• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-10 07:37

Sr_Ogel

Klop klop klop

Topicstarter
Heb een raar probleem met het aanmelden van een Google account op één specifiek apparaat. (Samsung a32)

Het wachtwoord klopt want kan wel gewoon inloggen op de Google site. Als ik mij wil aanmelden bij de playstore wordt het proces doorlopen maar kom ik weer terug bij het scherm om in te loggen.

Heb geprobeerd om een ander Google account toe te voegen maar ook dat lukt niet.

Kan Google apparaten blokkeren? Hoe lang duurt dat en of hoe kan ik het ontgrendelen. In accounts.google.com zie ik wel de inlogpoging maar verder kan ik er niks accepteren / instellen.

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 13:33
FRP lock. Als je weer terug bent bij inloggen wat staat er dan precies?

• Sr_Ogel

Sr_Ogel

Klop klop klop

Topicstarter
Helemaal niks. Gewoon weer de knop om in te loggen bij de playstore

Als ik het Google account wil toevoegen aan de telefoon kom ik gewoon weer bij de pagina met accounts maar het Google account staat er niet bij

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 13:33
Is de telefoon door iemand anders gebruikt geweest?

• Sr_Ogel

Sr_Ogel

Klop klop klop

Topicstarter
Nee telefoon is nog steeds van de originele gebruiker. Heeft geen factory reset uitgevoerd.

Voor de volledigheid ik zit gewoon in de telefoon en kan gewoon apps starten. Alleen alles van Google waar ik in een app moet inloggen werkt niet en ook een Google account toevoegen werkt niet

[ Voor 51% gewijzigd door Sr_Ogel op 03-12-2022 22:33 ]

• IssY_I
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-05 17:14
Sr_Ogel schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 22:24:
Nee telefoon is nog steeds van de originele gebruiker. Heeft geen factory reset uitgevoerd.

Voor de volledigheid ik zit gewoon in de telefoon en kan gewoon apps starten. Alleen alles van Google waar ik in een app moet inloggen werkt niet en ook een Google account toevoegen werkt niet
Zit je simkaart erin en wifi aan?

• Sr_Ogel

Sr_Ogel

Klop klop klop

Topicstarter
Simkaart zit erin en heeft verbinding. Ook de wifi werkt

• IssY_I
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-05 17:14
Ik heb dat onlangs namelijk ook gehad bij mn Xiaomi mi9t maar weet niet meer wat ik toen had gedaan.. ik dacht dus de simkaart erin gedaan (als herkenningspunt voor Google) maar is dus niet zo..

Als ik jou was de boel weer opnieuw resetten? Dus een fabrieksreset vanuit de instellingen (niet met de knoppen) en dan de stappen opnieuw doorlopen.
Pagina: 1