[topic=216131/1/50] is het topic.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Ja dag... beetje je post editen voordat ik een slotje kan zetten. Er stond duidelijk hoe je de activation moest omzeilen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je moet niet zo schijnheilig doen, je postte zelf dat de r.00 van warezzusenmezo met ruim 40k/sec naar binnen kwam.Op woensdag 29 augustus 2001 20:37 schreef FireTiger het volgende:
Waarom is er een slotje op mijn topic gekomen ? Er staat helemaal niks over warez in..
ehhhh
ik jat een TV bij de V&D en haal het prijsje eraf dus hij is *opeens* legaal ?
Yeah right. OK, als ie legaal is, mail maar eens een kopie factuur, dan bied ik je hier en plein public mijn excuses aan.
Yeah right. OK, als ie legaal is, mail maar eens een kopie factuur, dan bied ik je hier en plein public mijn excuses aan.
Ik heb gisteren m'n buurvrouw vermoord, maar ik heb het lijk goed opgeborgen dus het is niet illegaalOp woensdag 29 augustus 2001 20:46 schreef FireTiger het volgende:
Ja maar ik heb het verwijderd dus is het niet meer illegaal.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dus jij doet niet postenOp woensdag 29 augustus 2001 20:47 schreef FireTiger het volgende:
Wat ik doe is wel illegaal maar hetgene dat ik gepost hebt niet..
ik vind het terecht dat ie gesloten is..
goed werk van traag
goed werk van traag
Verwijderd
Let je wel een beetje op? gaat vrij rap stinken namelijk, alleen goed verstoppen is *NIET* genoeg, je moet iets aan de stank doen anders ben je er zo bij..Op woensdag 29 augustus 2001 20:48 schreef Exirion het volgende:
Ik heb gisteren m'n buurvrouw vermoord, maar ik heb het lijk goed opgeborgen dus het is niet illegaal
Hehehe ik vind het naderhand ook wel terecht dat ie gesloten is. Mijn excuses voor het ongemak. Volgende keer zal ik wat voorzichtiger zijn met mijn postings
En voor de normale users ik begrijp niet waarom jullie je zo druk maken over mensen die warez downloaden, terwijl jullie het ook doen 
Prettige avond.
Prettige avond.
ok
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()