Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p, Total War Warhammer 3 & Company of Heroes 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000 euro, Minder is altijd goed, meer kan ik lijden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geshopt op BF. Case, videokaart, monitor en SSD zijn al in bezit. Als het echt niet werkt, dan kan ik nog retourneren. Verder heb ik een uitvoering: be quiet! Pure Rock die in de kast ligt te verstoffen, indien mogelijk wil ik deze hergebruiken. Ik denk het niet, aangezien hij alleen am4 geschikt is volgens specs.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij is mijn lijst aardig compleet. Wat ontbreekt: (Extra) fans voor de kast, processorkoeler. Verder twijfel ik over processor keuze: 7600x, 13600K of toch de 5800x3d. Voor nu gekozen voor 7600x aangezien deze het minste warmte produceert
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een klein huis, vandaar voor een iets kleinere kast gekozen. Mijn kast is rood zwart, videokaart is rood zwart, dus een fans met een rood/zwarte kleurenschema zou leuk zijn.
Ga je overklokken?
Nee. Ik vind het prima om een beetje te undervolten of RAM timings aan te passen als dat veel oplevert, maar ik was niet van plan over te clocken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop advies te krijgen over processor keuze. Is de 7600x de betere keuze van de drie gezien de rest van de setup en het beoogde doel?
Suggestie voor koeling processor: Kom ik weg met air fan, of heb ik waterkoeling nodig met deze kast?
Suggestie voor koeling kast: Hoeveel fans bij de kast, en eventueel weet iemand een mooi rode/zwarte exemplaren (ga hier morgen zelf ook nog naar kijken!)
Tot slot het allerbelangrijkste: Is de huidige selectie compatibel of past xyz niet goed?
De lijst:
'
Gamen op 1440p, Total War Warhammer 3 & Company of Heroes 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000 euro, Minder is altijd goed, meer kan ik lijden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geshopt op BF. Case, videokaart, monitor en SSD zijn al in bezit. Als het echt niet werkt, dan kan ik nog retourneren. Verder heb ik een uitvoering: be quiet! Pure Rock die in de kast ligt te verstoffen, indien mogelijk wil ik deze hergebruiken. Ik denk het niet, aangezien hij alleen am4 geschikt is volgens specs.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens mij is mijn lijst aardig compleet. Wat ontbreekt: (Extra) fans voor de kast, processorkoeler. Verder twijfel ik over processor keuze: 7600x, 13600K of toch de 5800x3d. Voor nu gekozen voor 7600x aangezien deze het minste warmte produceert
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een klein huis, vandaar voor een iets kleinere kast gekozen. Mijn kast is rood zwart, videokaart is rood zwart, dus een fans met een rood/zwarte kleurenschema zou leuk zijn.
Ga je overklokken?
Nee. Ik vind het prima om een beetje te undervolten of RAM timings aan te passen als dat veel oplevert, maar ik was niet van plan over te clocken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop advies te krijgen over processor keuze. Is de 7600x de betere keuze van de drie gezien de rest van de setup en het beoogde doel?
Suggestie voor koeling processor: Kom ik weg met air fan, of heb ik waterkoeling nodig met deze kast?
Suggestie voor koeling kast: Hoeveel fans bij de kast, en eventueel weet iemand een mooi rode/zwarte exemplaren (ga hier morgen zelf ook nog naar kijken!)
Tot slot het allerbelangrijkste: Is de huidige selectie compatibel of past xyz niet goed?
De lijst:
'
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 282,90 | € 282,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M PG Riptide | € 192,- | € 192,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon AMD Radeon RX 6800 XT 16GB GDDR6 | € 699,- | € 699,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H210 Zwart/Rood | € 67,08 | € 67,08 |
| 1 | Monitoren | Dell S2722DGM Zwart | € 208,97 | € 208,97 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V850 SFX Gold | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial P5 Plus 2TB | € 195,- | € 195,- |
| Totaal | € 1.958,95 | |||
:strip_exif()/f/image/RC6pJ45EyrNqQMFzdbm007kJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aYmXXUQPXplsUcAnMUECev6e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aI52TLFy2JnOZ0ecPhyF5lCE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vQ3wBAGpUFQ67bbViOMg5sdC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eJCrp5wRMXfaD1parhIrj549.jpg?f=fotoalbum_large)