Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperToine123
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 27-04 21:27
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek voor mijn moeder een vervangende telefoon, zij wil het liefst een Samsung.

Wat is je budget?
Budget is variabel met een maximum rond de €600

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hiervoor had ze een Galaxy S9, deze heeft het recent begeven. Ze gebruikt de telefoon eigenlijk enkel voor wat simpele apps, whattsapp, bellen en FaceBook. Het hoeft zeker geen onwijs sterke telefoon te zijn maar lekker snel is wel fijn. Ook is een goede camera een mooie bonus maar niet een must-have.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had zelf de volgende Samsung's op een rijtje gezet:
- Galaxy S21
- Galaxy S20
- Galaxy A41

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vraag me af wat jullie aanraden voor een relatief simpele user die niet al te veel vraagt met wel graag een Samsung heeft. Bij voorkeur heeft ze iets wat niet te groot is, ik heb haar wat formaten voorgeschoteld en groter dan 6,2-6,3 inch vind ze te groot. Wat zouden jullie aanraden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-06 11:18
Ik zou niet te oud gaan ivm software updates. De S21 krijgt nog zeker 3 jaar updates. De S20 en A41 nog maar een.
Dus ik zou voor de S21 gaan.
Je kunt ook met Samsung chatten, misschien is er een leuke aanbieding nog en zit een S22 er nog in....