Beste mede-Tweakers,
Deze week is een werknemer gestopt bij ons bedrijf en die heeft zijn leaseauto en laadpaal ingeleverd. De leaseauto is inmiddels naar een andere werknemer gegaan maar de laadpaal niet. Die ligt nu bij ons op kantoor. We hebben de laadpaal niet meer nodig en ik ben van plan hem maar te gaan verkopen.
Ik weet dat het een laadpaal van the NewMotion is, model: Home Advanced 2.1. Echter kan ik niet bepalen wat het maximale laadvermogen van de laadpaal is. Ik denk zelf aan 3 fase 16A gebaseerd op de (automaat?) die er in zit.
Wie kan mij hier mee helpen? Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/HVGzy5rZnFO9tAhX39N6eVQR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VK5mATazhSD0hUei9n6YmkxI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KmHSlY2B9SRwNgCqDGZy8vFG.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze week is een werknemer gestopt bij ons bedrijf en die heeft zijn leaseauto en laadpaal ingeleverd. De leaseauto is inmiddels naar een andere werknemer gegaan maar de laadpaal niet. Die ligt nu bij ons op kantoor. We hebben de laadpaal niet meer nodig en ik ben van plan hem maar te gaan verkopen.
Ik weet dat het een laadpaal van the NewMotion is, model: Home Advanced 2.1. Echter kan ik niet bepalen wat het maximale laadvermogen van de laadpaal is. Ik denk zelf aan 3 fase 16A gebaseerd op de (automaat?) die er in zit.
Wie kan mij hier mee helpen? Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/HVGzy5rZnFO9tAhX39N6eVQR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VK5mATazhSD0hUei9n6YmkxI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KmHSlY2B9SRwNgCqDGZy8vFG.jpg?f=fotoalbum_large)