Nog geen eindnota Budget Energie stroom

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-06 10:42
Per 11-10-2022 ben ik weg bij Budget Energie met stroom.
Ik heb nog altijd geen eindafrekening.
Zijn er meer die hierop wachten?
Ik dacht, ik geef ze even tijd, met dat gedoe met jaarlijks salderen en zo, maar dat even lijkt me nu toch wel voorbij.
Ik moet geld terugkrijgen, heb ik bepaalde rechten? Moeten ze me een eindnota binnen x tijd na overstap sturen?
En zo ja, als die periode overschreden is/wordt, heb ik dan recht op wettelijke rente over wat ze mij verschuldigd zijn?

Ter info, met gas was ik al per 2-9-2022 weg en heb ik de eindafrekening 27-9 gekregen.

Beste antwoord (via Truus01 op 11-12-2023 11:46)

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Energieleveranciers hebben 6 weken om de nota te versturen. Daar zijn ze dus al overheen

Ik had er inmiddels wel een telefoontje aan gewaagd ipv hier posten. Krijg je als het goed is een nuttiger antwoord dan hier.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Energieleveranciers hebben 6 weken om de nota te versturen. Daar zijn ze dus al overheen

Ik had er inmiddels wel een telefoontje aan gewaagd ipv hier posten. Krijg je als het goed is een nuttiger antwoord dan hier.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostInNight
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-06 17:00
Misschien even aan de Budget Energie klantenservice de vraag stellen waar die eindafrekening blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:34

mwa

Truus, ik zou even geduld hebben en anders even de klantenservice van BE bellen/mailen/aanschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
Ik heb de klantenservice gemaild, maar was vooral benieuwd of er anderen zijn die ook al zo lang wachten.
En wat eventueel mijn rechten zijn (mochten mensen hier dat weten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 13:40
Hier op 14-10 weggegaan bij Budget Energie en had binnen 4 weken de eindafrekening in de mail. Week daarna stond het te ontvangen bedrag op mijn rekening. Tijd om te bellen zou ik zeggen.

• Truus01
Ter info, pas na dreigen met juridische stappen eindelijk dinsdag (13-12) de eindnota gekregen. Verder ook geen enkele reactie waarom het te laat is, of dat ze me compensatie aanbieden of zo.
Pagina: 1