Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 21:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik speel al jaren Dayz, van de Arma2 mod, tot Arma3 Epoch/Exile tot nu al jaren de Dayz:SA. Ik ben groot fan van games waarin je moet looten om aan je gear te geraken. Maar ik begin nu de uitdaging te verliezen, en ben opzoek naar een game die echt de focus legt op survival. Een game waarin je je eten moet verbouwen of op jagen, waarin je geen gigantische bases moet bouwen, maar gewoon een bestaand gebouw overnemen en versterken. Game waarin de nadruk op craften van je wapens ligt, inplaats van alles vinden.

Naast Dayz heb ik al Rust, SCUM, Ark, Hunter geprobeerd, maar meestal ligt de nadruk toch meer op PVP, iets wat ik niet zoek.

Coop/multiplayer is een must, iemand tips?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Misschien heeeeelemaal niet wat je zoekt maar ik moet gek genoeg toch aan Minecraft denken, eventueel op een mulitiplayer server. De grafische stijl zal je denk niet direct bevallen maar het survival element en van scratch af aan iets opbouwen en nagenoeg ongelimiteerd door kunnen gaan in het ontwikkelen van farms e.d. zal je misschien wel aanspreken. Er zijn best veel 18+ servers waardoor kinderen geweerd worden en je daar dus geen 'last' van heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 25-09 19:14
Valheim? Moet je wel je eigen basis bouwen maar die hoeft op zich niet gigantisch te zijn. Wapens, en voedsel moet je craften. Groente kan je verbouwen, sommige dieren kan je temmen en fokken, andere dieren moet je op jagen. Kan multiplayer tot 10 mensen tegelijk. Het is nog early access, nieuwe patch is nu in publieke test fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

Project Zomboid misschien?

Overleven tijdens een zombie apocalypse. Het is wel vanuit een isometrisch standpunt, kwestie van smaak wellicht. Je moet wel echt looten/craften/vissen/bouwen/farmen/vechten voor je zowiezo doodgaat.

Ik dacht dat het nu ook in multiplayer kon, maar je hebt de keuze

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:14
Green Hell wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
7 Days to die ??

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

Valheim, 7 Days to die, Empyrion

Allemaal de moeite waard!

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-09 14:49
Dan zou ik ook 7 Days To Die aanraden! Spel heeft volgens mij wel het record te pakken van langste Early Access maar ondanks dat is het zeer vermakelijk, alleen of met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
The Forest zou je ook kunnen proberen, ook al is dit meer richting de horror.
Pagina: 1