragen:
- zit hier nou nog garantie op?
- heeft iemand dit ook wel eens gehad?
ik dacht dat er 3 jaar garantie op zat... maar ik heb al een keer eerder problemen met deze hd gehad (met het kopieeren van hd naar hd duurde het zo 10000000 minuten) maar toen had funprice het over 1jaar!!!! garantie?!? das toch wel een beetje erug kort of euh??