Ik zoek een?
Er is mij verteld dat een goede aanvulling op mijn nog aan te schaffen 2.0 pc speakers een verterker is
Als 2.0 pc speakers wil ik deze kopen:
uitvoering: Edifier R1700BT (Bruin)
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
ben dus op zoek naar een versterker die mooi aansluit bij bovenste speakerset
Wat is je budget?
+/- 75-100 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
op mijn pc met mijn nieuwe speakerset een redelijk goed geluid hebben zonder gebruik te maken van een subwoofer en lekker "gewoon2.0"
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Moet een beetje geluid kunnen produceren voor een leuke game en af en toe een videootje , het hoeft allemaal niet dolby of atmos of wat dan ook dat speel ik op mijn andere set bij mijn tv
Wat heb je zelf al gevonden?
Niet veel heb wat op verschillende online winkels gezien maar er is veel prijsverschil op amazon zag ik dit soort:
https://www.amazon.nl/Fos...er&qid=1670173262&sr=8-28
Welke vragen heb je hier nog over?
op mijn pc heb ik spdif , en anologe aansluit mogelijkheden ( en hdm en usb etc)
wat is een beetje een goede versterker voor mij denken jullie?
Er is mij verteld dat een goede aanvulling op mijn nog aan te schaffen 2.0 pc speakers een verterker is
Als 2.0 pc speakers wil ik deze kopen:
uitvoering: Edifier R1700BT (Bruin)
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
ben dus op zoek naar een versterker die mooi aansluit bij bovenste speakerset
Wat is je budget?
+/- 75-100 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
op mijn pc met mijn nieuwe speakerset een redelijk goed geluid hebben zonder gebruik te maken van een subwoofer en lekker "gewoon2.0"
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Moet een beetje geluid kunnen produceren voor een leuke game en af en toe een videootje , het hoeft allemaal niet dolby of atmos of wat dan ook dat speel ik op mijn andere set bij mijn tv
Wat heb je zelf al gevonden?
Niet veel heb wat op verschillende online winkels gezien maar er is veel prijsverschil op amazon zag ik dit soort:
https://www.amazon.nl/Fos...er&qid=1670173262&sr=8-28
Welke vragen heb je hier nog over?
op mijn pc heb ik spdif , en anologe aansluit mogelijkheden ( en hdm en usb etc)
wat is een beetje een goede versterker voor mij denken jullie?