Vraag over Kickspace 800

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernhard1990
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12-2022
Dag allemaal,

Afgelopen zomer heb ik een nieuw huis gekocht. In de keuken zit een Kickspace 800 plintenradiator. Nu wil ik met deze temperaturen mijn huis wat meer verwarmen. Ik heb uitgezocht hoe deze werkt. Winterstand staat aan en ik hoor dat hij af en toe aanslaat. Echter hoor ik hem dan 10 seconden verwarmen waarna hij weer afslaat. Ik heb hem uit elkaar gehaald en al het stof verwijderd. Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen?

Groet,

Bernhard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RFfSSfX3HtrXz9I0N1H3QgMF-Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gNPmqmDQ8YCUclRaXFeiXzO7.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-05 13:19
Hij reageert op warm water in de leiding en slaat af als deze onder drempelwaarde komt. Ik heb zelf ketel geloof op 50 graden staan (moet boven geloof 45 graden staan) en hij staat langer aan dan mijn cv pomp draait. Bij standaard levering zitten slangen met kogel kleppen, staan deze open zodat hij voldoende water doorstroming heeft? Is systeem ontlucht?

[ Voor 11% gewijzigd door ocrammarco op 04-12-2022 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-05 13:19
@Bernhard1990 Nog updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jailhouse
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 21:41
Heb je een handleiding gegoogled? daarin staat de benodigde min. temp. En als ie afslaat gelijk even op de ketel kijken welke temperatuur het water is...