OpenRA (RedAlert, C&C, Dune) wil niet starten op laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:37
Ik heb via het software centre OpenRA 'succesvol' geΓ―nstalleerd, alhoewel er na installatie alleen een verwijderoptie is.

Als ik het programma via het startmenu probeer te starten gebeurt er helemaal niks.

Ik heb een Lenovo laptop. Wellicht dat mijn specificaties niet aansluiten bij de minimale systeemvereisten?

Edit: OPGELOST! Ik moest de .Appimage die ik op de site had gedownload uitvoerbaar maken. Excuus.

[ Voor 10% gewijzigd door StopEcocide op 04-12-2022 15:00 ]

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice πŸ’šπŸŒπŸ’š

Beste antwoord (via Cyphax op 04-12-2022 22:42)

• StopEcocide
Ik had de openingspost direct na het vinden van de oplossing al aangepast ;)
OPGELOST! Ik moest de .Appimage die ik op de site had gedownload uitvoerbaar maken.

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice πŸ’šπŸŒπŸ’š

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

Cyphax

Moderator LNX
Kun je iets meer informatie geven over je os? Die laptop kan dat wel aan maar wellicht mis je een package of een stukje configuratie. Probeer om het via de terminal te starten; meestal krijg je dan wel wat aan foutmeldingen waaraan te ontlenen valt wat er mis gaat. Er is nu te weinig informatie om je gericht te helpen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
Cyphax schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:59:
Kun je iets meer informatie geven over je os? Die laptop kan dat wel aan maar wellicht mis je een package of een stukje configuratie. Probeer om het via de terminal te starten; meestal krijg je dan wel wat aan foutmeldingen waaraan te ontlenen valt wat er mis gaat. Er is nu te weinig informatie om je gericht te helpen.
Cyphax bedankt voor je behulpzaamheid. Ik heb het uiteindelijk zelf weten op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

Cyphax

Moderator LNX
StopEcocide schreef op zondag 4 december 2022 @ 15:02:
[...]

Cyphax bedankt voor je behulpzaamheid. Ik heb het uiteindelijk zelf weten op te lossen.
Mooi zo! Zou je ons dan misschien nog willen laten weten wat het probleem en de oplossing uiteindelijk was? :)
(Dat kan handig zijn voor mensen die op zoek gaan naar een oplossing voor hetzelfde probleem en dan bij dit topic uitkomen)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
Ik had de openingspost direct na het vinden van de oplossing al aangepast ;)
OPGELOST! Ik moest de .Appimage die ik op de site had gedownload uitvoerbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 09:17

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

we gaan 21 Dec een (virtual) openRA match doen (amateur level), heb je zin om mee te doen? DM
Pagina: 1