Laberprinter met app

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 21:25
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een degelijke labelprinter die te bedienen is middels een app. Het gaat om simpele 1 regel labels voor op dozen/boxen.

Budget is max €50,-

Relevante software en hardware die ik gebruik
IOS (Iphone)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nou heb ik zelf wel wat gevonden maar ben totaal niet thuis in dit product en lees wisselende verhalen. Dus wellicht hebben jullie ervaringen?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 19:47

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Ik vraag mij af of je voor dozen dat soort eenregelprintertjes wilt hebben of een printer die ook grotere labels kan afdrukken. Kijk in ieder geval goed wat de etiketten kosten. Wat betreft de grotere labels: De klassieker was altijd de Dymo 450, maar die is nu opgevolgd door de 550 die DRM op labels gebruikt zodat je je blauw aan labels betaalt. De 450 Duo en 450 Twin Turbo zitten evenwel nog in het assortiment en lusten gewoon huismerklabels, dus dat zijn dan de printers die je wilt hebben. Wat betreft apps, ze identificeren zich naar het besturingssysteem als een normale printer, dus je kunt zelf een mobiele app uitzoeken die labels kan printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
dmantione schreef op zondag 4 december 2022 @ 10:08:
Ik vraag mij af of je voor dozen dat soort eenregelprintertjes wilt hebben of een printer die ook grotere labels kan afdrukken. Kijk in ieder geval goed wat de etiketten kosten. Wat betreft de grotere labels: De klassieker was altijd de Dymo 450, maar die is nu opgevolgd door de 550 die DRM op labels gebruikt zodat je je blauw aan labels betaalt. De 450 Duo en 450 Twin Turbo zitten evenwel nog in het assortiment en lusten gewoon huismerklabels, dus dat zijn dan de printers die je wilt hebben. Wat betreft apps, ze identificeren zich naar het besturingssysteem als een normale printer, dus je kunt zelf een mobiele app uitzoeken die labels kan printen.
Thanks! We hebben zelf geen computer. Wel een werklaptop maar die willen we vermijden. Ipad en iphone compatible is dus wel een must.

Verder wel goed wat je zegt, maar een een-regel is wel nog een must…. Maar wellicht dat zo’n dymo wel ook beide zou kunnen. Ik ga er eens gericht op zoeken.

In de tussentijd zijn alle tips en ervaringen nog welkom!

Edit: de 1regel is een nadrukkelijke wens van mijn vrouw en het is een kerstcadeautje voor haar :-)

[ Voor 4% gewijzigd door crimby op 04-12-2022 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 19:47

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Die Crafts & Co lijkt trouwens wederverkoop van AliExpress te zijn, zoek op AliExpress op "Nimbot" en je vindt hem. Dat lost de kwestie van de prijs van etiketten wel op: Crafts & Co wil €15 per rolletje hebben, op AliExpress zie ik een verkoper die 65 rolletjes voor €21,54 aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
dmantione schreef op zondag 4 december 2022 @ 12:49:
Die Crafts & Co lijkt trouwens wederverkoop van AliExpress te zijn, zoek op AliExpress op "Nimbot" en je vindt hem. Dat lost de kwestie van de prijs van etiketten wel op: Crafts & Co wil €15 per rolletje hebben, op AliExpress zie ik een verkoper die 65 rolletjes voor €21,54 aanbiedt.
Hmm enerzijds positief maar qua kwaliteit en app heb ik er dan meteen wat minder vertrouwen in. Dan lijkt Dymo de betere keuze zijn.. die rolletjes zijn 3,95 dus ook wel oké.