Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alirezaH
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-07 16:11
Ik heb een defecte moederbord ontvangen vanwege een gebogen cpu pin. Ik heb dit weer recht kunnen zetten maar ik heb geen cpu om te testen of het inderdaad weer werkt.

Mijn vraag is of er een site is waar ze een cpu uitlenen voor dit soort gevallen. Ik heb een Asus z690 prime-a. Dus elke lga1700 zou goed zijn denk ik

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

alirezaH schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:53:
Ik heb een defecte moederbord ontvangen vanwege een gebogen cpu pin. Ik heb dit weer recht kunnen zetten maar ik heb geen cpu om te testen of het inderdaad weer werkt.

Mijn vraag is of er een site is waar ze een cpu uitlenen voor dit soort gevallen. Ik heb een Asus z690 prime-a. Dus elke lga1700 zou goed zijn denk ik
als je de pin recht hebt gebogen kun je die toch gebruiken ?
CPU voor bios updaten kun je cheap celeron kopen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:32
Hackus schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:06:
[...]

als je de pin recht hebt gebogen kun je die toch gebruiken ?
CPU voor bios updaten kun je cheap celeron kopen
De cpu's hebben geen pins, deze zitten in de socket. TS zal dus pin(s) in het socket hersteld hebben, niet op een cpu :)

Verder blijft je advies natuurlijk wel staan, ook om dit te testen is namelijk het kopen van een goedkope cpu het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dennism schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:10:
[...]

De cpu's hebben geen pins, deze zitten in de socket. TS zal dus pin(s) in het socket hersteld hebben, niet op een cpu :)

Verder blijft je advies natuurlijk wel staan, ook om dit te testen is namelijk het kopen van een goedkope cpu het antwoord.
Klopt ja, ik las het verkeerd op de iphone

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.