Mozilla adresboek verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diamant56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-12-2022
Mijn vraag
...Hallo, op mijn windows 10 pc is mijn Mozilla mail, adresboek, voor de 2e keer verdwenen.
Ik zou het liefst een ander mailprogramma gebruiken, omdat ik veel op mijn pc werk en 4 mailadressen
bij moet houden, was Mozilla bruikbaar voor me. Ik heb mijn pc opnieuw geinstall. dus het oude adresboek
is echt weg, ik moet al een nieuwe aanmaken, dat is veel werk, maar zal uiteindelijk lukken.

Vraag:Waarom verdwijnt het adresboek en hoe bescherm ik het??
Kan ik niet beter gaan werken met bijv. Gmail online?

Relevante software en hardware die ik gebruik: Windows 10
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@diamant56 ik zet je topic even op de juiste plek :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is me niet duidelijk wat je bedoelt met verdwijnen. 'Zomaar'? Of omdat je de PC hebt leeggegooid? In dat laatste geval zou ik denken dat het weg is omdat je het niet zelf hebt over gezet.

Heb je de oude data nog in een backup? Zo ja kan je misschien alsnog over zetten vanuit de backup: https://support.mozilla.o...euwe-computer-verplaatsen

Zo niet, stel ajb vanaf nu een backup in, zodat het je niet vaker gaat gebeuren. Ga er niet van uit dat data ergens op een server veilig is, maak altijd ook zelf backups.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)