Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Ik heb gisteren mijn nieuwe Philips 55OLED907 Android TV ontvangen en loop vandaag na het installeren tegen het vervelende probleem aan dat ik geen apps kan downloaden of updaten op het apparaat, deze blijven continu op 'pending' staan.

Ik heb al een fatsoenlijke verbinding (kan ook gewoon video streamen) en voldoende ruimte op het apparaat, ook heb ik de cache geleegd, mijn google-account verwijderd en opnieuw toegevoegd en de TV nogmaals helemaal hergeïnstalleerd (ondanks dat het een nieuwe installatie was maar dit was het laatste redmiddels wat ik via Google kon vinden) maar het probleem blijft, heeft iemand nog iets wat ik eraan kan doen of heb ik een defecte TV gekregen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:31
is de firmware van je tv up to date?

het probleem heeft wss ook niets met je tv te maken maar met je verzoek dat gewoon in de wacht wordt gezet door de playstore

Ik heb er op mijn carsystem ook vaak last van maar na een 30-60 minuten kom je er meestal wel doorheen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:26

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLynx
Het probleem bleek uiteindelijk erin te liggen dat er iets met de verbinding was, na het resetten van de router was het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter1982
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 20:05
Inmiddels al aan kunnen melden bij Google?
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Krijg de melding dat er iets mis is gegaan bij het aanmelden op mijn Google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Aanmelden was nooit een probleem bij mij, en zoals ik hierboven vermeld heb was het probleem opgelost na het resetten van mijn router.
Pagina: 1