Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetske
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-12-2022
Mijn man heeft een mp3 speler gekocht .
En ik kreeg de opdracht om er muziek op te zetten en log liefst zijn muziek van YouTube.
Maar kan ik dit op een legale manier doen .
Als dit niet kan , kan ik dan dit wel via een andere manier .
Ik zou er toch muziek op moeten krijgen hopelijk is dit mogelijk .
Alvast bedankt voor het meedenken

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
neem een abbo op youtube music.
En download de gewenste muziek via youtube music voor offline gebruik.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetske
Moet ik het gewoon op de pc zetten en van daaruit naar de mp3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
yup.

afhankelijk of het een appel mp3 afspeel ding is.
meest andere is ctrl+c en dan ctrl+v

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetske
De mp3 is een SOTEFE MP3
Heeft u een link waar ik zo een abon kan afsluiten .
Zijn er nog andere legaal manieren om aan gewoon muziek te geraken dat ik kan downloaden en installeren op de mp3 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Jetske schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 07:57:
De mp3 is een SOTEFE MP3
YouTube: YouTube Music zou ik dan beginnen.
Zijn er nog andere legaal manieren om aan gewoon muziek te geraken dat ik kan downloaden en installeren op de mp3 ???
Bij aanbieders als Apple of Amazon kan je ook vaak gewoon losse tracks kopen en downloaden in een of ander formaat wat die speler waarschijnlijk wel kan afspelen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jetske schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 07:57:
De mp3 is een SOTEFE MP3
Het wordt gewaardeerd als je ook zelf wat initiatief toont. Waar je een abonnement op YouTube Music kan afsluiten, kun je met een simpele zoekopdracht vinden. Begin daar eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 21:58
Meeste van die Sotefe MP3 spelers (of andere merken die gewoon hun naam erop plakken) draaien niet eens Android naar mijn weten, recent nog discussie met iemand gehad die interesse in had, want diegene dacht dat omdat het een touchscreen heeft, het dus Android draait.

Het is gewoon een doodgewone MP3 speler die wat leuker uitziet, meer niet.

In ieder geval zal een Spotify of Youtube Music abonnement niet helpen, daar download je muziek voor lokaal gebruik via de app zelf in dat geval, en aangezien deze MP3 geen Android of iOS draait kom je daar niet verder mee.

Zoals @Cyphax al aangaf kun je eventueel via Apple of Amazon liedjes los kopen zodat je deze lokaal kunt afspelen.

Puur op basis van wat ik hier lees, is er geen legale manier om liedjes van Youtube hierop te zetten, en de niet legale manieren hoe dat moet kun je super makkelijk binnen 10 seconden op Google vinden.

Dus lokale muziek, daar komt het op neer.

Verder ben ik het met @RoD eens, de verschafte informatie is vrij vaag, wat ik hierboven zeg is op basis van wat ik hier lees maar ik merk dat er veel info ontbreekt, zo kom je gewoon nergens.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 06-12-2022 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:51
Je kan cds rippen naar de computer met Windows media player. En dan kan je het zetten op je speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik neem aan dat dat dit ding is: https://www.amazon.nl/MP4...dersteuning/dp/B083SPYFM1
Zo ja,dan kan daar geen YouTube Music abonnement op. Is simpelweg een mp3/mp4 speler met touchscreen.

Er zijn ook manieren om muziek van YouTube te downloaden. Van wat ik begrepen heb mag dat legaal, mits je zelf over het origineel beschikt. Zo niet, ben je in principe illegaal bezig.

Als je zoekt op youtube video downloader vind je iig genoeg, maar wij kunnen en mogen je niet helpen met illegale zaken :)

Zie ook rens-br in "MP3 afspelen vanaf google drive?" die aan jou gericht was btw :)

[ Voor 9% gewijzigd door The Eagle op 06-12-2022 22:17 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-05 18:22

13art

Moderator Mobile
Lijkt me dat er voldoende antwoord is gegeven. En om niet op het illegale pad te komen wat betreft youtube en mp3 gooi ik het topic dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.