www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
..
[ Voor 99% gewijzigd door Nicap op 05-12-2022 10:16 ]
Neem een willekeurige buitenlamp en stop er een hue lamp in, daarna icm een hue outdoor sensor instellen zoals jij het wilt.Tjeerd schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:07:
Ik ben op zoek naar een buitenlamp die stapsgewijs dimt zodra er beweging wordt ontdekt. Met stapsgewijs bedoel ik dat hij dan netjes vanuit 0 (uit) naar 100 (aan) gaat, over een bepaalde tijdspanne, bijvoorbeeld 10 seconden en omgekeerd na bijv. twee minuten ook weer "uitdimt¨. Met eigen speurwerk op Google kom amper iets tegen, soms lijkt het wel in de buurt te komen, maar lijkt het nog net niet te zijn. Misschien is er iets beter mogelijk. Misschien gebruik ik de verkeerde zoektermen of misschien bestaat zoiets uberhaupt niet kant-en-klaar?
Niet helemaal in stapjes te dimmen, maar ik heb zelf een LSC Smart Floodlight van de Action. Die kun je op een aantal punten instellen, bijvoorbeeld:
Daarnaast heb ik nog een LSC Up/Down Light ernaast hangen die op een tijdschema zit en dan 's avonds/'s nachts permanent aangaat.
- Tijdsduur van volle lichtsterkte
- Sfeer modus (na de volle lichtsterkte gaat hij op een gekozen helderheid branden)
- Brandtijd gedimd licht
Daarnaast heb ik nog een LSC Up/Down Light ernaast hangen die op een tijdschema zit en dan 's avonds/'s nachts permanent aangaat.