Toon posts:

Synchroniseren wallet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• noppus
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-03 15:10
Mijn vraag
Mijn vrouw heeft een nieuwe Iphone, kwam van een 6S die door gebrek aan geheugen onbruikbaar werd.
Alles is automatisch netjes overgezet behalve haar wallet.

Vreemd genoeg wel een oude, al lang verlopen toegangskaart, maar niet de toegangskaarten voor nog komende evenementen en ook niet de bankpas.

Vraag is dus: hoe krijg ik de tickets in de wallet op de nieuwe telefoon? (Door synchronisatie, de mails van de aankoop zijn onvindbaar.)

Relevante software en hardware die ik gebruik
IOS 16.1.1 (en op de 6S 15.1)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op beide iphones de synchronisatie van de wallet uit en weer aan gezet.

Beste antwoord (via noppus op 04-12-2022 13:57)

• daanwth
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Misschien, mocht het synchroniseren echt niet lukken, een ideetje om die toegangskaarten te screenshotten en te AirDroppen naar haar nieuwe phone?

iPhone 14 Pro Deep Purple // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

Alle reacties

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Gooi alle foto’s er eens even af, dan heb je wat meer ademruimte. Normaliter loopt dit via de iCloud

• noppus
BCC schreef op zondag 4 december 2022 @ 11:40:
Gooi alle foto’s er eens even af, dan heb je wat meer ademruimte. Normaliter loopt dit via de iCloud
Zijn er al af. Die 6S zat totaal vol met IOS en "systeemgegevens".

Wekelijks moest er opgeruimd worden om niet totaal vol te zitten. Ondanks bijgekochte iCloud opslag voor de foto's.

Dus elke keer foto's er af, en apps die ze eigenlijk niet wilde missen.

Ik heb er nu nog meer afgegooid, omdat hij niet meer in gebruik is. 1,1GB ruimte zou er moeten zijn.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• daanwth
  • Nu online
Misschien, mocht het synchroniseren echt niet lukken, een ideetje om die toegangskaarten te screenshotten en te AirDroppen naar haar nieuwe phone?

iPhone 14 Pro Deep Purple // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Open de Wallet App

Tik op +

Kies “voeg vorige kaart toe” Het kan even duren voordat de kaarten verschijnen.

Kies de gewensten kaarten en voeg toe.

Suc6

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:55
Wat voor methode heb je gebruikt om de data e.d. over te zetten op de nieuwe iPhone?

• noppus
Haga schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:40:
Open de Wallet App

Tik op +

Kies “voeg vorige kaart toe” Het kan even duren voordat de kaarten verschijnen.

Kies de gewensten kaarten en voeg toe.

Suc6
Ik kan alleen kiezen uit Betaalkaart of creditcard en Openbaarvervoerkaart.
Voeg vorige kaart toe is geen optie.

Het stomme is dat er wel een kaart uit 2017 is gesynchroniseerd.
Archer_VC10 schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:40:
Wat voor methode heb je gebruikt om de data e.d. over te zetten op de nieuwe iPhone?
"hou de telefoons bij elkaar in de buurt en zet alles over" (Of zoiets) In elk geval is er een heleboel wel netjes over gegaan.
daanwth schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:21:
De tickets kon ik airdroppen, en kwamen zo in de nieuwe wallet. Bankpas moet ze zelf maar regelen, dat gaat niet. Thanks.

[Voor 19% gewijzigd door noppus op 04-12-2022 13:57]

• daanwth
  • Nu online
[...]
De tickets kon ik airdroppen, en kwamen zo in de nieuwe wallet. Bankpas moet ze zelf maar regelen, dat gaat niet. Thanks.
Top! Als we toch geen AirDrop hadden ;)

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:55
Ik weet even niet meer hoe het bij mijn telefoon ging, maar volgens mij krijg je vanzelf een vraag om een pas toe te voegen aan Wallet. Dus die moet ze gewoon weer even toevoegen, dan is daarmee het klusje weer rond. Waarschijnlijk ging het mis om dat je 6S nog op een oudere versie stond, mijn Wallet zaken kwamen op dezelfde manier wel allemaal op mijn nieuwe telefoon terecht.

• Vaal
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:38

Vaal

𝖁𝖆𝖓 𝕭𝖎𝖓𝖘𝖇𝖊𝖗𝖌𝖊𝖓, 𝖑𝖚𝖑!

Bankpassen moet je bij een nieuwe iPhone altijd opnieuw toevoegen. Anders zou je bij het buitmaken van iCloud gegevens op elke willekeurige iPhone een bankpas van een slachtoffer kunnen flashen.

𝕾𝖏𝖔𝖓𝖓𝖎𝖊, 𝖟𝖊 𝖑𝖊𝖌 𝖔𝖕 𝖏𝖊 𝖜𝖆𝖌𝖊𝖓!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee