Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag upgraden van een 2k systeem naar 4k.
Vroeger speelde ik altijd op een 42inch tv als monitor en dit zou ik nou graag weer willen maar dan met een 4k tv tussen de 40 en 48 inch. Alleen is mijn probleem dat ik echt geen verstand heb wat tegenwoordig een leuk scherm is om op te gamen? wat ik wel weet is dat het minimaal 100 hertz moet zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag maximaal 2500 euro zijn, maar ik ben ook tevreden met wat goedkopere producten als jullie daar fijne ervaringen mee hebben. Goedkoper mag dus graag, alleen moet het niet een slecht scherm zijn. Een nieuwe videokaart zit in het budget daarbij word rekening gehouden met het verkopen van mijn oude videokaart (MSI Suprim x 3070ti).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Case: Corsair Crystal Series 570X RGB
Mobo: Gigabyte Z690 AORUS ELITE
CPU: Intel i5 12600k 10 core 5.1 GHz
CPU koeler: NZXT Kraken Z73
RAM: 32GB 3600Mhz Corsair RGB
Voeding: Corsair 850 watt Gold
Eigenlijk wil ik alles mee nemen op mijn monitor en videokaart na.
Is 4k gamen mogenlijk met die set-up?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
4K TV 100Hertz iets in die richting.
4070ti ? of een 2de hands 3090ti ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alleen vind ik het fijn als spullen lang mee gaan. iets wat oled niet kan ?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Leuke 4k tv + een kaart die het kan runnen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mij advies geven over welke TV jij zou nemen met welke videokaart?
Ik wil graag upgraden van een 2k systeem naar 4k.
Vroeger speelde ik altijd op een 42inch tv als monitor en dit zou ik nou graag weer willen maar dan met een 4k tv tussen de 40 en 48 inch. Alleen is mijn probleem dat ik echt geen verstand heb wat tegenwoordig een leuk scherm is om op te gamen? wat ik wel weet is dat het minimaal 100 hertz moet zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag maximaal 2500 euro zijn, maar ik ben ook tevreden met wat goedkopere producten als jullie daar fijne ervaringen mee hebben. Goedkoper mag dus graag, alleen moet het niet een slecht scherm zijn. Een nieuwe videokaart zit in het budget daarbij word rekening gehouden met het verkopen van mijn oude videokaart (MSI Suprim x 3070ti).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Case: Corsair Crystal Series 570X RGB
Mobo: Gigabyte Z690 AORUS ELITE
CPU: Intel i5 12600k 10 core 5.1 GHz
CPU koeler: NZXT Kraken Z73
RAM: 32GB 3600Mhz Corsair RGB
Voeding: Corsair 850 watt Gold
Eigenlijk wil ik alles mee nemen op mijn monitor en videokaart na.
Is 4k gamen mogenlijk met die set-up?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
4K TV 100Hertz iets in die richting.
4070ti ? of een 2de hands 3090ti ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alleen vind ik het fijn als spullen lang mee gaan. iets wat oled niet kan ?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Leuke 4k tv + een kaart die het kan runnen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mij advies geven over welke TV jij zou nemen met welke videokaart?