Drama met eufy deurbel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-05 18:57
Zijn er andere mensen die deze problemen hebben met eufy deurbellen?? Dit heb ik niet met de eufy 2c cameras die ik al 2 jaar heb

2 jaar geleden begonnen met men eerste eufy 2k deurbel. Werkte allemaal goed.

Homebase bekabeld verbonden met de ziggo modem/router en de homebast staat 5 meter van de deurbel af met 1 muur ertussen met goeie verbinding. Ook de poorten in de router open gezet. Ook alles opnieuw opgestart en geïnstalleerd.

Sinds de laatste maanden drama drama. Via wifi is het al traag en via 4g-5g 9/10 x ook traag/geen verbinding ( eigenlijk drama) Ook op de telefoon van mijn vriendin.

Traag met meldingen binnenkrijgen.
Traag met openen voor live mee te kijken.
Als ik een melding krijg en wil de opname via de melding openen traag of krijg geen verbinding.
Als er iemand aanbelt en de melding binnenkomt is het ook al drama om te communiceren.

Ik heb de deurbel vervangen door een nieuwe eufy 2k zelfde probleem.
Ik heb de eufy full hd geprobeerd ging iets beter maar was redelijk slecht met motion detectie.
Ik heb nu 2 weken de dual 2 pro hangen en ook het zelfde probleem.

Ik heb sinds een paar dagen ook de ring 3 ophangen op 5ghz netwerk( 2,4ghz moet ik nog testen) deze werkt snel en perfect!!! . Binnen 1-2 seconden een melding op de telefoon terwijl eufy dual 2pro 4-15 sec vertraging heeft. Op eufy dual 2 pro en ring 3 tegelijk live meekijken heeft de eufy vertraging.

Ik lees heel veel van dit soort problemen de laatste tijd..dus in mijn ogen betaal ik op dit moment voor een product dat niet werkt.

In de toekomst met verbouwen word er vanuit de meterkast een kabeltje getrokken naar de deurbel. Voor bedrade smart deurbellen te kunnen aansluiten.

Zijn er misschien toch nog wat tips die helpen want ik wil het liefst niet naar ring overstappen in verband betalen voor opnames.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xah5kiDe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 08:14

xah5kiDe

Usernaam=wachtwoord

Probeer als je een Android telefoon hebt de batterij optimisatie uit te zetten voor de Eufy app.

Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkkeumus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-05 22:36
blitzah schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:48:
Zijn er andere mensen die deze problemen hebben met eufy deurbellen?? Dit heb ik niet met de eufy 2c cameras die ik al 2 jaar heb

2 jaar geleden begonnen met men eerste eufy 2k deurbel. Werkte allemaal goed.

Homebase bekabeld verbonden met de ziggo modem/router en de homebast staat 5 meter van de deurbel af met 1 muur ertussen met goeie verbinding. Ook de poorten in de router open gezet. Ook alles opnieuw opgestart en geïnstalleerd.

Sinds de laatste maanden drama drama. Via wifi is het al traag en via 4g-5g 9/10 x ook traag/geen verbinding ( eigenlijk drama) Ook op de telefoon van mijn vriendin.

Traag met meldingen binnenkrijgen.
Traag met openen voor live mee te kijken.
Als ik een melding krijg en wil de opname via de melding openen traag of krijg geen verbinding.
Als er iemand aanbelt en de melding binnenkomt is het ook al drama om te communiceren.

Ik heb de deurbel vervangen door een nieuwe eufy 2k zelfde probleem.
Ik heb de eufy full hd geprobeerd ging iets beter maar was redelijk slecht met motion detectie.
Ik heb nu 2 weken de dual 2 pro hangen en ook het zelfde probleem.

Ik heb sinds een paar dagen ook de ring 3 ophangen op 5ghz netwerk( 2,4ghz moet ik nog testen) deze werkt snel en perfect!!! . Binnen 1-2 seconden een melding op de telefoon terwijl eufy dual 2pro 4-15 sec vertraging heeft. Op eufy dual 2 pro en ring 3 tegelijk live meekijken heeft de eufy vertraging.

Ik lees heel veel van dit soort problemen de laatste tijd..dus in mijn ogen betaal ik op dit moment voor een product dat niet werkt.

In de toekomst met verbouwen word er vanuit de meterkast een kabeltje getrokken naar de deurbel. Voor bedrade smart deurbellen te kunnen aansluiten.

Zijn er misschien toch nog wat tips die helpen want ik wil het liefst niet naar ring overstappen in verband betalen voor opnames.
Ik heb ook een Ring deurbel en ik betaal niet voor opnames :). Kun je met wat smarthome intergraties leuk omheen werken via hun open API :9.

Lees m'n post maar is door :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/190024bfab22946e3ac71a3e16dabeadac52275e/?url=https%3A%2F%2Fi.ibb.co%2FH7MJCsj%2FSchermafbeelding-2022-10-04-211826.png

henkkeumus in "Slimme deurbel/camera met lokale opslag EN zonder abonnement"

[ Voor 3% gewijzigd door henkkeumus op 05-12-2022 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:36
Ik zou alles van Eufy direct van de muur trekken en ritueel verbranden. Ik was sowieso al niet zo van die Chinese Iot zooi, maar met de recente problemen zou ik het helemaal niet meer in mijn buurt willen: YouTube: Linus Boycotts Anker After Security Disaster

edit: let vooral ook op hoe ze de problemen gaan oplossen.

TLDR: Niet.

[ Voor 10% gewijzigd door dehardstyler op 05-12-2022 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 11:29
Ik heb sinds een aantal dagen ook die Eufy Doorbell pro aan de muur hangen en ik vind het ook een waardeloos product:
  1. Als de deurbel gaat, dan duurt het zeker 2 seconde voordat de telefoon overgaat (zowel iOS als Android). Daar kan ik wel mee leven, maar ook praten heeft een vertraging van 2-4s en dat maakt het volstrekt onbruikbaar.
  2. Bedraad aangesloten, maar ik zie nog regelmatig het batterij icon in het scherm (soms ook een power icon).
  3. Lokale opslag, maar geen lokale API zodat ik het netjes kan integreren in Home Assistant zonder Eufy cloud account.
  4. Ik kan regelmatig geen video's bekijken vanaf mijn telefoon, omdat er "geen verbinding gemaakt kan worden". Internetverbinding is verder superstabiel, dus dat zal het niet zijn.
  5. Integratie in Home Assistent is bijzonder omslachtig en niet officieel ondersteund. Erg jammer, want dat maakt automation erg lastig.
Bij mij staat de homebase slechts 2.5m van de deurbel af. Ik heb helaas de gaten al in de muur, dus ik vind het ook wel jammer om de deurbel er weer af te halen. Maar als ik dit allemaal had geweten had ik de deurbel niet gekocht. Ik denk dat die retour gaat een ik een Unifi deurbel ga overwegen.

[ Voor 9% gewijzigd door BugBoy op 05-12-2022 14:51 ]

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
xah5kiDe schreef op maandag 5 december 2022 @ 01:22:
Probeer als je een Android telefoon hebt de batterij optimisatie uit te zetten voor de Eufy app.
Alle 2 iphone en op de android tablet al nagekeken.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb sinds een paar maanden dat de deurbel zelf vaak niet wilt reageren als iemand op de knop drukt, je moet soms 5x drukken voor hij reageert, alsof hij in de slaapmode blijft hangen. Nog iemand dit probleem?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSS
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 25-10-2023

DSS

Ik heb exact het zelfde. Ik moet meerdere keren heel hard drukken voordat de bel overgaat.

Sowieso een waardeloos traag product. En is al meerdere keren helemaal uit gevallen. En opnieuw moeten installeren. Veel spijt dat ik deze ooit heb gekocht. Ga toch maar een andere kopen, en nooit meer iets van Eufy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Enige wat ik mooi vind tegenover als we naar die van Ring kijken, is dat je alles lokaal kunt opslaan.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Heb je hier nog een oplossing voor gevonden?
Ervaar uit het niks ook opeens dit soort problemen.
Openen van live feed blijft laden en laden en uiteindelijk een fout. Na paar keer proberen lukt het maar dan is het natuurlijk al te laat.
Ook met opnames doet hij wat raar. Voorbij komende objecten, bv een mens, dupliceert zich en dan blijft 1 versie staan en de andere loopt door 🥴

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:37
Sinds de laatste update hebben veel mensen problemen met de Eufy deurbel en/of camera's.
Als je naar de reviews kijkt zie je ook veel gelijkaardige klachten. (selecteer op nieuwste)
Ik heb een oudere Eufy .apk gedownload en op m'n telefoon gezet, allles werkt weer nu.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hoop dat ze het snel fixen, want dit is niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
NosferatuX schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:36:
Heb je hier nog een oplossing voor gevonden?
Ervaar uit het niks ook opeens dit soort problemen.
Openen van live feed blijft laden en laden en uiteindelijk een fout. Na paar keer proberen lukt het maar dan is het natuurlijk al te laat.
Ook met opnames doet hij wat raar. Voorbij komende objecten, bv een mens, dupliceert zich en dan blijft 1 versie staan en de andere loopt door 🥴
begin dit jaar overgestapt naar RING was voor mij de oplossing. helaas maandelijks betalen maar het werkt wel goed en snel bij mij!!!

Ik ga eufy in de toekomst weer proberen dan de bekabelde versie. zodra mijn wc word vernieuwd dan komen er labels om deze bedraad aan te sluiten. kijken of dit wel helpt.

deurbellen op batterij blijft eigenlijk beetje rotzooi. beste blijft toch via stopcontact of belbedrading.

[ Voor 18% gewijzigd door blitzah op 17-11-2023 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply_jeroen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:11
Heb het zelfde probleem gehad werkte eerst goed, nu niet meer oplossing: ding van de muur af :-) hangt nu een Unifi doorbel pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
blitzah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 18:28:
[...]

begin dit jaar overgestapt naar RING was voor mij de oplossing. helaas maandelijks betalen maar het werkt wel goed en snel bij mij!!!

Ik ga eufy in de toekomst weer proberen dan de bekabelde versie. zodra mijn wc word vernieuwd dan komen er labels om deze bedraad aan te sluiten. kijken of dit wel helpt.

deurbellen op batterij blijft eigenlijk beetje rotzooi. beste blijft toch via stopcontact of belbedrading.
Die van mij is bekabeld. Er was overigens iets toendertijd waarom ik specifiek voor eufy had gekozen en niet voor de ring of nest. Het had niet te maken met een abo of iers dergelijks maar ik weet het niet meer. Waarschijnlijk als ik overstap dan dan denk ik pvd

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
blitzah schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 18:28:
[...]

Die van mij is bekabeld. (De accu versie op belkabel aangesloten) Er was overigens iets toendertijd waarom ik specifiek voor eufy had gekozen en niet voor de ring of nest. Het had niet te maken met een abo of iers dergelijks maar ik weet het niet meer. Waarschijnlijk als ik overstap dan dan denk ik pvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
NosferatuX schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:02:
[...]

Die van mij is bekabeld. (De accu versie op belkabel aangesloten) Er was overigens iets toendertijd waarom ik specifiek voor eufy had gekozen en niet voor de ring of nest. Het had niet te maken met een abo of iers dergelijks maar ik weet het niet meer. Waarschijnlijk als ik overstap dan dan denk ik pvd
is alsnog accu ook al is deze bekabeld aangesloten

deurbel zonder accu is beter *

[ Voor 3% gewijzigd door blitzah op 18-11-2023 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-05 11:29
Mijn deurbel is ook traag, zoals hierboven veel benoemd. Maar hij laat ook random bij Motion het homebase alarm afgaan. Ik kan in de app niet vinden hoe ik dat uit kan zetten. Iemand een idee?

—- edit:
Gevonden. Bij de afwezigheidsmodus die obv geofencing wordt ingeschakeld stond het homebase alarm aan. Echter gebeurde dit dus ook af en toe als we thuis zijn. Blijkbaar had de homebase dus niet helemaal door wanneer we er wel/niet zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Thomas20 op 18-11-2023 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:28
Wij hebben sinds kort de Eufy Video Doorbell 2K (Battery-Powered) T8212311 (zonder homebase, met chime) hangen en ik merk dat de opnames te kort zijn. Hij staat op optimale bewaking, maar veel opnames beginnen te laat of worden te vroeg afgekapt. Wanneer er bijvoorbeeld iemand het huis verlaat stopt de opname al terwijl iemand nog vol in beeld is. Ook beginnen de opnames vaak pas wanneer iemand net uit beeld loopt.

Wat ik ook niet snap is hoe ik deze deurbel bedraad kan aansluiten, zodat hij constant voeding krijg. De bedrading bij de bel is praktisch gezien gewoon schakeldraad waar in rust geen stroom doorheen loopt.
Ik heb de deurbel wel op de draden aangesloten, zodat de mechanische gong bedient wordt (de Eufy chime hangt boven).

De nachtmodus heb ik voorlopig uitgezet ivm reflectie van het IR op witte wand in het portaal. De rest van het beeld is dan gewoon te donker. Zonder nachtmodus is het beeld duidelijker. Hier ga ik misschien nog een hoekbeugel van 22° voor aanschaffen.

Weet iemand of er nog instellingen zijn om de opnames langer te krijgen? Op deze manier heb ik er niet veel aan...

[ Voor 4% gewijzigd door Lassy op 22-11-2023 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
Lassy schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 08:37:
Wij hebben sinds kort de Eufy 2K T8210 (zonder homebase, met chime) hangen en ik merk dat de opnames te kort zijn. Hij staat op optimale bewaking, maar veel opnames beginnen te laat of worden te vroeg afgekapt. Wanneer er bijvoorbeeld iemand het huis verlaat stopt de opname al terwijl iemand nog vol in beeld is. Ook beginnen de opnames vaak pas wanneer iemand net uit beeld loopt.

Wat ik ook niet snap is hoe ik deze deurbel bedraad kan aansluiten, zodat hij constant voeding krijg. De bedrading bij de bel is praktisch gezien gewoon schakeldraad waar in rust geen stroom doorheen loopt.
Ik heb de deurbel wel op de draden aangesloten, zodat de mechanische gong bedient wordt (de Eufy chime hangt boven).

De nachtmodus heb ik voorlopig uitgezet ivm reflectie van het IR op witte wand in het portaal. De rest van het beeld is dan gewoon te donker. Zonder nachtmodus is het beeld duidelijker. Hier ga ik misschien nog een hoekbeugel van 22° voor aanschaffen.

Weet iemand of er nog instellingen zijn om de opnames langer te krijgen? Op deze manier heb ik er niet veel aan...
komt omdat je een accu model hebt. Accu deurbellen en camera's zijn geen 100% beveiligingssystemen voor opnames te maken.

zodra de camera beweging opmerkt gaat er een signaal dat de camera moet opnemen. doordat er een accu inzit ontwaakt het opname systeem en gaat dan opnemen, daardoor mis je een stukje in het begin. om dit te voorkomen zou het systeem constant actief moeten zijn om snel te schakelen van bewegingdetectie naar opnamen. alleen is je accu snel leeg.

3 deurbellen eufy, 1 imou deurbel en 1 ring deurbel geprobeerd ( allemaal op accu). bij mij werkt de ring deurbel het beste.
heb de eufy deurbellen naast die van ring gehad. voordelen die bij mij waren:

live meekijken is beter op de ring
reageren om opnames te maken beter op de ring ( dit was in het begin van mijn eufy deurbel ook helemaal top)
meldingen ontvangen beter op de ring.

vandaar ben ik van mening dat een deurbel op accu geen beveiligingssysteem is. maar een handig middel om een melding te krijgen op je telefoon dat er iemand aanbelt.
voor als beveiligingssysteem moet je dan maar geluk hebben dat het een goede opname heeft gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:28
@blitzah Ik heb ook gekeken naar een bedrade versie van Eufy, maar die kunnen niet icm een bestaande gong en de sd kaart zit in de bel (niet echt veilig). Bovendien heb je dan een 30VA transformator nodig en die kan ik niet zo snel vinden. Ik wil verder geen extra maandelijkse kosten, dus de RING valt sowieso af.
De (voor mij) ideale video deurbel is er helaas (nog) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 16:42
Lassy schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 08:37:
(...)
(...)
Ik weet niet anders dan dat de bedrading naar de beldrukker permanent stroom levert. Veel van die standaard drukkers hebben er zo'n lampje achter zitten, zodat je de deurbel ziet zitten in het donker. Dat heeft weinig zin als er niet permanent spanning op staat. ;)
Dit geldt in elk geval mijn ouderlijk huis (deurbel uit 1979) en mijn huidige woning (2004), maar ik moet zeggen dat ik niet in elke straat loop te kijken of de deurbelknopjes een lampje hebben... En misschien zijn er installateurs die zich er makkelijker (goedkoper) vanaf maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Dalton
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-05 00:13
Zelf heb ik de Eufy Video Doorbell Dual 2 Pro met HomeBase 2 aangeschaft bij @CoolblueBV en precies zoals TS @blitzah aangeeft dezelfde problemen. Van alles geprobeerd en geen passende oplossing hiervoor gevonden.

Vaak is de bezorger al weg alvorens ik überhaupt kan praten. Reden van aanschaf, was omdat deze juiste lokaal kon opslaan. Ook dit geeft vaak foutmeldingen zoals hierboven genoemd en is de homebase onbereikbaar. Sinds kort heb ik ook de melding dat de homebase offline en er een hele dag niets is opgenomen. Tips heb ik dan ook helaas niet.

Hoop dat er iemand komt met de verlossende oplossing, want hoe het er nu naar uitziet gaat deze regelrecht op de brandstapel. Zonde van het geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjanE007
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15:48
Ook hier heb ik problemen. De deurbel gaat bijna niet af als het vriest. Verder gaat de deurbel zelf soms wel en soms niet af (dus het geluid bij de deurbel bij fysiek aanbellen). Werkt het bij jullie wel goed wanneer het vriest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

ArjanE007 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 18:08:
Ook hier heb ik problemen. De deurbel gaat bijna niet af als het vriest. Verder gaat de deurbel zelf soms wel en soms niet af (dus het geluid bij de deurbel bij fysiek aanbellen). Werkt het bij jullie wel goed wanneer het vriest?
Bij mij werkt hij momenteel nog zonder problemen, alleen krijg ik op mijn Samsung S22 Ultra soms de melding gewoon niet binnen, dus iemand belt en binnen gaat de home base ook af, maar de telefoon geeft geen melding, doet hij niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Dalton
Linksquest schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 18:19:
[...]

Bij mij werkt hij momenteel nog zonder problemen, alleen krijg ik op mijn Samsung S22 Ultra soms de melding gewoon niet binnen, dus iemand belt en binnen gaat de home base ook af, maar de telefoon geeft geen melding, doet hij niet altijd.
@Linksquest waar heb jij je homebase staan als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

@The.Dalton In de woonkamer heb ik hem staan, dat is ongeveer 8 meter van de deurbel zelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Dalton
Linksquest schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:16:
@The.Dalton In de woonkamer heb ik hem staan, dat is ongeveer 8 meter van de deurbel zelf af.
Vreemd, bij mij zit deze in de meterkast naast de Router 2 meter van de camera verwijderd en als nog heb ik een vertraging. Mocht ik wat meer te weten komen zal ik dat hier plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Top, ik zal het zelfde doen 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
Vreemd, ik heb al sinds introductie van Gen 1 de Eufy met homebase, en eigenlijk nooit de problemen gehad die ik hier lees. Heb de batterij versie (kunststof, geen manier om te bedraden), en na wat tweaken van de range is de batterijduur gewoon een maand of 2-3. Live meekijken werkt goed, notificaties ook.
Ben na de privacy rel en hun respons geen fan meer, maar hij gaat zeker niet weg tot deze kapot is.

Misschien zijn de nieuwere versies er niet beter op geworden?

• Dirkbd94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-05 15:37
Ik heb zowel 2k deurbel (batterij) als Eufy pro camera. Ik heb vooral probleem met dual sim (Android toestel).
Wanneer beide simkaarten actief zijn, dan blijft de app maar laden en uiteindelijk een foutmelding.
Wanneer ik een sim uitzet, dan werkt het perfect.

Volgens support ligt het aan de provider, maar dat is bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Gisteren kreeg ik weer niks binnen, gewoon thuis op de Wifi, zou het misschien aan het toestel liggen? Ik heb een Samsung S22 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Linksquest schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 06:51:
Gisteren kreeg ik weer niks binnen, gewoon thuis op de Wifi, zou het misschien aan het toestel liggen? Ik heb een Samsung S22 Ultra
Ik zou dat gewoon even testen bij iemand anders in het gezin, er zit een instelling om te delen in de app (zelf nog niet getest omdat mijn vrouw geen interesse heeft in de bel :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb ik al sinds dat we hem hebben gedaan, bij de iphone van de vrouw, maar als het gebeurt en me opvalt, dan is zij er nooit, dus kan niet nagaan of ze hem alsnog met flinke vertraging binnen krijgt. Als ik het test als ze thuis is, dan werkt het wel.

Is net als de tandarts, op moment dat je daar bent dan is de kiespijn weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Komt het bij jou wel met een vertraging binnen dan?

Wat mij opvalt is dat de AI mijn vrouw niet altijd herkent als mens. Ik vraag me af of dat is omdat ze Aziatisch is, of dat het komt doordat ze een lange blinkende gouden jas aan heeft (blinkt misschien te hard voor een mens dat de AI denkt dat het iets van metaal is, oh daar komt een robot binnen ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Marzman schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:35:
Komt het bij jou wel met een vertraging binnen dan?
Ja soms pas na 5 minuten :P

• polhoffman
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 03-11-2024
Voor degenen die moeite hebben met het bedraad aansluiten van de deurbel:
Als je oorspronkelijk een mechanische bel had dan loopt de stroom via de bel naar de knop.
Dit betekent dat je op de 2 draden die op de knop uitkomen inderdaad geen transformatorspanning hebt.
Dit kan je oplossen door de mechanische bel kort te sluiten. Als het goed is, is er ook een kortsluitkabeltje meegeleverd. LET OP: kortsluiten is de allerlaatste stap!. Probeer in ieder geval de transformator uit te schakelen. Ook als dit niet lukt dan eerst de oude belknop vervangen door de Eufy deurbel. Omdat de mechanische bel er nog tussen zit, is het niet erg als de draadjes elkaar per ongeluk raken. Dan gaat de bel gewoon. Pas als de Eufy aangesloten en geplaatst is, dan kan je de mechanische bel kortsluiten met het snoertje. Schakel zo nodig de transformator weer in.
P.S.: Ik baal ook van de trage reactie op de mobiele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eboellie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:57
polhoffman schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:04:
Voor degenen die moeite hebben met het bedraad aansluiten van de deurbel:
Als je oorspronkelijk een mechanische bel had dan loopt de stroom via de bel naar de knop.
Dit betekent dat je op de 2 draden die op de knop uitkomen inderdaad geen transformatorspanning hebt.
Dit kan je oplossen door de mechanische bel kort te sluiten. Als het goed is, is er ook een kortsluitkabeltje meegeleverd. LET OP: kortsluiten is de allerlaatste stap!. Probeer in ieder geval de transformator uit te schakelen. Ook als dit niet lukt dan eerst de oude belknop vervangen door de Eufy deurbel. Omdat de mechanische bel er nog tussen zit, is het niet erg als de draadjes elkaar per ongeluk raken. Dan gaat de bel gewoon. Pas als de Eufy aangesloten en geplaatst is, dan kan je de mechanische bel kortsluiten met het snoertje. Schakel zo nodig de transformator weer in.
P.S.: Ik baal ook van de trage reactie op de mobiele telefoon.
Ik snap hier niks van wat je zegt:
- ze geven toch aan dat het op een bestaande bel en transformator (ik heb ABB 8v 50/60Hz) past?
- de transformator zit toch tussen de bel en de knop in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xah5kiDe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 08:14

xah5kiDe

Usernaam=wachtwoord

Alleen als je een mechanische bel hebt kun je hem gewoon laten zitten en ook laten klinken. Heb je een elektronische deurbel (die middels een luidspreker een beltoon genereert) dan bestaat de kans dat de Eufy geen stroom krijgt en dus ook niet goed laadt. Je merkt het vanzelf.

Theo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat dit in de wifi van de bel zit. Ik heb het ook wel eens. Niet zo erg, als iemand aanbelt gaat hij meteen en het is mijn derde wifideurbel en van die drie is het toch wel de snelste en ook degene die het al het langste doet zonder stuk te gaan.

Ik ga toch niet iedere keer op de video kijken als iemand aanbelt (dat was oorspronkelijk wel het idee omdat de bel op onze tuinpoort zit en tijdens thuiswerken kan ik dan zien of het de moeite waard is mijn werk te onderbreken (iedereen komt daar ipv aan de voordeur). Maar het gaat sneller even naar een andere kamer te lopen en uit het raam te kijken ;) Wel een keer een kindje aan de deur gehad die een heel gesprek met mijn bel had dat ik achteraf pas zag 'ja, ik weet dat je me kunt zien hoor....'. De moeder stond verbaasd achter haar en ze legde uit aan haar moeder dat het een videodeurbel was. Ik denk dat ze voor een goed doel langs kwamen maar ik was echt niet thuis en kijk ook nooit dan wie er belt, alleen achteraf wel eens :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-05 13:53
Hier een T8213G11 met HB3. Paar maanden in gebruik. De eerste week weet ik nog, toen kwam de melding binnen 2-4 sec wel binnen op de gsm, S24. Prima op zich.

Nu, het duurt soms 15-25sec voor de melding van de deurbel op de gsm komt. Dan is het busje van PostNL al de provincie uit...

Coolblue verwijst naar een site met voor de hand liggende tips, allemaal al gedaan. Eufy op whatsapp zegt de performance mode aan te zetten van de HB en de app cache eens leeg te maken, had ik ook allang eens gedaan, helpt niks.

Geen oplossing tot nu. Nog iemand any idea? Coolblue zegt anmders maar reparatie ;(
En dan 3 weken geen deurbel, of hoe-gaan-we-dit-nou-weer-doen :+

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

@PCJR Ik denk niet dat Eufy of Coolblue het je gaan vertellen, maar ik denk dat je je verwachtingen moet bijstellen. De bel werkt met wifi op batterijen en het duurt gewoon even de verbinding op te bouwen. Soms het het sneller, soms is het langzamer, maar mijn vorige bellen waren nog een stuk langzamer.

Je kan het allemaal wel anders in gaan stellen, maar dan zul je hem weer continu op moeten laden.

Ik heb de gewone 2K.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-05 13:53
Marzman schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:35:
@PCJR Ik denk niet dat Eufy of Coolblue het je gaan vertellen, maar ik denk dat je je verwachtingen moet bijstellen. De bel werkt met wifi op batterijen en het duurt gewoon even de verbinding op te bouwen. Soms het het sneller, soms is het langzamer, maar mijn vorige bellen waren nog een stuk langzamer.

Je kan het allemaal wel anders in gaan stellen, maar dan zul je hem weer continu op moeten laden.

Ik heb de gewone 2K.
Ik heb de bel met voedings draad dus opladen doe ik nooit. Het ding heeft wel een accu zo ver ik kan zien aan het icoontje in de app. Verder zegt eufy dat de HB en de bel een eien directe verbinding hebben. De HB gaat dan via je eigen huis wifi de melding uitsturen naar je gsm.

Ik ga de HB eens onder de deurbel ophangen op een beugel ofzo. Mss doet dat wat :+ De HB heb ik met utp trouwens in de router.

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blitzah
PCJR schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:39:
[...]

Ik heb de bel met voedings draad dus opladen doe ik nooit. Het ding heeft wel een accu zo ver ik kan zien aan het icoontje in de app. Verder zegt eufy dat de HB en de bel een eien directe verbinding hebben. De HB gaat dan via je eigen huis wifi de melding uitsturen naar je gsm.

Ik ga de HB eens onder de deurbel ophangen op een beugel ofzo. Mss doet dat wat :+ De HB heb ik met utp trouwens in de router.
Als de deurbel een accu heeft laat je die dus constant op. Dus opladen doe je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs23
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-05 16:36
Mogelijke oplossing voor het traag overgaan van deurbel op Samsung telefoon is het ledigend van cache.
Ga bij Samsung naar Instellingen>Opslag> Cache en ledig deze.
Bij mij heeft het geholpen. Succes!!
Pagina: 1