Hoi, fijn dat dit gevraagd kan worden. Vanwege iets kan ik dit niet zo goed meer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Windows 11 met office gebruiken. Surfen. Met glasvezelsnelheid kunnen downloaden en dit ook kunnen verwerken.
Op dit moment niet gamen, eventueel later. Dus als de moederbordbord een redelijke grafischekaart heeft hou ik het daarbij.
Uiteindelijk wil ik weer kunnen gamen. Denk dan aan rocket league, age of empires 3, battlefield 3.
Er zijn 3 hdd's, die blijven los van elkaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500/600 euro. Het gaat nu puur om de kast met inhoud.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Indien nodig de lan-kaart die 100mb (pci) aan kan.
1 ssd.
2 hdd 7200 rpm sata 3.
Toetsenbord en muis.
Monitor 2560x1440 (Quad HD), 144 hz (dvi-d, hdmi).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Midi tower.
Moederbord (ATX/ normale grootte).
CPU.
Koeler? En de juiste koelpasta.
Geheugen (2x ddr4, 16 gig).
Voeding.
Wat krijg je tegenwoordig in de moederborddoos nog bijgeleverd? Kabels en schroefjes heb ik nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Midi tower.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Alle onderdelen windows 11 geschikt zijn. Lijkt mij dat dat bij de voeding niet hoeft.
- Computerkast: zou fijn zijn als de voedingsknop en de usb 3xx aan de voorkant zit. Hoef geen glasplaat of verlichting. 120 mm koeler bij de hdd's voorkant.
- Normale voeding voor eventueel later een normale videokaart.
- Dat de onderdelen op elkaar zijn afgestemd. Bijvoorbeeld: Moederbord kan de kastkoelers zachter laten draaien of uitzetten dan moet de kast dat ook kunnen.
Ga je overklokken?
Nee.
Alvast bedankt!
Ben bnieuwd =)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Windows 11 met office gebruiken. Surfen. Met glasvezelsnelheid kunnen downloaden en dit ook kunnen verwerken.
Op dit moment niet gamen, eventueel later. Dus als de moederbordbord een redelijke grafischekaart heeft hou ik het daarbij.
Uiteindelijk wil ik weer kunnen gamen. Denk dan aan rocket league, age of empires 3, battlefield 3.
Er zijn 3 hdd's, die blijven los van elkaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500/600 euro. Het gaat nu puur om de kast met inhoud.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Indien nodig de lan-kaart die 100mb (pci) aan kan.
1 ssd.
2 hdd 7200 rpm sata 3.
Toetsenbord en muis.
Monitor 2560x1440 (Quad HD), 144 hz (dvi-d, hdmi).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Midi tower.
Moederbord (ATX/ normale grootte).
CPU.
Koeler? En de juiste koelpasta.
Geheugen (2x ddr4, 16 gig).
Voeding.
Wat krijg je tegenwoordig in de moederborddoos nog bijgeleverd? Kabels en schroefjes heb ik nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Midi tower.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Alle onderdelen windows 11 geschikt zijn. Lijkt mij dat dat bij de voeding niet hoeft.
- Computerkast: zou fijn zijn als de voedingsknop en de usb 3xx aan de voorkant zit. Hoef geen glasplaat of verlichting. 120 mm koeler bij de hdd's voorkant.
- Normale voeding voor eventueel later een normale videokaart.
- Dat de onderdelen op elkaar zijn afgestemd. Bijvoorbeeld: Moederbord kan de kastkoelers zachter laten draaien of uitzetten dan moet de kast dat ook kunnen.
Ga je overklokken?
Nee.
Alvast bedankt!
Ben bnieuwd =)
[ Voor 6% gewijzigd door Vliegendescheet op 04-12-2022 19:03 ]