[niet echt een bug] Melding ad blocker "onterecht"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik krijg een vriendelijk berichtje van @crisp of ik mijn adblocker uit wil zetten. Die staat natuurlijk al jaren uit voor tweakers. Ik denk dat ik ook wel weet hoe dit komt, ik zit in een land dat internet reguleert. Dus ook helemaal niet belangrijk maar wil toch laten weten dat ik jullie zeker wel steun :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TduPk_pQ55sYya8j4KBbD3-6B50=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LteIt8Uq5gG7NA0arRcqIv00.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

Ja inderdaad, proxy filtering zal dit waarschijnlijk ook kunnen triggeren. Helaas niet iets dat wij eenvoudig kunnen herkennen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mean62
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-09 11:37
[Roland] schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:25:
Ik krijg een vriendelijk berichtje van @crisp of ik mijn adblocker uit wil zetten. Die staat natuurlijk al jaren uit voor tweakers. Ik denk dat ik ook wel weet hoe dit komt, ik zit in een land dat internet reguleert. Dus ook helemaal niet belangrijk maar wil toch laten weten dat ik jullie zeker wel steun :-)

[Afbeelding]
ik kan nu niets meer lezen terwijl ik geen adblocker heb. zowel safari als brave geven die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

Brave heeft natuurlijk een built-in adblocker. We hebben hier tegenwoordig overigens een centraal topic voor, waar misschien ook wat pointers in staan: Eerste hulp bij adblock-check-problemen :)

Edit: oh ja, een grote firewall was hier de issue. Daar hebben we niet direct een oplossing voor helaas... (behalve dan zaken als een abo nemen, of rigoreus met NoScript alle javascript uitschakelen).

[ Voor 32% gewijzigd door crisp op 19-01-2023 23:00 ]

Intentionally left blank