Vraag

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik zoek een?
tv 55/65 led tv heel misschien oled, (zie onder) voor xbox en optimaal streaming kijk ervaring

Wat is je budget?
1300?

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
dolby vision is een must waardoor samsung afvalt, 4k 120hz, VRR ook ga ik het gebruiken voor Amazon hbo netflix Disney
Wat heb je zelf al gevonden?
uitvoering: Philips 55PUS8857/12 Zilver
uitvoering: LG 55QNED866QA Zwart
uitvoering: TCL 55C831
uitvoering: Philips 55PUS8887/12 Zwart
Vergelijking https://tweakers.net/pric...;1803988;1878488;1860364/

oled lg c2 is ook mogelijk als jullie met een winkel komen die burn in garantie heeft. 3/5 jaar

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn die bovenstaande tv's goed voor mij en hebben ze alle eigenschappen voor gaming etc..

[Voor 3% gewijzigd door New Yorker op 04-12-2022 23:03]

Weg

Alle reacties

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:20
Tja, dat zijn drie heel verschillende televisies: Een IPS met miniled, een VA met miniled en een basis-LCD met randverlichting. Waar wil je op selecteren?

Als beeldkwaliteit het criterium is, dan de C2 nemen en zijn we uitgesproken. Maar kennelijk ben jij iemand die rillend van angst onder zijn kussen loopt te bibberen over inbranden. Ga je naar LCD, dan moet je over IPS versus VA gaan nadenken en of je je een miniled, gewone FALD kunt veroorloven, of dat je voor goedkoop gaat en een basis-LCD neemt.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik had die basis lcd gepakt omdat het op papier alles had, dus dat valt af.
Tuurlijk weet ik dat oled superieur is maar dan wil ik echt een garantie erbij hebben zodat ik lekker kan slapen zonder zorgen.

Weg

• D vd V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Dit topic is wel heel erg kort door de bocht. Dus wij moeten de specs van de verschillende tv’s controleren of ze aan jouw wensen voldoen? En bij jou aangeven hoe de verschillende verkopers met burn-in garantie omgaan? Dat kun je toch allemaal prima zelf opzoeken. Niet topic-waardig dus bij deze gesloten.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee